Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaa rohkeutta lähteä soolomatkalle ulkomaille!

Vierailija
29.07.2024 |

En saa ketään kaveriksi mutta en halua jäädä kotiinkaan tekemättä mitään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun parhaimmat ulkomaan matkat on nimenomaan niitä, kun  olen matkustanut yksin. Enkä edes kertonut kellekään että matkustan! 

No mun täytyy ns. saada aikuisten lasteni hyväksyntä kohteelle/reissusuunnitelmalle. Mutta eivät halua mukaankaan.

Et tarvitse kenenkään hyväksyntää, mutta onhan heidän hyvä tietää minne lähdet.

No kyllä on jo kielletty tiettyjä matkakohteita tai esim. hostelli.

Älä viitsi länkyttää.

Vierailija
22/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Irlannissa yksin matkalla alkukuusta, mun eka yksin matka ikinä. Eronnut muutama vuosi sitten, ja sitä ennen matkustettiin miehen kanssa.

Mun matka ei ollut hyvä kokemus. Se yksinäisyys tuli ihan eri tavalla matkalla päin naamaa kuin kotosalla. Tosi orpo olo oli syödä ravintoloissa yksin, käydä nähtävyyksissä joissa näki lähinnä pariskuntia ja perheitä yksin, istua hotellihuoneessa illat yksin nettiä selaamassa. Itku oli silmässä vähän väliä ja täytyi yrittää väkisin sitä estää. 

Eli taisi kyllä olla mulle viimeinen matka yksin. En vaan näköjään nauti siitä yhtään. Edes ne nähtävyydet ei ole mulle mitään, jos ei saa jakaa kokemusta jonkun kanssa. Mutta eihän useimmat tällaisia itkuiitoja ole, joten kannattaa sitä ainakin kokeilla jos vaikka tykkäisi yksin matkustelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP alaikäinen vai mikä on ongelma?