Huomenna treffit ja kuukautiset alkoivat tänään ja olen aivan turvonnut. Miten poistan turvotuksen ja nesteet?
Onko mitään mitä voi tehdä näin nopealla aikataululla?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Nestettä poistava yrttitee?
Mielellään ei mitään kuumaa 😀
Turvotus poistuu itsestään muutamassa päivässä. Ei vaikuta treffeihin.
Vaikka hemmottelu kasvonaamio tai mistä nyt tykkäät, tulee freesi olo, vaikkei se auta sinänsä näkyy hyvä olo ulospäin. Älä kuitenkaan kokeile uusia juttuja, joista iho voi ärtyä.
Vierailija kirjoitti:
Sori, et mitenkään.
Hmm, sanoisin että hikiliikunta ja runsas veden juonti auttaa kyllä nopeastikin. Mutta on vältettävä kaikkea rasvaa, sokeria ja hiilihydraatteja. Lounaaksi joku salaatti
Vierailija kirjoitti:
Vaikka hemmottelu kasvonaamio tai mistä nyt tykkäät, tulee freesi olo, vaikkei se auta sinänsä näkyy hyvä olo ulospäin. Älä kuitenkaan kokeile uusia juttuja, joista iho voi ärtyä.
Kaavoissa ei ole muuta vikaa kun turvotus ja se ei lähde naamioilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, et mitenkään.
Hmm, sanoisin että hikiliikunta ja runsas veden juonti auttaa kyllä nopeastikin. Mutta on vältettävä kaikkea rasvaa, sokeria ja hiilihydraatteja. Lounaaksi joku salaatti
Juokset 2 h niin eiköhän turvotus ole ohi
Reipas lenkki ja sen päälle sauna. Kaliumpitoinen juoma.
Mitenkäs se turvotus vaikuttaa treffeihin? Anteeksi, mutta kuulostaa kuin olisit turvonnut kaksinkertaiseti isommaksi, jos se on noin iso ongelma. Onko se edes mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs se turvotus vaikuttaa treffeihin? Anteeksi, mutta kuulostaa kuin olisit turvonnut kaksinkertaiseti isommaksi, jos se on noin iso ongelma. Onko se edes mahdollista?
No mietipä sitä
Mulla turvottaa aina ennen. Kierron 2. päivänä olen jo elämäni kunnossa.
Naisilla tuntuu tulevan turvotusta milloin mistäkin. Mitä tuo turvotus on, miten ja milloin näkyy, miten poistuu jne.? Tuntuu olevan sarja epämääräisiä paisumistiloja. Kunhan mielenkiinnosta kysyn. M
En tiedä. Hyvä side ja lääkettä tms. Mun pitäisi mennä kauppa-asioille, mutten myös tiedä mihin saakka uskallan lähteä naistenvaivojen kanssa. Ettei tule mitään ylimääräistä sotkua tai ongelmia kesken matkan, tai jos lääke ei enää vaikuta myöhemmin. Takavuosina tilanne oli vielä pahempi. Joskus voi toinen päivä olla parempi menemiseen, lähelle helpompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ne juoda jäähtyneenäkin.
Hitto jos se treffattava tajuaa että TOLLAHAN ON AINA JOSKUS KUUKAUTISET ja oksentaa sitten.
Itse treffailen naisia aia siihen saakka kun alkaa ne kamalat kuukautiset. Sitten vaihdan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sen jäähtyä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta menkkaturvotus voi tarkoittaa vaikkapa sitä, että ei saa housunnappia kiinni ja jos saakin, se painuu sinne Zeppeliinin uumeniin kivuliaasti. Mulla se turvotus on alavatsasta ihan rintojen alle saakka iso kivikova pallo. Ei ilmaa, ei auta pieraisu. Näyttää raskausvatsalta.