Värilliset lasit kattauksessa, mitä mieltä?
Kumpi on valintasi, kirkkaat vai värilliset lasit? Menin ostamaan kirkkaita kartio-vesilaseja rikkimenneiden tilalle ja kotiin tulikin ultramariinin siniset lasit. Ihastuin niihin jostain syystä vaikka meillä on aina ollut kattauksessa vain kirkasta lasistoa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Radikaalia 😂
Eihän tässä mistään radikalismista ollut kyse. Ihan arkipäiväinen asia. Ap
Olipas piristävä ketju.minulla on muumilaseja, vihreitä kartioita, sinistä Tuttifruttia ja kirkasta Vernaa.
Sulassa sovussa.
Vierailija kirjoitti:
Värilliset lasit sopii jos kattaus on muutenkin sellainen, että pöydässä pönöttää kaljapullot ja pahviset viinitonkat.
Onpa outo kommentti,pistää miettiimään millaisessa todellisuudessa elät. Meillä juodaan joskus värillisistä laseista, niissä on yleensä kivennäisvettä tai omenamehua. Viini luonnollisesti kirkkaista laseista. Olutta ei juo taloudessa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vanhoja Viola-sulatejuustolaseja eri väreissä jotka tykkään kattaa kun tulee vieraita. On minusta nättejä. Syvänpunaisia, tummanvihreitä, tummansinisiä, tummanliiloja.. Nämä siis https://www.wanhatkupit.fi/tuote/viola-juomalasi-20-cl-eri-vareja
Oi!! Nuo on niitä mitä oli aikanaan mummolassa!
Minulla on erilaisia laseja eri tarkoituksiin. Siniset kastehelmilasit talveen ja kesään, punaiset kastehelmet syksyyn ja jouluun, ja sitten juhlavat kirkkaat Ultima Thulet jos haluan kattaa hyvin muodollisesti. Astiastojakin on sitten erilaisia eri teemoihin sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on erilaisia laseja eri tarkoituksiin. Siniset kastehelmilasit talveen ja kesään, punaiset kastehelmet syksyyn ja jouluun, ja sitten juhlavat kirkkaat Ultima Thulet jos haluan kattaa hyvin muodollisesti. Astiastojakin on sitten erilaisia eri teemoihin sopivasti.
Kastehelmet ja ultima thulet on minustakin hienoimpia laseja.
Värilliset lasit ovat kiva kattauselementti juhlatarjoilussakin. Juoma ratkaisee, millainen ja myös minkävärinen lasi on sopivin. Aina on hyvä olla tarjolla myös vettä, jolle värillinen lasi on hyvin sopiva. Kyllä värillinen lasi voi sopia myös alkoholijuomalle, mutta silloin on oltava aika taitava ja harkitseva valinnoissaan.
Kiitos! Näin sitä kulkee laput silmillä kaupoissa!