Määrätäänkö rauhoittavia eli bentsoja enää?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mun exä niitä käytti ihan säännöllisesti..
Oli varmaa yli 60 vuotias?
Ehkä johonkin lyhytaikaiseen käyttöön ja toki osastokäytössä ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaa yli 60 vuotias?
40+
Miehille kyllä, naisille ei juurikaan. Toisaalta tämä on kyllä totta melkein joka lääkkeen osalta, eli miehille tulee kaikki tutkimukset/lääkkeet ja lähetteet ja naiset lähetetään kotiin syömään panadolia "koita pärjäillä" asenteella.
Kyllä jotain kovia myrkkyjä määrätään, mutta en tiedä mitä ne on. Selviää sitten :D
Kyllä mulle määrättiin vielä pari kuukautta sitten 100 pilleriä lisää, yksityinen psykiatri.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle määrättiin vielä pari kuukautta sitten 100 pilleriä lisää, yksityinen psykiatri.
Miedointa Opamoxia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miedointa Opamoxia?
Ei vaan xanoria eli alpratsolaamia
Eihän yskänlääkeäkään enää määrätä.
Vierailija kirjoitti:
Miehille kyllä, naisille ei juurikaan. Toisaalta tämä on kyllä totta melkein joka lääkkeen osalta, eli miehille tulee kaikki tutkimukset/lääkkeet ja lähetteet ja naiset lähetetään kotiin syömään panadolia "koita pärjäillä" asenteella.
Kyllä naisille määrätään ihan samoin kuin miehillekin. Ja sinä tarvitset lääkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mutta käytän tosi harvoin, vain todella tarpeeseen. En tykkää ollenkaan lääkkeistä ja vältän niitä jos voin.
Yksityisellä määrätään jos on syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mutta käytän tosi harvoin, vain todella tarpeeseen. En tykkää ollenkaan lääkkeistä ja vältän niitä jos voin.
Sama juttu täälläkin eli käytän vain todella harvoin ja aina laitan pieniäkin määriä moneen osaan veitsellä.
Ei ole ikinä annokset nousseet eli ei ole tullut toleranssia eikä riippuvuutta.
En ole vielä edes käynyt hakemassa tuota uusinta pakettia kun resepti on vuoden voimassa ja vieläkin löytyy aikaisempia.
t. xanorin käyttäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu täälläkin eli käytän vain todella harvoin ja aina laitan pieniäkin määriä moneen osaan veitsellä.
Ei ole ikinä annokset nousseet eli ei ole tullut toleranssia eikä riippuvuutta.
En ole vielä edes käynyt hakemassa tuota uusinta pakettia kun resepti on vuoden voimassa ja vieläkin löytyy aikaisempia.
t. xanorin käyttäjä
Haastan sinut olemaan kuukauden täysin ilman vaikka annostus olisi pieni.
Määrätään toki,jos on syytä.
Mutta eka koitetaan muut keinot.