*~* HAAHUT viikko 6 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]72oinas[/b] Olen 34 v ja mieheni on saman ikäinen. Meillä on lapset 02/00 ja 12/02. Kolmatta ollaan yritetty 05/06. Viimmein onnistuikin mutta ikävä kyllä päättyi km marraskuun lopulla 7+3. Alku oli lakannut kasvamasta vk.6.
[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]fairytales77[/b] olen kohta 30v, ensimmäinen raskaus jouduttiin keskeyttämään marraskuussa rv19+3, vauva oli menehtynyt kohtuun. uusi vauva haaveissa...jos rohkenisi vielä yrittää:(
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]Nannu81[/b] Olen 25 vuotias, mies 39 ja yksi poika vm-04. Aloitimme yrityksen .10.06 toiveena saada pikku sisarus pojalle. Raskaaksi tulin heti, mutta valitettavasti raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11+3.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.
[b]Trappa[/b] Olen 33 vuotias pojan (05/05) äiti. Km kaavinta 5.1.07 rv 12+5, sikiön kehitys oli loppunut rv 8+5. Nyt täällä vielä odotellaan tädin tuloa ja miehen lopullista päätöstä yritetäänkö pientä sisarusta pojallemme.
[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007
[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?
[b]Joululahja[/b] plussa ?, la 1.9.2007
[b]Ultsi75[/b] plussa 7.1.2007, la 13.9.2007
[b]levinia[/b] plussa 9.1.2007, la 16.9.2007
[b]Tuutupii[/b] plussa 12.1.2007, la 23.9.2007
[b]katri72[/b] plussa ?, la ?
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (46)
fairytales: Onnea plussasta! Toivottavasti kaikki menee hyvin. Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan!!
ON: Sitten uutisiin... lääkärillä oli ultra ja sillä sitten katseli... ei siellä mitään sikiötä näkyny. Sanoi että aika paksu limakalvo kyllä on, joten viittais että raskautta olis, mutta vasta hyvin alusssa.... Eli se limakalvo siis näkyi, ei mitään muuta...
Oon kyllä pettyny... luulin nyt olevani sentään edes sillä 9+ viikolla, mutta ei kuulemma ole sitäkään... jos on, niin sitten joku 5+ tai 6+, mutta ei sen enempää. Huomenna pitää vielä mennä antamaan virtsatesti labraan ja katotaan näkyykö raskautta siinä... Niinpä.. ne kuuluisat terveyskeskuksen virtsatestit, mitkä ei ole ikinä näyttäny mulle mitään, mutta kotitestit on.. No, ens maanantaina sitten neuvolaan terkkarille. Sitten katotaan miten asia lähtee etenemään vai lähteekö ollenkaan. Kyllä ketuttaa!!!
Parempaa päivää muille! Itseä vain harmittaa, masentaa ja itkettää! Ei tästä tule kuitenkaan mitään...
Siis ei voi olla todellista! Mitä ihmettä ne sun tuntemukset sitten on, jos ei liikkeitä? Sanoko lääkäri niistä mitään? Millonkas sait sen plussan siihen tikkuun? Mietin vaan, että miten olisi edes mahdollista että viikkoja olisi noin vähän. Entäpä jos sikiö oli vaan piilossa :/ Oliko lääkäri oikeen gyne vai tavallinen lekuri? Kauheesti kysymyksiä, en vaan voi uskoa tuota juttua...
Mutta Katri: KAIKKI MENEE HYVIN!!! Ihan varmasti. Me ollaan täällä sua tsemppaamassa ja tukemassa, kyllä se vauva sinne ilmestyy ja pysyykin siellä LA:han saakka, jos ei jo olekin siellä, lääkäri ei vaan nähnyt...Uskomaton juttu! Uskon, että olet todella pettynyt ja itkettää kaikki, mutta häntä pystyyn. Olet kuitenkin raskaana ja piste :) Voimia ja paljon halauksia sinulle!
Olikos fairytales, joka oli plussannut, JEE, ONNEA :D Ei pakkanen plussia tikkuun tee, kyllä se on raskaushormoni eikä mikään muu. Vauvaliimaa hurrrjasti matkallenne...
Positiivisia ajatuksia kaikille! Mä pääsen tänään VIHDOINKIN juttelemaan gynen kanssa...kerron illalla kuulumiset!
Miukkeli ja fairytales: Onnea kovasti!! Toivotaan, että kaikki sujuu hienosti loppuun asti.
katri: Villiinan tavoin, en ymmärrä...!!
Kovasti voimia ja jaksamista tämän pettymyksen suhteen. Mutta onhan siihä positiivistä se, että olet kuitenkin raskaana! Näin uskomme.
Villiinalle tsempit sinne gynelle!!
vm69
Ja KATRI ei ole todellista!! Tsemppiä!! Jos sulla on mahdollisuus ja tämä epävarmuus jatkuu tuolla julkisten testeillä ja kuvilla niin käy esim Femedassa, siellä pitää yksityisvastaanottoa ainakin Erja Halmesmäki jota voin lämpimästi suositella. Ja tietty siellä Cacciatore ja ne super-3d-vai 4d-laitteet etc. Voi miten ikävää, yritä nyt jaksaa kuitenkin. Bamsekram!!
t Joululahja (jonka oma km-kammo ei hellitä kun rv 11+0 mutta ei siitä sen enempää)
villiina: Kiitos voimista. Ei se lääkäri sanonu mitään mun masutuntemuksista. Ohitti ne tosta vaan. Mä kyllä epäilen, että olisko sitten vaan ollu ilmaa ja siksi tuntui tuolta. Soitin just äidillenikin ja se sanoi, että sillä on ollu kanssa ilmaa ja välillä tuntuu just siltä kuin jokin siellä masun sisällä liikkuis. Ja se nyt ei todellakaan ole raskaana... Sen plussan sain 21.1. Lekuri se oli jonka luona kävin, ei mikään gyne. Oli neuvolan oma lääkäri, sellanen ehkä noin 60-v mies, ihan harmaapäinen. Niin, ja haleja sulle.
Tästä raskaudesta epäilyttää vain se, että huomisessa labratestissä se ei tietysti mitään näytä. Mietin vaan, että mitäköhän sitten meinaavat. Itsellä plussa... niillä jos se nega... Tai sitten sanovat vaan että kesken on tämäkin menny ja just hiljan, eikä vaan vuotoa. No, joka tapauksessa en nyt lähde enempää spekuloimaan... on mitä on.
vm69: Kiitos sullekin voimista ja jaksuista! Halit sulle. Kyllä tää taas tästä kuten ennenkin. Yritän nyt vielä pitää pientä toivoa yllä, kun lääkärikin niin sanoi, ettei peli ole vielä täysin menetetty.
Joululahja: Kiitos tsempeistä! Halit sullekin. Olishan se kiva käydä vaikka siellä Femedassa, jos vain olis rahaa... Taitaa kuitenkin maksaa jonkin verran...
ON: Aavistuksen on nyt parempi olo. Ehkä tää taas tästä. Yritän pitää toivoa yllä, mutta ei tässä paljoa kuitenkaan ilostuta. Toista oli vielä aamulla...
Olen pahoillani. Koitahan nyt kumminkin yrittää pitää toivoa yllä. Viikoista viis kunhan vaan se sikiö sieltä löytyy kunnossa. Ottaako ne susta verikoetta, näkyis se hormoonin määrä. Tseppihaleja sinulle oikein paljon, toivottavasti saat huomenna hyviä uutisia.
Kiitos sullekin. Ei tässä terveyskeskuksessa verikoetta tehdä. Vain ja ainoastaan näitä perus pissatestejä. Olen kysellyt, mutta hyvin tylyyn sävyyn on sanottu, että ei meillä verikoetta tehdä raskaudesta ja että kyllä se pissatestikin hyvin näyttää...
Niinpä, ehkä joillekin... Mulle on noi labratestit olleet aina negaa, mutta kotona on sitten tullu plussaa. Ihme homma kyllä sekin. Vähän taas epäilen, että nyt tulee siellä se nega taas... pöh ja pah sanon mä.
Miukkeli75: superhyper onnittelut plussasta!! nyt positiivisella mielellä eteenpäin.
Fairytales77:Sinulle myös iso sylillinen onnitteluja plussasta. Usko pois kyllä se plussa totta on. ei pakkanen saa aikaan raskaushormoonia. Jos pakkanen olisi jotenkin vaikuttanut niin luultavasti testi ei olisi näyttänyt yhtään mitään.
Villiina83:Toivottavasti sait gyneltä hyviä uutisia, odotellaan kuulumisia.
Manna07:Raskaaksi voi tulla heti keskenmenon jälkeen. Varsinkin jos menee aikasin kesken niin se ei välttämättä sekoita kiertoja mitenkään. Itsellä meni kesken viikolla 6+ . 6 viikkoa meni kun tuli ekat menkat ja sen jälkeen on kierto ollut ihan normaali.
Toivon sinulle onnea uuteen yrityskertaan!!!
Lumipyry: Voimia sinulle. Yritähän vielä jaksaa ajatella positiivisesti. Hienoa että vuoto on vähentyny, se on hyvä merkki. Ikävää että neuvolasta jäi kurja fiilis, Mielestäni hoitsun olisi pitänyt yrittää valaa uskoa kerran km varmuutta ei ole. ja lähettää sinut ultraan että saisit tietää missä mennään. Typerää käyttäytymistä. Itse sain samallaisen kohtelun neuvolan sijaiselta ja sanoin kyllä heti pari valittua sanaa ja myöhemmin vielä vakituiselle neuvolatädille sanoin sijaisen käyttäytymistä. Vakkari oli myös sitä mieltä että sijainen oli toiminut väärin. (sijainen vanhempi,kokenut neuvolatäti)
Itselle ei mitään uutta. yöksi pitäis vielä töihin. Ovis taitaa olla lähellä vaikka kp en ole laskenu eli nyt pitäis yö olla omas sängys touhuis eikä kävellä töis pitkin käytäviä yksistään.
Kylläpas on ihmeelistä juttua täällä.ei voi kun ihmetellä katrinkin jutskaa...
No itellä 23 kierto päivä ja MENKAT...... ja ottaa päähän..... ja yhä ottaa päähän......
oli sitä mieltä, että ovulaatio ei millään esty terolut-kuurin aikana eli raskaaksi voi aivan hyvin tulla. Eli alanpa tänään sitten popsimaan " vauvapillereitä" :) Ja kierto ei kuulemma sekaisin voi noista mennä, päinvastoin. Saapi taas nähdä...mutta yrittänyttä ei laiteta :)
Hyvät yöt kaikille!
ON: Eka terolut napattu eilen. Katotaan miten mun käy noiden lääkkeiden kanssa, auttaako ne yhtään. Pelottaa niin vietävästi, että tilanne vaan huonontuu entisestään...gyne kyllä vakuutti, ettei näin voi käydä :/ Toivottavasti saadaan kierto kuntoon, niin tuossa maalis-huhtikuussa voisi jo tärppi käydä ;) Syön pari kiertoa näillä näkymin nyt tuota terolutia.
Katri: Millä mielellä olet? Oletko yhtään saanut mieltäsi takaisin? Paljon lohtu- ja jaksuhaleja sinulle.
VM: Tiedän, ettet laske kiertopäiviä, mutta ovatko tärppipäivät jo lähellä ;)? Plussatuulia...
Sofia: Onko olosi yhtään parempi? Posotiivisia ajatuksia lähettelen sinulle, ja halauksia.
Miten muut jakselevat? Vauvaliimaa ja tarrasukkia ja vuodotonta odotusta kaikille!
Ja hyvää alkavaa viikonloppua :)
MIUKKELI ja FAIRYTALES: onnea plussasta!!!! Kovasti paljon liimaa ja tarrasukkia!
LUMIPYRY: toivotaan, että tuhru sinut jättäisi ja pääsisit nauttimaan raskaudesta!
KAIKILLE muillekin plussaonnea ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
KATRILLE täälläkin puolella kovasti jaksamisia epätietoisuuteen! On kyllä kerrassaan kummallinen juttu :-O
VM: mitä sinulle kuuluu?
Omasta navasta ei mitään ihmeempiä. Kaikki hyvin :-)
-Ultsi + Lahja 9+2-
Miukkelille ja Fairytalesille ihan mielettömästi onnea plussista! Hienoa! Upeaa! :)
Katrille pahoittelut ultrakuulumisista tälläkin puolella. Koita pitää mieli positiivisena kuitenkin, jookos. Jaksuja!
Lumipyrylle myös tsemppiä edelleen! Mikä on olo?
(.): Tänään taas ällöoloa ilmassa oikein urakalla ja pitäis jaksaa pakata viikonlopun kyläilyreissua varten. Saa nähdä, onnistunko, vai oonko koko viikonlopun yhdessä vaatekerrassa ja ilman hammasharjaa *virn*. Lähdetään viikonlopuksi sukuloimaan, kerrotaan mm. appivanhemmille ja mun iskälle vauvasta. :)
Eilen pääsin lainaamaan työpaikan (vanhaa, mutta toimivaa) ultraa ja kurkistin masuun. Sintti oli kasvanut ihan älyttömästi - oli yli 1,5 cm pitkä, kun viikko sitten sellainen reilu 5 mm... Hui! :) Kyllä taas hymyilytti. Ja sydän pumputti pikkuisella vinhasti. Ajattelin tehdä nopean tsekkauksen kerran viikossa, jos vaan pääsen ultraan käsiksi.
Tuutis ja Sintti rv 7+5
villiina: On tänään jo parempi. Olen ennenkin huomannu, että jos jokin asia oikein harmittaa, niin eka päivä on se pahin päivä ja toinen on jo parempi. Kyllä se taas tästä pikku hiljaa. Tosin uus pettymys voi tulla maanantaina neuvolassa, jos/kun sanotaan että pissatesti labrassa näytti negaa... =( Mulla vain on niin huonot kokemukset niitten testeistä, että mä suorastaan odotan että sanovat sen olevan nega. Sitten on ihme, jos näyttää plussaa. Meinaan tähän mennessä aiemminkin on kotitestit näyttäny mulla aina plussaa.. melko selkeääkin ja silti labran testi on ollu negaa...
Kiitti haleista!! Haleja sulle takaisin...
Ultsi: Kiitos jaksuista! Kiva kuulla, että sullakin kaikki hyvin. =)
Tuutupii: Kiitos sullekin jaksuista! Jos on aiemmat kestäny, niin kait vielä tämänkin. Sissinä vaan eteenpäin! Tai ainakin yritän.... Sulla on kyllä hyvä, kun pääsit tsekkailemaan masukkia ja jos vielä jatkossakin...
ON: Labrassa käyty jättämässä se pissatesti. Maanantaina sitten neuvola ja kuulee sen tuloksen siltä neuvolan terkkarilta.
Viikonloppuja kaikille!!
Laskurin mukaan kuudes viikko on alkanut. Keskenmeno oli juuri tällä viikolla, huaks.. Olo on jotenkin niin epätodellinen, en uskalla vielä antautua raskauden ihanuudelle. En kiirehdi neuvolaankaan. Tää raskaus on niin erilainen. Mielialavaihtelut ovat karseita, pinna kiristyy ihan pienimmästäkin. Nieleskelen tässä koko ajan ja yritän olla pimahtamatta:) Paha olo on ihan omaa luokkaansa. Yököttää koko päivän ajan. Oireet ovat siis " pahemmat" . Yritän ajatella kuitenkin, mitä pahempi sitä parempi! Kunhan nyt aika kuluisi ja viikkoja tulisi enemmän, että pääsisi nautiskelemaan ilman suurempia huolia.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Oon edelleen sairaana, nyt myös mies sai pöpön, ja ollaankin kateltu toistemme naamoja jo ehkä vähän liikaakin :D Nistitään kohta toisemme tänne,hih :D
Päätin sitten tulla teitä piristämään ja tsemppaamaan, mikäs se parempaa tekemistä :)
Katrille kovasti peukutuksia maanantaille! Kaikki tulee kääntymään vielä parhain päin, näin minä uskon.
Visakoivulle tädin karkoitukseen ja uuteen kiertoon kovasti voimia :)
Ultsi: Hienoa, että kaikki on edelleen hyvin! Tarrasukkia ja vauvaliimaa pikkuiselle matkaan :)
Samoin tuutikselle ja pikkuiselle onnea matkaan! Ihana kuulla hyviä uutisia!
En muista olenko onnitellut ollenkaan Miukkelia ja Fairytalesia eli ONNEA KOVASTI PLUSSISTA JA ERITYISESTI: ONNEA MATKAAN :) (hahaa, nyt muistan, että fairytalesia onnittelin, mutta eipä noita onnitteluja koskaan liikaa satele ;) )
Lumipyrylle tsemiä vuotojen kanssa! Miltäs tilanne näyttää?
Oinas, VM & Sofia: Plussapuhureita....puuuuuh -> ****** :)
Toivottavasti kukaan ei unohtunut :) Hyviä vointeja kuitenkin kaikille toivottelen ja plussarikasta viikonloppua!
Katri, voi itku... En tiedä miten sinua voisi lohduttaa, vaikka myös minä uskon että kyllä siellä masussa elämää on. Mutta pettymys on taatusti hurja, voin vain kuvitella. Tsemppiä maanantaille ja paljon paljon voimahalauksia!
Villiina: Kiitos jaksuista, niitä tarvitaan. Voimia teillekin sinne kotiarkeen... Meilläkin liian monta päivää yhdessä tietää selkkauksia ;) Siihen kyllä sitten tottuu. Oma tilanne sellainen:pari paivää oli vuodotonta jo, mutta tänään illalla tuntui ehkä hieman vuotoa tulevan. Onneksi vain ihan vähän. Mutta pelko on persiissä ja mahdoton sellainen, yhtään ei vielä ole raskaudesta saanu iloittua kun vain laskee päiviä, että koska se tulee pois...Huoh, rankkaa. Kiitos tosiaan hurjasti!
Tuutupii: Voinnit jo tuossa luettelinkin villiinalle eli vaihtelevaa... Vuoto alkoi viikko sitten perjantaina jo, pitkältä tuntuu aika. Viikkoja nyt kait 6+5 tai jotaki sinne päin. Edellinen kuoli masuun menkkojen mukaan viikolla 8+3 mutta ultran mukaan oli tasan 7 vk... Huuh... Onnea sinulle odotukseen ja koitahan nauttia nyt kun vuotojakaan ei enää ole. Ja kiitos jaksuista!
Onnittelut ihanista plussista! Sitten tietenkin niitä tarrasukkia ja vauvaliimaa tonneittain, muutama enkeli matkalle pientä suojelemaan.
Oinas: Kiitos voimista, tarvin niitä kun aika tuntuu niin pitkältä. Ja tarkistusreissuja vessassa teen miljoona ylimääräistä... Plussatuulia sinne päin!
Kamalan omanapaista oli tarinointi... Kai tämä elämä nyt tuntuu tosiaan pyörivän ihan kirjaimellisesti tuon navan ympärillä.
Kiitos ihanasta tuesta! Koitetaan huomenna vähän positiivisemmin mielin...
Lumipyry
(.): Ihmettelyksi meni taas tämä aamu... voit käydä lukemassa kysymykseni täältä
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9568565&p=1&tmode=1&smode…
Nyt vaan ostamaan lisää ovistestejä, ne kun juuri nyt sitten loppui :(
Ja kiitos paranemistoivotteluista, tauti alkaa helpottaa :)
Täällä on tosi paljon uusia nimiä, onko ketään " vanhoja" enää? Esittelyjä kun kuin niin Faifytales, sun kohtalo näytti samalta kun mun. Oot varmaan kertonu aiemminkin mistä teillä oli kysymys, mutta olisitko jaksanu kertoa vielä tarinasi?
Omalle kohdalle ei mitään uutta, raskautta toivon ja odotan, saa taas nähdä kuinka käy.
Menier kp 22/28-29
ja heti ommaan nappaan: testasin tänään kp 32/31 aconin herkällä haalean mutta selkeän plussan! nyt vähän arveluttaa kun tilasin testit postitse ja ovat siis mahdollisesti päässeet jäätymään, että uskallanko luottaa tulokseen?
kerkesin jo antaa masennuksen tulla kun pari päivää sitten oli tätioireita, mutta ne lopahti eilen, tilalla kunnon turvotuspömppis ja juilintaa...
mitenkähän tässä vielä käy...