Mitä ajattelet jazz-miehestä?
Minkälaisia ajatuksia herää jos miehen lempimusiikki on jazz?
Kommentit (12)
En voisi olla jazz-miehen kanssa, koska en voi sietää jazzia.
Ei tee virheitä omassa elämässään vaikka siltä ulkopuolisen silmin saattaisi näyttää. Tai ei ainakaan myönnä virheitään.
Tanssin 23/7 polyrytmien tahtiin. Hot or not?
En halua olla missään tekemisissä jazzmiehen kanssa. Ei hänkään varmaan minun kanssani.
Ensitreffit Storyvillessä? Ghostaan.
Kuuntelen sujuvasti lähes kaikkea, mutta jazz on poikkeus. En ymmärrä jazzia enkä ole ymmärtänyt niitä ihmisiäkään, jotka sitä diggaa/soittaa. Meillä on erilaiset korvat. Me ei kuulla samalla tavalla. En usko että muukaan maailmankuva voi silloin olla kovin samanlainen. Tiedän että te ajattelette minun metallista tismalleen samalla tavalla.
Polttaakohan niitä jazz-savukkeita, joista tulee iloiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen sujuvasti lähes kaikkea, mutta jazz on poikkeus. En ymmärrä jazzia enkä ole ymmärtänyt niitä ihmisiäkään, jotka sitä diggaa/soittaa. Meillä on erilaiset korvat. Me ei kuulla samalla tavalla. En usko että muukaan maailmankuva voi silloin olla kovin samanlainen. Tiedän että te ajattelette minun metallista tismalleen samalla tavalla.
Aika suppeat oletukset metallimuusikolla.
Että on häiriintynyt ja disruptiivinen. Nauttii kaaoksesta ja synkkyydestä, tunkkaisuudesta, alkoholista, myrkyllisistä ja päihdyttävistä kaasuista. Kierrän kaukaa
Kunhan ei acid jazz.