Olen laihtunut 13 kg, mutta olen yhÀ lihava
Kommentit (21)
MinÀ olen laihtunut 18kg ja olen vielÀ sairaallollisen lihava. Voin kyllÀ paremmin kun ennen.
No tietysti olet lihava ,kun lÀhtöpaino oli niin karmean korkea.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ olen laihtunut 18kg ja olen vielÀ sairaallollisen lihava. Voin kyllÀ paremmin kun ennen. Ihanaa
Ihanaa on
Vierailija kirjoitti:
Miksi annoit sen tapahtua minulle?
Itse laihduin pÀÀlle parikymmentÀ kiloa, ja lÀskiÀ lÀhti jostain ja lÀskiÀ jÀi just sinne, mistÀ olisin halunnut sitÀ pois. Ei auta kuin salitreeni kai.
Vierailija kirjoitti:
Itse laihduin pÀÀlle parikymmentÀ kiloa, ja lÀskiÀ lÀhti jostain ja lÀskiÀ jÀi just sinne, mistÀ olisin halunnut sitÀ pois. Ei auta kuin salitreeni kai.
Kuulostaa aika oudolta
Ettei olisi ihoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa nĂ€hnyt itsesi silloin đ€Łđ€Ł
No mutta hieno alku! SiitÀ vaan jatkat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa nĂ€hnyt itsesi silloin đ€Łđ€Ł
đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika oudolta
Ettei olisi ihoa?
LÀskiÀ kertyy epÀtasaisesti eri ihmisillÀ eri paikkoihin. Joillain kasvaa perse, joillain maha. Laihduttaessa se kuitenkin lÀhtee tasaisesti joka paikasta. Eli jos on megaperse, niin sitÀ ei saa pois ilman ettÀ vetÀÀ itsensÀ ihan anorektikoksi muuten.
Vierailija kirjoitti:
Paastoaminen kuulemma saa solut uudistumaan ja poistaa liikaihoa
Eli pitÀÀ paastota joku 18 h / per pÀivÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika oudolta
Ettei olisi ihoa?
LÀskiÀ kertyy epÀtasaisesti eri ihmisillÀ eri paikkoihin. Joillain kasvaa perse, joillain maha. Laihduttaessa se kuitenkin lÀhtee tasaisesti joka paikasta. Eli jos on megaperse, niin sitÀ ei saa pois ilman ettÀ vetÀÀ itsensÀ ihan anorektikoksi muuten.
Jaa, on kyllÀ naisella pylly on seksikÀs
Pahempi jos sitÀ ei ole
Olen laihtunut hitaasti (10 kk) 8 kiloa.Tarkoitus laihtua vielÀ lÀhes saman verran niin olisin normaalin painon ylÀrajalla. EihÀn tuo ole paljon toisiin kirjoittajiin verrattuna mutta hitaasti kÀy.
Katso hengenvaarallisesti lihavia, voivat laihtua 100 kiloa ja ovat edelleen sairaaloisen lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Olen laihtunut hitaasti (10 kk) 8 kiloa.Tarkoitus laihtua vielÀ lÀhes saman verran niin olisin normaalin painon ylÀrajalla. EihÀn tuo ole paljon toisiin kirjoittajiin verrattuna mutta hitaasti kÀy.
Lihavat laihtuu nopeemmin ja enemmÀn aluksi. MikÀ on tietysti esim. verenpaineen kannalta erittÀin hyvÀ.
Verenpaine laskee (molemmat) noin yhden arvon per laihdutettu kilo. Alapaine hitaammin hieman.
Vierailija kirjoitti:
HÀvettÀÀkö?
Ei, verenpaine on nyt kohtalainen. Ei hypertensiossa.
đ
Vierailija kirjoitti:
SalitreenillÀ et saa lÀskiÀ pois. LÀskin saa pois laihduttamalla. Se lÀhtee viimeisenÀ sieltÀ , missÀ sitÀ on ollut eniten.
Hienoa ap! Ihan vihjeeksi; usein ihminen joka on pudottanut reilustikin painoa nÀkee ja kokee itsensÀ paljon isommaksi kuin on. Se on hyvin tavallista. KestÀÀ jonkin aikaa ennenkuin mieli pÀÀsee mukaan, tajuaa muutoksen.
Peilikuvasi voi siis valehdella! :)
Onneksi olkoon, hieno tulos. Nyt voit tuosta jatkaađ