Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sainpahan taas muistutuksen että ei kannata jättää kuivaushuoneeseen pyykkejä kuivumaan

Vierailija
29.07.2024 |

vaan pitää tuoda ne sisälle, kuten yleensä aina teen. Nyt olin vaan jossain mielenhäiriössä ja varasin kalenterista kuivaushuoneen, niin eiköhän joku l_e_h_m_ä ollut siirtänyt minun pyykkini, vielä märkiä, syrjään ja laittanut oman laumansa rätit tilalle.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommarihyyskissä lojuvien hyyryläisten ongelmia. Laadukkaat ihmiset asuu OKT.

Mikä saa ihmisen kirjoittamaan tuollaista? Ei ainakaan laadukkuus.

Asun omakotitalossa, joten olen automaattisesti laadukas ihminen, sinä lojut hyyryläisenä eli olet alempaa sosiaaliluokkaa ja sinun mielipide merkkaa yhtä paljon kuin purukumi kengänpohjassa. Omakotitaloon pääseminen vaatii helvetisti fyysistä työtä ja uhrauksia, vaivannäköä, hyyryläisenä lojuminen kelan eli yhteiskunnan piikkiin kertoo vain kuinka saatanan laiska otus on kyseessä.

Vierailija
22/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin siirtänyt lehmän pyykit lattialle kasaan ja kussut päälle

Tuli kyllä sellainen äkillinen raivo päälle että teki mieli riipiä ne pyykit lattialle, mutta olen nössö ja jätin koskematta.

ap

Ei pidä nössöillä öykkäreille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on käynyt noin. Jätin tympeä lapun asiasta. Ne naspurin pyykit olisi mahtuneet, mutta piti saada pyykit juuri tietyille narulle puhaltimen eteen. 

Vierailija
24/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin suuttunut niin paljon että olisin vetänyt ne kaikki alas kasalle maahan! Ehkä vähän pyöräytellytkin, että tarttuu lattiasta kaikki saasta. 

Kuspäät ansaitsee aina opetuksen! 

Vierailija
25/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin varannut itselleni pyykkituvan käyttöön aamusta klo 7-9 ja siellä oli kuivaushuoneessa sitten jonkun naapurin verhot ja lakanat kuivumassa, sekä matto. ei ollut varannut vuoroa, oli vain hymiölappu, että saa ottaa pois jos on tiellä... siis koko kuivaushuone oli täynnä sen pyykkiä. Tein sitten niin, että revin ne pyykit sieltä alas lattialle ja lätkäisin sen maton (haisi mäntysuovalle) siihen päälle, peruin oman pyykkivuoroni myös. Polemiikkiahna siitä tuli, oikea lappusirkus, johon vastasin tyynesti hymiöllä, että olithan laittanut lapun, että saa ottaa pois, jos on tiellä... no otin pois, kun lupa oli annettu.

Ei samainen naapuri enää pyykkejään pessyt muiden vuorolla.

Vierailija
26/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin suuttunut niin paljon että olisin vetänyt ne kaikki alas kasalle maahan! Ehkä vähän pyöräytellytkin, että tarttuu lattiasta kaikki saasta. 

Miksi te komukat jotka noissa betonikasarmeissa lojutte, olette niin agressiivista sakkia? Ei kait vain käy luonnon päälle, kun ainoa omaisuus on mappikaupalla vuokrakuitteja hyyryläis-ajoilta? Omassa talossa asuessa ei ole tuollaisia ongelmia eikä tarvi raivota joistain vuoroista :D

Vierailija
27/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te komukat jotka noissa betonikasarmeissa lojutte, olette niin agressiivista sakkia? Ei kait vain käy luonnon päälle, kun ainoa omaisuus on mappikaupalla vuokrakuitteja hyyryläis-ajoilta? Omassa talossa asuessa ei ole tuollaisia ongelmia eikä tarvi raivota joistain vuoroista :D

Ole sitten tyytyväinen osaasi äläkä ölise!

Älykäs ihminen tajuaa sen että erilaisia ihmiskohtaloita on yhtä paljon kuin ihmisiä. Emme ole samasta muotista yksikään. Elämäntilanteen voivat vaihdella hyvin paljon vuosikymmenten aikana. Rikkaita ihmisiä asuu kerrostaloissakin.

Vierailija
28/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vähän aikaa piti  käyttää, että sain poistettua mielestäni nuo heittämäsi solvaukset. Harmi, että meissä omistusasujissakin on kaltaistasi sakkia. Minä asun vuokrakämpässä, koska omakotitaloni ja myös maaseudun loma-asuntoni ovat toisella paikkakunnalla kuin työpaikkani. En ole katsonut järkeväksi ostaa asuntoa työpaikkakunnaltani, koska täällä asuntojen hinnat laskee koko ajan. Vähemmällä tappiolla pääsen, kun asun vuokrakämpässä ja kun täällä on sellainen ylellisyys kuin yhteiskäytössä oleva pesutupa, niin en näe myöskään syytä hankkia omaa pesukonetta. Niitä kun minulla on ihan tarpeeksi molemmissa omistusasunnoissani. Toisessa kaksikin pesukonetta, jossa toisessa tosin pestään eläinten tekstiilit, mutta kuitenkin kaksi siellä on.

Vierailija
29/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei taloyhtiö hommaa noihin pesutupiin kuivausrumpuja, tai kuivaavia pesukoneita? Ei olisi näitä ongelmia. Ja pyykkiä varastetaan.

Vierailija
30/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintamasuunta kuivuriin päin.

Vierailija
31/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä heitit ne vaatteet lattialle?

Vierailija
32/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin siirtänyt lehmän pyykit lattialle kasaan ja kussut päälle

Tuli kyllä sellainen äkillinen raivo päälle että teki mieli riipiä ne pyykit lattialle, mutta olen nössö ja jätin koskematta.

ap

Olisit edes jättänyt heippalapun.

Vierailija
33/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhien ongelmia

Niinhän sitä luulisi. Kovan rahan omistusyhtiössäkin (asunnot alkaen 500 000€) tapahtuu kaikenlaista merkillistä.

Vierailija
34/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näe joskus mitä naapurit siellä kuivaa, niin ei tee ikinä mieli viedä sinne mitään. Lisäksi katso kuinka pölyinen se kuivuri on. Eka pitää puhdistaa laitteesta pölyt. No vaikka sen ritilän putsaa, onhan ne pölyt jo pitkin kuivaushuonetta kuten sieltä lattialta näkyykin. Mut kiva, että siinä naruilla roikkui naapureiden sadevesikenkiä ja ties mitä kuivumassa, että huone on mehustettu hyvin pöpöillä. Kyllä siellä joku koirankarvainen huopakin on varmasti ollut. 

Vierailija
35/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ulostamassa niiden vaatteiden päälle :)

Vierailija
36/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsiko palstan trolli koneen äärestä pois ja kuivaushuoneeseen? Voi hyvänen aika. Seuraavaksi sitten ulko-ovesta ulos ihmisten ilmoille. 

Vierailija
37/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit siis varannut sen huoneen? Menikö yliajalle?

Olin varannut huoneen ja ei mennyt yliajalle, menin noin varttia ennen ajan päättymistä hakemaan pyykkejäni. Ne olisivat olleet kuivia tähän mennessä jos olisivat saaneet kuivua rauhassa kuten olin ne ripustanut, nyt tämä ihana tuntematon naapuri oli kasannut ne märkinä nurkkaan.

ap

Miksi ihmeessä ette hanki omia pesukoneita? En suin surminkaan veisi yhtään vaatekappaletta likaisiin koneisiin ja kuivaushuoneisiin. Puhumattakaan nyt kaikenmaailman kaameista hajuista.

Vierailija
38/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, että sinunkaltainen moukkamainen kääkkä asuukin omakotitalossa, niin et aiheuta ainakaan muille asukkaille ongelmia. Paras vaan, jos muutat vaikka metsän keskelle. Et ole myöskään sivistynyt, vaikka pidätkin itseäsi muita parempana. Hyyryläinen on alivuokralainen, joka asuu toisten nurkissa. Suurin osa vuokralaisista on ihan itsenäisiä vuokraajia, jotka maksavat vuokransa itse.

Vierailija
39/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, että sinunkaltainen moukkamainen kääkkä asuukin omakotitalossa, niin et aiheuta ainakaan muille asukkaille ongelmia. Paras vaan, jos muutat vaikka metsän keskelle. Et ole myöskään sivistynyt, vaikka pidätkin itseäsi muita parempana. Hyyryläinen on alivuokralainen, joka asuu toisten nurkissa. Suurin osa v

Vuokralainen kuin vuokralainen, mutta näyttää menevän tunteisiin aika huolella eli näyttää vaivaavan. Tosiasia on kuitenkin että ainoa mitä vuokralainen omistaa, on ne vuokrakuitit ja sillä hyvä.

Vierailija
40/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit siis varannut sen huoneen? Menikö yliajalle?

Olin varannut huoneen ja ei mennyt yliajalle, menin noin varttia ennen ajan päättymistä hakemaan pyykkejäni. Ne olisivat olleet kuivia tähän mennessä jos olisivat saaneet kuivua rauhassa kuten olin ne ripustanut, nyt tämä ihana tuntematon naapuri oli kasannut ne märkinä nurkkaan.

ap

Miksi ihmeessä ette hanki omia pesukoneita? En suin surminkaan veisi yhtään vaatekappaletta likaisiin koneisiin ja kuivaushuoneisiin. Puhumattakaan nyt kaikenmaailman kaameista hajuista.

Ainakin meillä pesutuvan pesukone on todella puhdas verrattuna omaani.

eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän