Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille

Vierailija
05.02.2007 |

Kuinka moni teistä käyttää vallan välineenä suhteessaan seksiä?

Siis kiusaa pillulla näin suomeksi sanottuna...

Ja onko se teistä oikeutettua vai alhaista ja halpamaista?

Niin, ja jos teette näin, suostutteko että mies hakee sen muualta mitä kotona ei hänelle tätä parisuhteen osaa hänelle suoda?

Ups, no tuli kuitenkin jatkokysymyksiä, mutta jos näihinkin?

Kiitos

Big Y

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koe ainakaan tietoisesti kiusaavani seksillä. Miehillä ja naisilla kuitenkin on se ero, että mies haluaa/tarvitsee ensiksi seksiä, että minkäänlainen keskustelu kiinnostaisi/onnistuisi.

Naiset taasen haluavat keskustella asiat läpi, ennenkuin pystyy antautumaan ja rentoutumaan hyvään seksiin. Eli sinänsä täysin ristiriidatontahan asia ei ole.

Olen pyrkinyt opettelemaan siihen, että pystyisin rentoutumaan hyvään rakasteluun ilmankin niitä keskustelutuokioita.

Toivottavasti vastauksestani oli apua.

Vierailija
2/6 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on ollut riitaa ja minulla on paha mieli, en syty seksiinkään.

Koskaan en kuitenkaan kieltäydy seksistä jos vain mieleni tekee vähääkään (koska mies haluaa harvemmin kuin minä, joten otan ilon irti kun sitä saa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt aika paljon miehestä kiinni, alistuuko sellaiseen valtapeliin vai ei. Tai siis on miehillä myös omat tapansa tossuttaa, mutta en ole koskaan lähtenyt siihenkaan mukaan.

Vierailija
4/6 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kihisen raivosta, ei mies saa seksiä. Siis jos minua tai perhettä ylipäätänsä kohtelee tavalla joka saa minut suuttumaan, ei ole toivoa saada pesää. Onko se sitten vallan käyttöä, ehkä tavallaan?

Koskaan en kuitenkaan pihtaamalla pihtaa jotta saisin asiat hoitumaan haluamallani tavalla. En edes pystyisi siihen, kaipaan itsekkin nimittäin seksiä sen verran usein.

Vierailija
5/6 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta useimmiten se seksi ei vain tule mieleen yhtä usein kuin miehellä. se unohtuu yhtä nopeasti kuin eilinen päivä. Kyllä sitä suutuspäissään saattaa pihdata. Tämä on joku ikuisuus kysymys. Kyllä se mieskin osaa pihdata ja tietää työpäivän,lastenhoidon ja raksahommien jälkeen mitä on väsymys.

Toista naista en silti suvaitsisi. Kylä asiasta täytyy puhua. Ja ainahan on se sääliseksi! =) =)

Vierailija
6/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän, ja toimii hyvin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan