Olitko Coldplayn konsertissa?
Mitä pidit? Paljonko maksoit lipuista ja missä kohtaa katsomoa olit? Soiko musiikki lujaa, käytitkö korvatulppia? Tuntuiko basson jytke kehossa?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenkin ymmärrä noita konfetteja, valoja sun muita. Siis varmaan hienon näköistä joo, mutta tykkään nauttia musiikista puhtaana, ihan vaan silmät kiinni ja pelkkä kappale kuulokkeista. Muutenhan sitä voi mennä musikaaliin tai vaikka sirkukseen. Mutta olenkin outo.
Olen rakastanut bändin musaa vuosikausia. Kohta keikalle, mutta en oikein ymmärrä tuota oheishärpäkettä. Tulen musan takia - en jonkun ihme klnfettisateen takia!
160€ maksoin lipuista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenkin ymmärrä noita konfetteja, valoja sun muita. Siis varmaan hienon näköistä joo, mutta tykkään nauttia musiikista puhtaana, ihan vaan silmät kiinni ja pelkkä kappale kuulokkeista. Muutenhan sitä voi mennä musikaaliin tai vaikka sirkukseen. Mutta olenkin outo.
Olen rakastanut bändin musaa vuosikausia. Kohta keikalle, mutta en oikein ymmärrä tuota oheishärpäkettä. Tulen musan takia - en jonkun ihme klnfettisateen takia!
160€ maksoin lipuista
Siellä on yltäkyllin sitä musaa kaikille sen ystäville. Konfettisade näyttää upealta mutta saat ignoorata sen vaikka kokonaan jos haluat. On tässäkin valituksen aihe!
Vierailija kirjoitti:
Olin sunnuntaina. Vajaa 150 e maksoi lippu sivulle istumakatsomoon. Oli yhtä upea kuin aikaisemmat näkemäni Coldplayn keikat, joka pennin arvoinen.
Jos joku on vielä sinne menossa, käyttäkää ehdottomasti korvatulppia!!! Riippumatta siitä missäpäin katsomoa olette. Basson jytke on valtava, ja musiikki soi järjettömän kovaa. En olisi kestänyt minuuttiakaan ilman 40 desibeliä vaimentavia korvatulppiani. Älkää riskeeratko kuuloanne, tuollainen 2h konsertti plus lämppärit on tarpeeksi pitkä aiheuttamaan pysyvän kuulovamman ja/tai tinnituksen. Minulla on ollut tinnitus nyt 8 vuoden ajan (ihan vain baarista saatu :/) ja se on helvettiä, pistää koko elämän uusiksi. Korvatulpat on erittäin halpa suoja tätä vastaan!
Mistä olet hommannut noin hyvin vaimentavat tulpat? Mitä merkkiä? Itse kärsin myös tinnituksesta ja monet itkut olen itkenyt, kun en voi käydä enää konserteissa. Onko sun tinnitus pahentunut tulpista huolimatta konsertin jälkeen vai pysynyt samanlaisena?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on korvat oudot ja soi normaalia enemmän vaikka käytin tulppia :(. Tiedän että noissa on aina musiikit tosi kovalla mutta silti tämä yllätti. En taida uskaltaa enää mennä keikoille ellen hanki jotain superkuulosuojaimia.
Oliko sun korvatulpat laitettu hyvin korviin? Kun joskus näkee, että suurin osa sellaisesta kertakäyttöisestä korvatulpasta on korvan ulkona, se ei silloin suojaa tarpeeksi. Tulppa täytyy laittaa aika syvälle korvakäytävään.
Chris Martinilla on myös tinnitus.
Olin sunnuntain keikalla, maksoin lipusta sen 109 €.
Permannolla, suunnilleen keskellä, joka suunnasta katsottuna.
Mulla oli korvatulpat mukana, mutta tuossa keskellä ei niitä tarvinut. Ainoastaan kun ne kaksi vaaleaa naista tuli juontamaan Coldplayn lavalle, he huusivat välillä mikkiin niin että se vihloi hetkellisesti korvia.
Olin lauantaina. Sain lipun avec-lahjaksi, joten en maksanut mitään. Bändi oli minulle ennestään tuntematon, vähän googlailin etukäteen. Ihan kiva kokemus, mutta pääsääntöisesti en nauti ihmispaljoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on korvat oudot ja soi normaalia enemmän vaikka käytin tulppia :(. Tiedän että noissa on aina musiikit tosi kovalla mutta silti tämä yllätti. En taida uskaltaa enää mennä keikoille ellen hanki jotain superkuulosuojaimia.
Oliko sun korvatulpat laitettu hyvin korviin? Kun joskus näkee, että suurin osa sellaisesta kertakäyttöisestä korvatulpasta on korvan ulkona, se ei silloin suojaa tarpeeksi. Tulppa täytyy laittaa aika syvälle korvakäytävään.
Chris Martinilla on myös tinnitus.
Joo oli ne, ihan niin syvällä kuin meni. Kyllä tää tästä taas tasaantuu, tinnitus vaan on ikävä vaiva, vie paljon iloa elämästä :(.
Vierailija kirjoitti:
Olin sunnuntain keikalla, maksoin lipusta sen 109 €.
Permannolla, suunnilleen keskellä, joka suunnasta katsottuna.
Mulla oli korvatulpat mukana, mutta tuossa keskellä ei niitä tarvinut. Ainoastaan kun ne kaksi vaaleaa naista tuli juontamaan Coldplayn lavalle, he huusivat välillä mikkiin niin että se vihloi hetkellisesti korvia.
Ihan jokainen tarvitsee korvatulpat tuollaiseen konserttiin, aina. Et voi tietää milloin tinnitus iskee, ennen kuin on jo liian myöhäistä. Kuvittele korviisi erittäin korkea vinkuna iiiiiiiiii joka u lisee 24/7 etkä tule enää koskaan kuulemaan hiljaisuutta.
Koko elämä menee uusiksi ahdistuksen takia ja joudut tekemään vuosia töitä että pystyt edes jotenkin ignooraamaan sen äänen. Silti se on aina siellä taustalla ja iskee heti kun ympäröivät äänet vaimenevat, etenkin yöllä. Et voi enää koskaan nukkua hiljaisuudessa.
Kuulostaako ihanalta? Joka kerta kun olet tuollaisessa metelissä ilman kunnon kuulon suojausta, pelaat venäläistä rulettia tuon kohtalon kanssa. Minulle se luoti napsahti ihan vain baarissa, ei tarvinnut edes olla stadionkeikka. Tekisin ihan mitä tahansa että saisin tämän tinnituksen loppumaan, tämä on helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin sunnuntaina. Vajaa 150 e maksoi lippu sivulle istumakatsomoon. Oli yhtä upea kuin aikaisemmat näkemäni Coldplayn keikat, joka pennin arvoinen.
Jos joku on vielä sinne menossa, käyttäkää ehdottomasti korvatulppia!!! Riippumatta siitä missäpäin katsomoa olette. Basson jytke on valtava, ja musiikki soi järjettömän kovaa. En olisi kestänyt minuuttiakaan ilman 40 desibeliä vaimentavia korvatulppiani. Älkää riskeeratko kuuloanne, tuollainen 2h konsertti plus lämppärit on tarpeeksi pitkä aiheuttamaan pysyvän kuulovamman ja/tai tinnituksen. Minulla on ollut tinnitus nyt 8 vuoden ajan (ihan vain baarista saatu :/) ja se on helvettiä, pistää koko elämän uusiksi. Korvatulpat on erittäin halpa suoja tätä vastaan!
Mistä olet hommannut noin hyvin vaimentavat tulpat? Mitä merkkiä? Itse kärsin myös tinnituksesta ja monet itkut olen itkenyt, kun en voi käydä enää konser
3M valmistaa 39 dB vaimentavia korvatulppia, saa rautakaupasta 👍.
En edelleenkään tiedä mikä on tämä Coldplay..
Vierailija kirjoitti:
Yksi maailman menestyneimmistä bändeistä. Kuunneltu miljardeja kertoja Spotifyssa. Ollut pinnalla jo 25 vuotta, soitetaan koko ajan ympäri maailman.
Noin, nyt tiedät.
Huomenna menen, sain yhden yksittäisen lipun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet hommannut noin hyvin vaimentavat tulpat? Mitä merkkiä? Itse kärsin myös tinnituksesta ja monet
Jos oikein ymmärrän niin tämähän ei ole se 3M:n perushalko vaan oranssi, vähän muotoiltu. Se classic taitaa vaimentaa 31 db.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi maailman menestyneimmistä bändeistä. Kuunneltu miljardeja kertoja Spotifyssa. Ollut pinnalla jo 25 vuotta, soitetaan koko ajan ympäri maailman.
Noin, nyt tiedät.
Ja me jotka olemme fanittaneet yhtyettä oikeasti vähän pidempään, tiedämme yhtyeen myyneen 75 miljoonaa albumia maailmanlaajuisesti 😉.
Tänään menossa. Odotan paljon, vaikken mikään Coldplayn suurin ystävä olekaan. Tiedän vain hittibiisit. Liput permannolle maksoi muistaakseni n. 100 euroa. Luin uutisen, että Sanna Marin oli eilen entouragensa kanssa. Kukakohan niistä vuosi sitten oli takomassa refreshia tietokoneella/puhelimella, jotta sai koko porukalle liput?
Joo, kyllä v*tu*taa, kun katsoin Anni Isomäen (ent. Hautala) kuvan instassa, kun oli ollut keikalla Nelosen vieraana ja haikaili, että mistähän saisi vielä liput toiselle keikalle. Ja tsadaa, jostain vaan oli hupsista putkahtanut hänelle kaksi lippua ja pääsi vielä toistamiseen vanhimman lapsensa kanssa keikalle! Monet tosifanit jäivät nuolemaan näppejään ja eivät päässeet tuonne kertaakaan! Tasan ei käy nallekarkit...
En ja matkustin niin kauas, että mikään jytke ei kuulunut.
Eiks Blind Channel enää olekaan kova?
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä v*tu*taa, kun katsoin Anni Isomäen (ent. Hautala) kuvan instassa, kun oli ollut keikalla Nelosen vieraana ja haikaili, että mistähän saisi vielä liput toiselle keikalle. Ja tsadaa, jostain vaan oli hupsista putkahtanut hänelle kaksi lippua ja pääsi vielä toistamiseen vanhimman lapsensa kanssa keikalle! Monet tosifanit jäivät nuolemaan näppejään ja eivät päässeet tuonne kertaakaan! Tasan ei käy nallekarkit...
Itse tiedän aika monta joille noita lippuja vaan tupsahtelee, ajatuksella "voishan siellä käydä". Mun yks tuttu sanoi lähtiessään että pitää kuunnella autossa muutama biisi jos olis tuttuja sitten.
Ei toki, mutta eri asia on, missä kohtaa voidaan enää puhua konsertista, vai onko kyseessä enemmänkin joku yleisshöy, kuten itsekin toteat.
Konsertissa käsittääkseni soitetaan musiikkia. Kukaan ei voi kieltää esiintyjää esittämästä myös visuaalisesti muutakin, esim. juuri valoja tai paperiperhosien tykittämistä ilmaan. En ymmärrä mistä ihmeestä valitat? Siis Coldplayn pitäisi vain soittaa ilman mitään efektejä jotta sinä olisit tyytyväinen?