Olitko Coldplayn konsertissa?
Mitä pidit? Paljonko maksoit lipuista ja missä kohtaa katsomoa olit? Soiko musiikki lujaa, käytitkö korvatulppia? Tuntuiko basson jytke kehossa?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään tiedä mikä on tämä Coldplay..
Yksi maailman menestyneimmistä bändeistä. Kuunneltu miljardeja kertoja Spotifyssa. Ollut pinnalla jo 25 vuotta, soitetaan koko ajan ympäri maailman.
Noin, nyt tiedät.
Ja me jotka olemme fanittaneet yhtyettä oikeasti vähän pidempään, tiedämme yhtyeen myyneen 75 miljoonaa albumia maailmanlaajuisesti 😉.
Ei, vaan 100 miljoonaa. Ja nykyään kuuntelukerrat tärkeämpiä.
Lauloko ne konsertissa
I hear Jerusalem bells a-ringin'
Roman cavalry choirs are singin'
Be my mirror, my sword and shield
My missionaries in a foreign field
xD hyvä biisi. Iho menee aina kananlihalle.
Pärjääkö stadionkeikalla pelkillä korvatulpilla, vai täytyisikö olla ihan kuppikuulosuojaimet? En ole koskaan ollut. Onko musiikki vielä kovemmalla kuin festareilla?
Kuulosuojaimet ehdottomasti mukaan korvatulppien lisäksi, ennakolta ei tiedä miten kovalla musiikkia soitetaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on korvat oudot ja soi normaalia enemmän vaikka käytin tulppia :(. Tiedän että noissa on aina musiikit tosi kovalla mutta silti tämä yllätti. En taida uskaltaa enää mennä keikoille ellen hanki jotain superkuulosuojaimia.
Oliko sun korvatulpat laitettu hyvin korviin? Kun joskus näkee, että suurin osa sellaisesta kertakäyttöisestä korvatulpasta on korvan ulkona, se ei silloin suojaa tarpeeksi. Tulppa täytyy laittaa aika syvälle korvakäytävään.
Chris Martinilla on myös tinnitus.
Joo oli ne, ihan niin syvällä kuin meni. Kyllä tää tästä taas tasaantuu, tinnitus vaan on ikävä vaiva, vie paljon iloa elämästä :(.
Ääniyliherkkänä sama ongelma, eli korvatulpat eivät yksin riittävä suoja, mutta onneksi vielä pystyy käymään keikoilla laittamalla hyvät kuulosuojaimet tulppien päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä v*tu*taa, kun katsoin Anni Isomäen (ent. Hautala) kuvan instassa, kun oli ollut keikalla Nelosen vieraana ja haikaili, että mistähän saisi vielä liput toiselle keikalle. Ja tsadaa, jostain vaan oli hupsista putkahtanut hänelle kaksi lippua ja pääsi vielä toistamiseen vanhimman lapsensa kanssa keikalle! Monet tosifanit jäivät nuolemaan näppejään ja eivät päässeet tuonne kertaakaan! Tasan ei käy nallekarkit...
Lohduttaudu sillä, että Shirly Karvinen ruinasi instassa samaa eikä saanut lippuja. Pääsi _vain_ kerran.. Kovin epäreilulta tosiaan tuntuu, että joku Sanna Marin vie vipkatsomoon ilmaiseksi kymmenen kaveria. Elämä on.
Ja nyt Sannankin instassa, että oltu toistamiseen katsomassa Coldplayta lasten kanssa...
Olin tiistaina poikani kans. Jotain 80-90 per lippu G8-katsomo eli vähän kaukana mutta ei tahtia haitannut. Ei korvatulppia, ei soinut liian lujaa. Alman ääni vähän puuroutui. Mahtava kokemus!
Vierailija kirjoitti:
Lauloko ne konsertissa
I hear Jerusalem bells a-ringin'
Roman cavalry choirs are singin'
Be my mirror, my sword and shield
My missionaries in a foreign fieldxD hyvä biisi. Iho menee aina kananlihalle.
Lauloi ja 40 000 muuta ihmistä. Oli kyllä huikeeta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin sunnuntaina. Lippu maksoi 110€. Olen yksi niistä onnekkaista jotka saivat alkuperäiselle keikalle lipun kun ne tulivat myyntiin.
Olen kuunnellut Coldplayn musiikkia bändin alusta saakka ja oli hienoa päästä todistamaan bändiä livenä. Keikka oli todellinen elämys monella tapaa! Käyn noin 15-20 keikalla vuodessa ja tämä meni kyllä kärkeen ihan kirkkaasti elämyksenä.
Olin permannolla, n. 6 m lavasta. Äänentoisto oli erinomainen. Korvatulppia en käyttänyt ja tasot pysyivät miellyttävinä. Stadionin valomeri ei ehkä näyttäytynyt lavan eteen niin upeana kentältä kuin katsomosta, mutta konfettisade ja ilotulitus suoraan yläpuolella oli fantastinen.
En ymmärrä miten pystyit olemaan ilman korvatulppia?! Eikö korvat soi sen jälkeen? Olin sivulla istumakatsomossa ja äänet olivat niin järjettömän kovalla että sekuntiakaa
Hyvin pystyy kun se kuulo on jo pilattu. Itse eivät tätä tunnu huomaanvan, vaan hyvin kuulevat mielestään.
Kentällä, lippu sen 109,5 e ja palvelukuluja päälle. Konsertti oli hintansa arvoinen, hyvä tunnelma, monipuolinen show ja Chris otti yleisön mukaan hyvin. En ole suuri fani mutta tykkään joistain kappaleista ja konsertti oli hyvä kokonaisuus hittejä ja (minulle) uusia kappaleita. Olin kentän keskellä aikalailla. Korvatulpat oli mutta ei siinä välttämättömyys. Alma soi tosiaan kovaa, siksi laitoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin sunnuntaina. Lippu maksoi 110€. Olen yksi niistä onnekkaista jotka saivat alkuperäiselle keikalle lipun kun ne tulivat myyntiin.
Olen kuunnellut Coldplayn musiikkia bändin alusta saakka ja oli hienoa päästä todistamaan bändiä livenä. Keikka oli todellinen elämys monella tapaa! Käyn noin 15-20 keikalla vuodessa ja tämä meni kyllä kärkeen ihan kirkkaasti elämyksenä.
Olin permannolla, n. 6 m lavasta. Äänentoisto oli erinomainen. Korvatulppia en käyttänyt ja tasot pysyivät miellyttävinä. Stadionin valomeri ei ehkä näyttäytynyt lavan eteen niin upeana kentältä kuin katsomosta, mutta konfettisade ja ilotulitus suoraan yläpuolella oli fantastinen.
En ymmärrä miten pystyit olemaan ilman korvatulppia?! Eikö korvat soi sen jälkeen? Olin sivulla istumakatsomossa ja äänet
MITÄ sanoit? En kuullut....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä v*tu*taa, kun katsoin Anni Isomäen (ent. Hautala) kuvan instassa, kun oli ollut keikalla Nelosen vieraana ja haikaili, että mistähän saisi vielä liput toiselle keikalle. Ja tsadaa, jostain vaan oli hupsista putkahtanut hänelle kaksi lippua ja pääsi vielä toistamiseen vanhimman lapsensa kanssa keikalle! Monet tosifanit jäivät nuolemaan näppejään ja eivät päässeet tuonne kertaakaan! Tasan ei käy nallekarkit...
Lohduttaudu sillä, että Shirly Karvinen ruinasi instassa samaa eikä saanut lippuja. Pääsi _vain_ kerran.. Kovin epäreilulta tosiaan tuntuu, että joku Sanna Marin vie vipkatsomoon ilmaiseksi kymmenen kaveria. Elämä on.
Ja nyt Sannankin instassa, että oltu toistamiseen katsomassa Coldplayta lasten kanssa...
Niin että lasten olisi pitänyt jättää näkemättä kun Sanna oli jo päässyt? Onhan se mahdollista, että jonkun kenen on heidät pitänyt viedä, on estynyt..
Vierailija kirjoitti:
Kentällä, lippu sen 109,5 e ja palvelukuluja päälle. Konsertti oli hintansa arvoinen, hyvä tunnelma, monipuolinen show ja Chris otti yleisön mukaan hyvin. En ole suuri fani mutta tykkään joistain kappaleista ja konsertti oli hyvä kokonaisuus hittejä ja (minulle) uusia kappaleita. Olin kentän keskellä aikalailla. Korvatulpat oli mutta ei siinä välttämättömyys. Alma soi tosiaan kovaa, siksi laitoin.
Musta taas Alma ei soinut kovaa kun ei äänikään kunnolla kuulunut. Vai oliko sit musiikki ääneen nähden liian kovalla, tiedä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta taas Alma ei soinut kovaa kun ei äänikään kunnolla kuulunut. Vai oliko sit musiikki ääneen nähden liian kovalla, tiedä häntä.
Ehkä oltiin eri päivänä ja miksaus varmaan ideaali Coldplaylle ennemmin kuin lämppäreille. Sinänsä pidin kyllä Alman esiintymisestä ja löysin monta kotona kuunneltavaa kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu. Olin lauantaina ja kentällä, hitusen oikealla puolella ei kovin kaukana lavasta. Liput 109 e. En ole fani mutta olihan tuo keikka kokemisen arvoinen visuaalisesti ja muutenkin, ja nyt on soittolistalleni päätynyt muutama Coldplayn kappalekin. Korvatulpat oli, koska haluan varjella kuuloani ja ympärillä kiljuttiin välillä aika kovaa. Positiivinen, yllättävä, hyvä keikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oltiin eri päivänä ja miksaus varmaan ideaali Coldplaylle ennemmin kuin lämppäreille. Sinänsä pidin kyllä Alman esiintymisestä ja löysin monta kotona kuunneltavaa kappaletta.
Joo mäkin tykkään Alman musasta paljon ja olinkin pettynyt että oli vaan puol tuntia kun se Maisiekin esiintyi kauemmin.
Olin tiistaina. Konsertti oli upea kokemus. Olen kuunnellut Coldplaytä teini-iästä asti ja toivonut pääseväni jonain päivänä konserttiin, joten olihan se hienoa. Kaikki se lavashow ja valot ja hyvä tunnelma.
Olin E-katsomossa lavan sivun kohdalla. Siitä näki ihan hyvin, mutta mahdollisessa seuraavassa konsertissa tavoite on permanto.
Käytin korvatulppia kuten aina keikoilla.
Joku kirjoitti Facebookissa, että Suomessa rannekkeuden palautusprosentti oli eilisen jälkeen 97,1 eli päihitettiin Japani ja ollaan nyt tilaston ykkönen. Tuntuu hienolta. 😀
Mulle niin tuntematon juttu että piti Youtubesta katsoo mikä juttu. Aivan karmeeta paskaa, ehkä 15-30 sekuntia riitti kun jaksoin katsoa.
Kyllä se on vaan fakta että pääosa kansasta on typerää. Tämä sen taas kertoi, Massahysteriassa mennään