Susanna Penttilä IS:ssä: "Miestyyppini on hyväkäytöksiset, miellyttävät mallipojat. Setämiehet älkööt vaivautuko, hän nauraa"
https://www.is.fi/viihde/art-2000010561284.html
"Seurustelusuhdetta Penttilä ei edes kaipaa tällä hetkellä. Nuoret mallimiehet vaihtuvat sitä mukaan kun henkilökohtaista tarvetta fyysiselle seuralle ilmenee."
Kommentit (308)
Vierailija kirjoitti:
Koska olen sekä setä että mies, ihmettelen, mitä hänellä on setämiehiä vastaan.
Eiköhän se oo osa sitä fantasia leikkiä,jolla houkuttelee nuoria miehiä.
Mua vähän huvittaa se,miten toisissaan jotkut ottaa sen hänen of markkinointipuheen .
Vierailija kirjoitti:
Hän on itse naispuolinen setämies.
Sillä erotuksella, et tätinaisen ei tarvii ostaa seuraa, niitä on jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mallipojat olisivat kiinnostuneita vanhemmasta naisesta, joka ei ollut nuorenakaan hyvännäköinen?
Suski on kyllä aidosti hauska ja vahvalla itsetunnolla varustettu. Ei yhtään välitä loukkaantua saati uhriutua vaikka kuinka yritystä on. Uskon, että Suski olisi hauska työkaveri tai ruokapöytäseuraa.
t. Heterotäti 47 vee
https://www.egorazzi.com/2024/08/smc-347.html eiks hään oftilin maksajat kuitenki ole just näitä setiksiä
Ihmeellistä Miten joillakin terveys riittää seksiin ja joku kelpuuttaa seksiseuraksi. Maailma on täynnä ihmeitä . Ei mee tasan elämässä palikat.
Mahtaa poika olla ylpeä kun äiti kertoo julkisuudessa peuhaavansa suurinpiirten lapsensa ikäisten kanssa 🤢
Mitä tuo haittaa? Nuoret miehet tykkää Suskists ja Suski heistä. Ei se ole keneltäkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo haittaa? Nuoret miehet tykkää Suskists ja Suski heistä. Ei se ole keneltäkään pois.
Olen samaa mieltä! En ihmettele yhtään, että miehet tykkää. Vaikka hän on yli viisikymppinen, niin siltikin naisellinen, kaunis ja tietysti aika po*rno.
t. nainen 57v
Onko jollain se anaalivideo? Ja paljonko maksoi?
Vierailija kirjoitti:
täytyy olla mielisairas, että nuorena miehenä edes koskee tuollaiseen 60 vuotiaaseen ilmapallotissi-mummoon
Jokaiselle jotain. Onko se sulta pois jo todella on nuoria ja komeitakin miehiä jotka ei taivu muija-häät-9kk-emmaljungat-asuntolaina-settiin? Silloinhan on selvä skipata oman ikäiset naiset ja lähteä siihen ikäluokkaan ettei nainen tule haluamaan vauvaboomia.
Olen ehkä nippanappa alle setämies iältäni mutta Penttilä saa kyllä sukkani pyörimään jalassa. Vikman ei.
Miks joku lihaksikas M28 haluais panna 60-vuotiasta naista? Eikö ne saa omanikäsiä naisia seksiin?
Susanna tulkoon realiteetteihin. Vanha harppuhan hän on, aivan kuten minä olen kuvottava setämies. Ei ole Susannalla enää kauaa vientiä. M51
Minun naistyyppini on kuvan kauniit alusvaatemallitytöt.
t. Joppe66
Vierailija kirjoitti:
Hän on itse naispuolinen setämies.
Jep. Setänainen ei kelpuuta setämiehiä näköjään.
Miksei voi Suski pitää hauskaa nuorten miesten kanssa jos Dannynkin on painannu Erikaa ja nyt Helmeä? xD
Nainen 34v kommentoi
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi Suski pitää hauskaa nuorten miesten kanssa jos Dannynkin on painannu Erikaa ja nyt Helmeä? xD
Nainen 34v kommentoi
Ymmärrän miks se haluaa nuoria miehiä, mut en ymmärrä miks ne nuoret miehet haluaa sitä
Aivan.. onhan suski seksikäs omalla tyylillään.
minä taas en ymmärrä miks jotkut nuoret naiset haluavat Dannya..
Vierailija kirjoitti:
Minun naistyyppini on kuvan kauniit alusvaatemallitytöt.
t. Joppe66
Hyvä Joppe, niin sitä pitää. Olet ilmeisen voimaantunut viriili setämies aivan kuten minäkin. Minä tosin pidän aikalailla itseni ikäisistä naisista. Nuorempana pidin itsekin vanhemmista naisista, mutta tässä iässä ei kovin paljon vanhemmat naiset oikein kiinnosta, koska ehtoopuolella menen itsekin elämäni suhteen. M51
Kuvottava vanha h u o r a se on!!
Iljettävä sikalehmä!