Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sainpahan taas muistutuksen että ei kannata jättää kuivaushuoneeseen pyykkejä kuivumaan

Vierailija
29.07.2024 |

vaan pitää tuoda ne sisälle, kuten yleensä aina teen. Nyt olin vaan jossain mielenhäiriössä ja varasin kalenterista kuivaushuoneen, niin eiköhän joku l_e_h_m_ä ollut siirtänyt minun pyykkini, vielä märkiä, syrjään ja laittanut oman laumansa rätit tilalle.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hävisi teini-ikäisten POIKIEN sukkia ja boksereita sieltä kuivaushuoneesta ties kuinka monet, kunnes hankittiin oma kone ja kuivuri.

Vierailija
42/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommarihyyskissä lojuvien hyyryläisten ongelmia. Laadukkaat ihmiset asuu OKT.

Kadehdin sun postimerkin kokoisella tontilla olevaa pientä vanerilaatikkoa tuhannen samanlaisen keskellä jossain Espoon pohjoisimmassa lähiössä. Asuthan Espoossa omakotitalossa.

Minä taas - asun kommarihyyskässä sukusäätiön hyyryläisenä tässä Helsingin Merikadulla. Hävettää kun noin pääsit servaamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kerrostalossa oma pyykkikone ja kuivaan pyykit telineillä. Täällä on pelkästään kuivaushuone, mutta siellä haisee hirveältä, kun ihmiset pesevät pyykkiään hajustetuilla myrkyillä, joten en viitsi sinne viedä mitään.

Vierailija
44/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiön pesutuvan ovi ei aukea muuta kuin sille kenen vuoro on varattu (3h vuorot kerrallaan). Eli ei voi käydä tälläistä, että muut tulee ja siirtää pyykkisi sivuun. Tuolla vuorollasi voit käyttää kaikkia koneita tai vain yhtä, tai vaan vaikka kuivureita tai kuivaushuonetta, mutta muut ei tosiaan pääse silloin kyseiseen tilaan. 

Varaukset esim puhelimella, josta näkee kätevästi vapaat ajat ja voi varata nopeasti tilan itselleen. 

Kannattaisi ap:n taloyhtiössä myös päivittää nykyaikaan, eikä tuollaista pesutupaa, että sinne pääsee myös muut samaan aikaan. 

Vierailija
45/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit siis varannut sen huoneen? Menikö yliajalle?

Olin varannut huoneen ja ei mennyt yliajalle, menin noin varttia ennen ajan päättymistä hakemaan pyykkejäni. Ne olisivat olleet kuivia tähän mennessä jos olisivat saaneet kuivua rauhassa kuten olin ne ripustanut, nyt tämä ihana tuntematon naapuri oli kasannut ne märkinä nurkkaan.

ap

Miksi ihmeessä ette hanki omia pesukoneita? En suin surminkaan veisi yhtään vaatekappaletta likaisiin koneisiin ja kuivaushuoneisiin. Puhumattakaan nyt kaikenmaailman kaameista hajuista.

Sanopa muuta. Pitkään olin ihan tyytyväinen pyykkituvan käyttäjä, kunnes tapahtui se hirvein, eli vaatteisiin tarttui ihan karsea haju pyykkituvan koneesta. Ne haisi sellaiselle homeiselle vanhalle puutalolle pitkään, vaikka 60 asteessa pesin monta kertaa sen jälkeen. Haju tuli vain niihin vaatteisiin, jotka oli sillä pyykkäyskerralla koneessa olleet eikä sitä ole onneksi sen jälkeen enää ollut. 

Vierailija
46/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole kyse vain pyykeistä, vaan itsekeskeisistä huonoista ihmisistä. Rikkaiden taloissa voi olla auto jatkuvasti väärin pysäköity tai muita yhteisen tilan väärinkäyttöä. Piittaamattomuutta.

Vierailija
47/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin sun postimerkin kokoisella tontilla olevaa pientä vanerilaatikkoa tuhannen samanlaisen keskellä jossain Espoon pohjoisimmassa lähiössä. Asuthan Espoossa omakotitalossa.

Minä taas - asun kommarihyyskässä sukusäätiön hyyryläisenä tässä Helsingin Merikadulla. Hävettää kun noin pääsit servaamaan. 

Onko jossain vielä jotain vanhan liiton kommunisteja ja vain heitä varten rakennettuja taloja? Palstan perusteella punakaartikin on yhä toiminnassa ja voimissaan.

Vierailija
48/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän taloyhtiön pesutuvan ovi ei aukea muuta kuin sille kenen vuoro on varattu (3h vuorot kerrallaan). Eli ei voi käydä tälläistä, että muut tulee ja siirtää pyykkisi sivuun. Tuolla vuorollasi voit käyttää kaikkia koneita tai vain yhtä, tai vaan vaikka kuivureita tai kuivaushuonetta, mutta muut ei tosiaan pääse silloin kyseiseen tilaan. 

Varaukset esim puhelimella, josta näkee kätevästi vapaat ajat ja voi varata nopeasti tilan itselleen. 

Kannattaisi ap:n taloyhtiössä myös päivittää nykyaikaan, eikä tuollaista pesutupaa, että sinne pääsee myös muut samaan aikaan. 

Tämä systeemi on ainoa järkevä ja toimiva.

Vierailija
49/55 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hekan taloihin asennettiin ilock varaus systeemi, jolloin koneet toimii varatulle, mutta huoneeseen kuitenkin pääsee muutkin sillä aikaa.

Vierailija
50/55 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä hävisi teini-ikäisten POIKIEN sukkia ja boksereita sieltä kuivaushuoneesta ties kuinka monet, kunnes hankittiin oma kone ja kuivuri.

satuin kerran menemään pyykkitupaan kun asukastoimikuntamme puheenjohtaja nuuhki siellä naisten alushousujen haaroja. en ole koskaan voinut sen jälkeen katsoa häntä tirskumatta, joskin osaan tirskua ääneti, mutta ajatukset hänestä kyllä muuttuivat

Vierailija
51/55 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin siirtänyt lehmän pyykit lattialle kasaan ja kussut päälle

Tuli kyllä sellainen äkillinen raivo päälle että teki mieli riipiä ne pyykit lattialle, mutta olen nössö ja jätin koskematta.

ap

Seuraavalla kerralla muistat sitten miten kuuluu toimia. -eri

Vierailija
52/55 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaat ihmiset? 😭

Vierailija
53/55 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit siis varannut sen huoneen? Menikö yliajalle?

Olin varannut huoneen ja ei mennyt yliajalle, menin noin varttia ennen ajan päättymistä hakemaan pyykkejäni. Ne olisivat olleet kuivia tähän mennessä jos olisivat saaneet kuivua rauhassa kuten olin ne ripustanut, nyt tämä ihana tuntematon naapuri oli kasannut ne märkinä nurkkaan.

ap

No onneksi oli vain siirtänyt narulla / kasannut nurkkaan. Olisi voinut ne vaikka pölliä.

Vierailija
54/55 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo yks naapuri pitää mattoansa mattotamppaustelineessä päiviä. Ei pääse tamppaamaan omia mattoja.

Vierailija
55/55 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille, joilla ei ole sitä omaa pesukonetta, syystä tai toisesta, pesutupa on PYHÄ ASIA!😌 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän