Oletko koskaan nähnyt Villisikaa?
Musta nää on hienoja eläimiä, täysin vastakohtia normaalista siasta. Nää on todella reviiritietoisia ja väkivaltaisia tarpeen tullen. Kulkee metsissä pienissä mafioissaan. Olen kyllä nähnyt hellyyttäviä videoita myös näistä kuinka yksittäinen Villisika on koittanut hakeutua ihmisen turvaan
Kommentit (14)
Kolme kertaa olen nähnyt luonnossa, kaikilla kerroilla emakko juoksi tiellä porsaspesue perässään. Ne on hassun näköisiä pikkuporsaat, raidallisissa turkeissaan.
Pikkuiset villisianpoikaset ovat suloisia
Villisiat ovat kaikkein vaarallisimpia eläimiä mitä voi luonnossa kohdata. Suuria ja painavia, hyvin agressiivisia ja päällekäyviä.
Olen nähnyt useamminkin kerran. Kerrankin 7 villisikaa iski yhtäaikaa roskasäiliöiden kimppuun eräässä kadunkulmassa myöhään illalla. Meteli oli melkoinen, kun roskikset saivat kyytiä. ...ulkomailta...
Montakin kertaa, pakastimessakin muutama kilo vielä. Kaksi olen itse ampunut, lihat jaetaan metsästysporukan kanssa.
Onko se meidän ukko teilläkin päin käynyt elostelemassa
Olen nähnyt kerran kesä aamulla joskus 5 aikaan, kun laumana ruokailivat metsä aukiolla tai suota varmaan oli. Oli se aika jännä näky, ja vaikka olivat aika kaukana tiestä niin näyttivät todella isoilta.
Olen. Juhani Villisika asuu Ruoholahdella.
90-luvun alku, Tottijärvi. Valtavan suuria villisikoja aitauksessa ja katoksessa. Jättiläismäisiä villisikoja. Ihminen on pieni puutarhatonttu verrattuna siihen, mini.
Kyllä olen lautasellani useitakin kertoja. Hyvältä maistuu.
Kyllä.
Lautasellakin monta kertaa
Tulevat isoissa laumoissa esim ihmisten pihoille ja kääntävät ympäri koooko nurmialueen.
lenkkeilessä saa varoa ettei tule vastaan; voivat olla pahapäisiä ja iso kokoisia.
hellyyttäviä on Joo
ps en asu Suomessa