Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko Coldplayn konsertissa?

Vierailija
30.07.2024 |

Mitä pidit? Paljonko maksoit lipuista ja missä kohtaa katsomoa olit? Soiko musiikki lujaa, käytitkö korvatulppia? Tuntuiko basson jytke kehossa?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä, mutta aion mennä huomenna!

Vierailija
2/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan sitten kokemuksesi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina.

Upea kokemus, upea fiilis, bändi on ollut säännöllisen epäsäännöllisesti kuuntelussa 25 vuotta, omistan kaikki levyt uusin poislukien.

90e liput takakaarteessa, hyvin näki ja kuuli.

Vierailija
4/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, pääpäivänä sunnuntaina. D3- istumpaikat eturivi siis!!! 😅👍🏻🤩🤩🥰 ihan mahtaca kokemus.

Kukaan tollonei ollut näköesteenä!!!😝

Vierailija
5/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.En palvo ihmisiä.

Vierailija
6/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap lisää kysymyksiä.

Vierailija
7/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo 90e ole paha.

Vierailija
8/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on GoldBlay!

Vierailija
9/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sunnuntaina. Vajaa 150 e maksoi lippu sivulle istumakatsomoon. Oli yhtä upea kuin aikaisemmat näkemäni Coldplayn keikat, joka pennin arvoinen.

Jos joku on vielä sinne menossa, käyttäkää ehdottomasti korvatulppia!!! Riippumatta siitä missäpäin katsomoa olette. Basson jytke on valtava, ja musiikki soi järjettömän kovaa. En olisi kestänyt minuuttiakaan ilman 40 desibeliä vaimentavia korvatulppiani. Älkää riskeeratko kuuloanne, tuollainen 2h konsertti plus lämppärit on tarpeeksi pitkä aiheuttamaan pysyvän kuulovamman ja/tai tinnituksen. Minulla on ollut tinnitus nyt 8 vuoden ajan (ihan vain baarista saatu :/) ja se on helvettiä, pistää koko elämän uusiksi. Korvatulpat on erittäin halpa suoja tätä vastaan!

Vierailija
10/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tykkää niitten musiikista yhtään.

Vierailija
11/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sunnuntaina. Lippu maksoi 110€. Olen yksi niistä onnekkaista jotka saivat alkuperäiselle keikalle lipun kun ne tulivat myyntiin.

Olen kuunnellut Coldplayn musiikkia bändin alusta saakka ja oli hienoa päästä todistamaan bändiä livenä. Keikka oli todellinen elämys monella tapaa! Käyn noin 15-20 keikalla vuodessa ja tämä meni kyllä kärkeen ihan kirkkaasti elämyksenä. 

Olin permannolla, n. 6 m lavasta. Äänentoisto oli erinomainen. Korvatulppia en käyttänyt  ja tasot pysyivät miellyttävinä. Stadionin valomeri ei ehkä näyttäytynyt lavan eteen niin upeana kentältä kuin katsomosta, mutta konfettisade ja ilotulitus suoraan yläpuolella oli fantastinen. 

Vierailija
12/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sunnuntaina. Lippu maksoi 110€. Olen yksi niistä onnekkaista jotka saivat alkuperäiselle keikalle lipun kun ne tulivat myyntiin.

Olen kuunnellut Coldplayn musiikkia bändin alusta saakka ja oli hienoa päästä todistamaan bändiä livenä. Keikka oli todellinen elämys monella tapaa! Käyn noin 15-20 keikalla vuodessa ja tämä meni kyllä kärkeen ihan kirkkaasti elämyksenä. 

Olin permannolla, n. 6 m lavasta. Äänentoisto oli erinomainen. Korvatulppia en käyttänyt  ja tasot pysyivät miellyttävinä. Stadionin valomeri ei ehkä näyttäytynyt lavan eteen niin upeana kentältä kuin katsomosta, mutta konfettisade ja ilotulitus suoraan yläpuolella oli fantastinen. 

En ymmärrä miten pystyit olemaan ilman korvatulppia?! Eikö korvat soi sen jälkeen? Olin sivulla istumakatsomossa ja äänet olivat niin järjettömän kovalla että sekuntiakaan en olisi voinut olla ilman tulppia.

Vierailija
13/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korvat oudot ja soi normaalia enemmän vaikka käytin tulppia :(. Tiedän että noissa on aina musiikit tosi kovalla mutta silti tämä yllätti. En taida uskaltaa enää mennä keikoille ellen hanki jotain superkuulosuojaimia.

Vierailija
14/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, oli liput lauantaille, mutta sairastuin koronaan :( Harmittaa!

Vierailija
15/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upee keikka oli!! Maksoin lipusta 160€ ja oli hyvät paikat. Muse ja Coldplay parhaimmat keikat ever 😍

Mulla ei ollut korvatulppia ja hyvin pärjäsin, olin la keikalla.

Vierailija
16/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upee keikka oli!! Maksoin lipusta 160€ ja oli hyvät paikat. Muse ja Coldplay parhaimmat keikat ever 😍

Mulla ei ollut korvatulppia ja hyvin pärjäsin, olin la keikalla.

Huh, riskillä vedät mutta toivon ettet saa kuulonalenemaa ja tinnitusta. Se voi tulla kerrasta.

Vierailija
17/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin ymmärrä noita konfetteja, valoja sun muita. Siis varmaan hienon näköistä joo, mutta tykkään nauttia musiikista puhtaana, ihan vaan silmät kiinni ja pelkkä kappale kuulokkeista. Muutenhan sitä voi mennä musikaaliin tai vaikka sirkukseen. Mutta olenkin outo. 

Vierailija
18/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina olin ja kenttälipun hinta oli se alkuperäinen 109,50€. Oltiin kunnon rokkipoliisin tavoin mikserikopin kohdalla. Näki hyvin molempiin suuntiin. Korvatulppia olisin kaivannut vain Alman lämmitellessä. Itse keikalla niitä ei tarvittu.

Vierailija
19/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin ymmärrä noita konfetteja, valoja sun muita. Siis varmaan hienon näköistä joo, mutta tykkään nauttia musiikista puhtaana, ihan vaan silmät kiinni ja pelkkä kappale kuulokkeista. Muutenhan sitä voi mennä musikaaliin tai vaikka sirkukseen. Mutta olenkin outo. 

Niin olet. Maailmassa on mielin määrin esityksiä joissa vain soitetaan ja lauletaan. Ei tarvitse erikseen arvostella ja nyrpistellä juuri sille showlle jossa panostetaan valoihin ja muuhun extraan.

Vierailija
20/83 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olet. Maailmassa on mielin määrin esityksiä joissa vain soitetaan ja lauletaan. Ei tarvitse erikseen arvostella ja nyrpistellä juuri sille showlle jossa panostetaan valoihin ja muuhun extraan.

Ei toki, mutta eri asia on, missä kohtaa voidaan enää puhua konsertista, vai onko kyseessä enemmänkin joku yleisshöy, kuten itsekin toteat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän