Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~*~ KULTAISET 60-lukulaiset viikkoon 6 ~*~*~*~

05.02.2007 |

Huomenta,

tuli taas näköjään herättyä ;)

Eipä muuta tytöt kuin pinoon vaan!

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja kuulumisia neuvolasta.

Töihinmeno varmaankin mietityttää... Miten sinulla on sairausajan palkanmaksu? Itsellä kun on niin että saisin 56 pv täyttää palkkaa saikulta, niin en yhtään epäilisi mitä tekisin. Varhennettu äippäloma tosiaan sitten aiheuttaa sen, että hoitovapaa alkaa aiemmin...

Välillä mulla on huono omatunto, kun olen näitä menetyksiä kokenut ja sitten kuitenkin mietin koko ajan rahajuttuja..

Toivon itsekin, että toi pakkanen veisi nää tautipöpöt mennessään..

vm69

Vierailija
42/73 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina, hienoa että kaikki on niinkuin pitääkin ja pikku-Matti voi hyvin. Toivottavasti se ei koskaan tule löytämään Susan-nimistä tyttöystävää...

Minea, hyvä että ruumis ja mieli ovat toipumassa. Mulla ovistikuttelun tulos on aina vastannut ovistuntemuksia eli voimakkain viiva on tullut vähän ennen oviskipuja. Mutta se oli ihan hyvä kokeilla, niin ainakin tietää, että voi luottaa omiin tuntemuksiinsa. Mun ongelma ei olekaan siinä, etten ovuloisi vaan liian lyhyt loppukierto.

Vm, älä suotta murehdi ja masennu vaan lepäile itsesi terveeksi.

Nyt lounastauolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Minea ja Vm, että olette pääsemässä pois sieltä sairasvuoteen pohjalta :))

Minea: minä olen tikutellut ovista nyt kolmessa kierrossa, ja sanotaan että mielenkiintoista on ollut :) Mulla ei ole mitään oviskipuja, joista voisin " ennustaa" , siksi tikut ovat olleet hyvä apu. Yllättävää on ollut se, kuinka lyhyt se ovishuippu on eli positiivinen tulos on max. 1 vuorokauden.

Toivottavasti ensi kierrossa tärppää!!!! Ja onhan se niin, että yksin tästä hommasta ei tule mitään eli niitä ukkokultiakin tarvitaan. :) Eli pelimiehet pitäisi saada kentälle " oikeeseen aikaan" .

Vm: Onhan se ihme, jos tuollainen tauti ei saa ihmistä masentuneeksi. Masennu ja lepää rauhassa ja kerää voimia :)) Olipa kiva lukea, että afrikan tähteä on etsitty ihan oikeaan aikaan ;))) Eipä sillä kropan kunnolla taida olla suurtakaan tekemistä raskauden alkamisen kanssa... tai en ainakaan usko. Pidän sulle peukkuja :) bd bd bd

Senniina: hyvät oli pikku-matin sykkeet, ja äidin hempat :)) Oletko syönyt jotain rautavalmistetta vai ihan ruualla saanut tuollaisen tuloksen?? Se on totta, että varhennettu ä-loman aloittaminen lopettaa sen myös aikaisemmin, joten sairasloman hakeminen on yksi vaihtoehto (vaikkei raskaus sairaus olekaan). Ja sehän on hyvä, että myös työpaikalta sulle näytetään saikun osalta " vihreää valoa" :))

Ankkikselle onnistumista oviksen tikutukseen/bongaamiseen ja sitä kautta sitten peli-intoa ;)))

Heräsin aamulla kamalaan hedariin!! Tuntui, että aivot lentää just otsasta ulos. Sinnittelin pari tuntia ja sitten vetäisin naamaan pari panadolia, en buranaa (ihan varoksi vaan, JOS vaikka olisi raskaana... vaikken olekaan). Tuommoinen hedari on tätsyn sanansaattajana päivää ennen, joten sen mukaan huomenna täti tulisi. Olen kuitenkin hiukka ihmessäni, koska oviksen mukaan aika kyläilyyn olisi vasta tulevana sunnuntaina. Olo on ollut ihan naatti... johtuu varmaan siitä, etten ole kunnolla päässyt ulos hapelle, kun on ollut tämmöiset pakkaset. No jos tänään " ulostautuisi" , kun asteitakin näyttää olevan vain -12. :))

Huomisiin!!

ANI

Vierailija
44/73 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole Vm selvittänyt tuota saikkuajan palkkaa. Kai se mullakin tuohon tyyliin menis, kun on kunta työnantajana ja vakituinen virka.

Toivottavasti ei tosiaan löydy Susania..Voi raato, että ottaa koko nainen päähän. Niin turha, niiiin turha " julkkis" kun olla ja voi.

Nukuin viime yönä ihan hyvin ja olen imuroinut ja vienyt petivaatteita ulos pölypunkkikäsittelyyn. On se kumma miten tuo uni vaikuttaa:-)

Vierailija
45/73 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä työpöydän ääressä ei pääse ihan heti aamulla kirjoittelemaan, kun täytyy töitäkin tehdä, varsinkin näin ensimmäisenä työpäivänä ruhtinaallisen kolmen päivän talviloman jälkeen. Käytiin pojan kanssa Tukholman risteilyllä. Siljalla on kyllä lapset huomioitu tosi hyvin, paljon paremmat leikkitilat ja systeemit kuin kilpailijalla.

Jotenkin nyt tuntuu siltä, että eilen olis saattanut tärpätä. En tunnusta omaavani minkäänlaisia noidan taipumuksia enkä saa enteitä, joten tämä voi olla vain kovasti toivomista, mutta silti. Toivottavasti tärppäsi. Pitääkö odottaa kuukautisten alkamista, että voi tehdä testin? Kuinka pian testit yleensäkään näyttää mitään? Ohjeissa aina lukee, että voit testata jo sinä päivänä, jolloin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Ne justiin loppui, enkä millään jaksaisi odottaa kolmea viikkoa.

Esikoista tehdessä oli sellainen tulee jos on tullakseen -fiilis, joten silloin en tullut tätä kysymystä pohtineeksi. Nyt on enempi todellinen vauvakuume päällä ja pitäis saada hetitännekaikkimullenyt. =)

Toipumistoiveet kaikille potilaille. Täällä alkaa nuha olla jo voiton puolella. Tiistaina särki päätä ja tuntui, että menee tauti poskionteloihin. Onneksi ei.

Vierailija
46/73 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anin kanssa samaan aikaan linjoilla:-) Ei mulla hemppa varmaan ole kovin alhaalla käynytkään. Luulin vaan sen palelun viittaavan siihen. Raskausmultitabsissa on vähän rautaa ja kyllä mä pinaattiakin syön melk. viikottain. Luonnollinen hemppakin hipoo yleensä 150..

Vierailija
47/73 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon siis, että TEILLÄ tärppää ensi kierrossa, kun otat tikut käyttöön. Toki toivon sitä myös omalle kohdalleni, mutta teille viestini tarkoitin :) Mun pitäisi ihan oikeesti mennä varmaan jonnekkin suomi-tunnille... vaikka maahanmuuttajien kanssa, jollei niitä tämmöiselle umpisolmusuomalaiselle muuten järjestetä. Sen verran omituista mun sepustukset välillä on, että jos en itse niitä tajua niin miten sitten te muut :)))

kielipuoliani

Vierailija
48/73 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani, VL:n lääkäri sanoi mulle, että LH-huipun pitääkin olla lyhyt ja voimakas. Onneksi siittiöt kuitenkin elää muutaman päivän, ettei homma ole ihan sentään minuutin päälle :)

Vierailija
49/73 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan ensimmäisenä ' ihanaa, että pikku-Matin ' sykkeet olivat hyvät ja mammakin voi hyvin .. Senniina olit varmaan helpottunut, kun sait vihdoinkin varmuuden asiaan. Nyt vain pikku-Matti kasvamaan ja 20-viikon kuluttua hän onkin sitten jo valmis paketti.

Oma nla: Meni hyvin, ei erikoista, kaikki hyvin. Meidän pikku-Tiinan sykkeet olivat tänään 155krt/min (jumpsjumpsjumps) ja taitaa tintti edelleen istua siellä pää ylöspäin, mikä ihme sen neidin saisi kääntymään :-)) Sf-mitta 34cm (huihui) Paino oli pudonnut muutaman kilon .. Mutta siihen ei liity mitään dramaattista.

Nyt meillä on sitten pikku-Matti, Pikku-Liisa ja pikku-Tiina :-)) Koko ajan mulle tulee mieleen yksi laulu ' pikku-Matin autosta on kumi puhjennut ....'

Vm:lle paranemisia, älä menetä toivoa !!! Ja pysy sisällä, juo lämmintä !!!

Minea: Olen pahoillani, että olen näkevä sokea tai sitten lukutaidoton, sinnehän tuo täti jo pyrhälsi, joten pahoittelut, että eilen vielä lähettelin säteitä. Taas uusi kierto ja uudet kujeet.

Ani: Kyllä ainakin mä ymmärrän ihan hyvin .. Ei tarvitse mitään kieli-opintoja, ... Mieluummin Norjaa opiskelemaan ;-))

Tetinkään pikkuinen ei ollut vielä kiinnittynyt .. Miten on, jokos mies on lupautunut synnytykseen ? Oletko vielä yhtenä kokonaisena siellä ???

Nyt hyvää torstaita ja palataan astialle ! t. emmi

Vierailija
50/73 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kai sanoa luojan kiitos. Tällaiset pakkaset niin olen miettinyt miten sitä esim. yöllä lähdetään kun auto on ihan jäässä. Pitäisi ainakin tunnin verran lämppärissä pitää ennenkuin käynnistää. Tänä aamuna tuo lämppäri ei edes lähtenyt pyörimään, lie akku tyhjänä, joten mies joutui muulla kyydillä töihin lähtemään.

KYLLÄ, mies on lupaillut lähteä minun kanssa synnyttämään. Olen yrittänyt valmentaa häntä tulevaan tehtävään vaikka itselläkin eka kerta sitä laatua.

Täällä olikin kivoja neuvola kuulumisia. Itse tässä aamulla taas tikutin tuota sokrua ja ei tikku muuttanut väriään joten sokrua ei pissassa ole, hyvä niin.

Teille masiksessa olijoille tsemppiä, eikös se mirri nosta aina sen hännän pystyyn oli mikä oli vaikka välillä sitä hieman maassa laahaisikin:) Eli hännät pystyyn:)

Minulla täällä uuni lämpiämässä ja ajattelin sinne jonkun laatikon sitten tekaista. Ihan aina kade olen Emmille kun jaksaa noita herkkuja aina laitella. Jospa minäkin nyt jotain saisin aikaan.

Täytyy tuosta meidän oikeesta kissan retaleesta sanoa että kyllä on nyt kouluttaminen kun laitoin eilen pinnasänkyyn petivaatteet, ei meinaa ymmärtää että ei ole sille tarkoit3ettu vaan vauvalle. Siihen laitoin sellaisen esteen joten kärähtää heti jos on siellä käynyt. Onneksi ei kovin montaa kertaa ole siellä vieraillut. Miehelle tehtäväksi annoin rakentaa jonkin näköisen verkon ettei kissa suutuspäissään hyppää vauvan päälle, sitten kun siellä asukas on.

Tällaisin miettein lähden uunin lämmitykseen.

Teti

Vierailija
51/73 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... piti mennä sähköpostia laittaan ;)

Voi vitsit, että nauratti tuo Tetin kommentti, " kyllä se mirri sen hännän pystyyn nostaa vaikka välillä maassa laahaisikin" ... sain taas kaksimielisiä ajatuksia päähäni :)) Hyvä juttu Teti, että sokru pysyy aisoissa. No teillä varsinainen kattimatikainen :) pyrkii tietty nukkumaan pehmeän suloiseen vauvansänkyyn. Verkko sängyn päälle on hyvä idea tuon misun takia, ettei tosiaan loikkaa vauvan päälle.

Emmilläkin oli hyviä neuvolakuulumisia :) Vai istuu teidän pikku-Tiina pylyllynsä päällä eikä ole kääntynyt?? No, onhan hänellä vielä aikaa kääntyä nurinpäin. Kyllä sinä sen sitten tunnet.

Ankkis, kiitos tiedosta :)) Onneksi joku tässä kropassa on normaalia, eli tuo lyhyt ovishuippu. Hih, aloin tihittää kun ajattelin, että sekuntikellon kanssa pitäisi miestä jahdata ympäri huushollia.. jos pelien pelaaminen tosiaan olisi " minuutin päälle" :)) Tuohon minäkin toivoni tässä kierrossa olen laittanut, että ne simpat eläisi ja jaksaisi uiskennella vähän ylimääräistä, meillä kun pelailtiin ovista edeltäneenä päivänä :)))

Kiva oli kuulla Elsamarjasta :) Ja mainio asia, jos tuntuu että on tärppi käynyt!!! Jotkut herkät raskaustestit voivat näyttää positiivisen tuloksen jo muutamaa päivää ennen menkkojen alkua. Mä en kuitenkaan ole testannut ennenkuin menkat on ollut myöhässä (huikean) väh. yhden päivän. Jotenkin se negatiivinen tulos on paljon masentavampi kuin menkkojen alkaminen. Sama juttu ollut mullakin, eli " tulee jos on tullakseen" -ajatuksella ennen. Nyt tuntuu siltä, että tämä ikä alkaa tehdä tehtävänsä ja ko. " menetelmään" alkaa aika käydä vähiin: ei ole enää niin montaa vuotta aikaa.

Toivottavasti omaisit niitä noidan taipumuksia sen verran, että aavistuksesi pitäisi paikkansa :)))

Nyt mä ihan oikeesti menen kirjoittamaan yhden sähköpostin :)

ANI

Vierailija
52/73 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani: Toivotaan niin, ettei tauti vienyt tärppimahista.. kai se vaan on niin, että jo tässä vaiheessa alkaa keksimään itselleen selityksiä kun/jos ne menkat taas ajallaan tulee.

Toivon ettei tuo sun hedari tiedä menkkoja. Mutta voi, miten tuttua ajattelua... pahimpaankin kipuun ja särkyyn Panadolia, JOS vaikka...

Joko sä muuten ulostauduit..?

Ankkis: kiitos tsempistä. Yritän olla masentumatta. Ja ihan älytöntähän se oikeesti tässä vaiheessa olisikin.

Elsamarjalle peukut pystyyn!!

Senniina: No on sulla sitten varmaan samankaltaiset edut kuin mulla. Ja vaikka raskaus ei ole sairaus, niin monesti olen silti saikulle jäänyt useakin viikko ennen äippälomaa. Saavutettu etu, jota aion vielä joskus hyväksikäyttää. Ja jos olisin jossain ihanassa " unelmatyössä" niin varmaan sinnittelisin loppuun asti, mutta en tuolla!! Eikä edes hävetä myöntää!

Emmi: Hyvät neuvolakuulumiset sullakin. Joskus kun vielä pääsen neuvolan asiakkaaksi, niin toivon, että mullakin joskus paino laskisi. Nimenomaan jos siiehen ei liity mitään dramaattista. Ihanaa -PikkuTiina- . Mulle tulee siitä mieleen mun lapsuusaika, koulussa oli kaksi Tiinaa, toinen oli iso, ja se oli vaan Tiina, mutta toinen oli sitten pikkuTiina.

Ja varmasti pysyn sisällä... Kävin kyllä puita hakemassa liiteristä, mutta muuten olen nauttinut sisätiloissa olosta.

Ja lupaan sulle, etten vielä menetä toivoa.

Teti: Ihania kisu juttuja taas... minunkin aatokset menivät taas keksimielisiksi. Mukavaa kun mies on lähdössä mukaan vastaanottamaan vauvaa.

Ja Ani: Olit sitten uuden viestinkin jo ehtinyt laittaa tänne. Niin, miten sitä aina tänne eksyykin... Kummallista vetovoimaa. Ja minäkin olen nyt ollut aktiivisempana, koska olen kotona saikulla.

vm69

Vierailija
53/73 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen näköjään jatkuvasti mokia näissä viesteissäni. No pannaan flunssan piikkiin.

Toivottelen teille kaikille rattoisaa viikonloppua, itse joudun nettipimentoon koko viikonlopuksi, koska lähdemme reissuun. Meinasin ensin jäädä kotiin, koska oloni ei ole vielä hyvä, mutta kai se on jaksettava. Lapset ei halua lähteä, jos äitikään en lähde. Ja menemme anopille, saan kyllä ihan rauhassa levätä jos siltä tuntuu. Ei siis ole tiedossa mikään kylmä mökkiviikonloppu.

Rentoutukaa ja nauttikaa toisistanne!!

vm69

Vierailija
54/73 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani: Hyvä kun en ole ainoa lääkkeiden kanssa " hysterisoiva" .

Kiroilin itseäni kun vaihdoin ketorinin panadoliin. Silloin tällöin olen pari päivää ihan mitääntekemätön kun päätä särkee. En tiedä johtuuko niskoista vai onko jotain migreenin tapaista. Olen oppinut ottamaan ketorinin heti kun vähän alkaa tuntua siltä, ja hyvässä lykyssä särky menee kokonaan ohi. Luin kuitenkin pakkausselosteesta, että ketoprofeeni saattaa estää raskaaksi tuloa, ja raskaana ollessahan sitä ei saa käyttää ollenkaan. Eilen alkoi särkeä päätä ja illan vaan makasin sohvalla (mitä nyt piti välillä hyökkäillä dinosauruksen kanssa pojan dinon kimppuun, jooko että tää nyt puree sitä niskaan ja tappaa sen (hurjia nämä nykyajan miehenalut)). Tähän mennessä olen ottanut kolme panamaxia eikä ole särky hellittänyt. Tätäkö tämä nyt sit on?!?!?!?!

Vierailija
55/73 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärkyä liikeellä:-( Toivottavasti helpottaa pian, kun se on niin viheliäinen vaiva.

Laiha ja kalpea sitten lauleli itsensä suomalaisten sydämiin oikein äänivyöryllä:-) Hieno ääni pojalla, vaikka pikkasen falskiuteen sortuu välillä hänkin. Katselin teksti-tv:stä, ketä on seuraavassa semifinaalissa ja nimien perusteella en tunnistanut ketään..

Viikonlopun viettoon pitäisi valmistautua. Kauppalistan tekemistä siis, kun mieskin pääsee tänään jo klo 14. Laitetaan lammasta, jos vaan kaupasta löytyy, nam.

Tänä aamuna ei ollut kuin -27 ja autokin hyrähti nätisti käyntiin.

Asiaa ei näemmä ollut, mutta piti silti tulla puumerkki jättämään:-)

Viikonloppuja!

Vierailija
56/73 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lammasta, se on niin ihanaa!

Meillä on leivinuuni, jossa mies laittaa mahtavaa lammaspataa. Se hautuu jotain 6-7 tuntia, loppuajan esikeitettyjen perunoiden kanssa. Mausteeksi ei tarvita kuin suolaa. Liha on niin kypsää ja mureaa, että se lähtee " puhaltamalla" irti luista. Herkkujen herkkua !!!

Vierailija
57/73 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy ensimmäisenä kehaista, että olen nukkunut ' sika' hyvin oikeastaan koko viikon, eli mies kun lähtee aamulla klo. 7 niin minä tyttö se jatkan unia tuonne klo.9-10, vaikka Pikku-Tiina potkisi. Tänä aamuna neiti oikein jyskytti mun kättä jalallaan, ja sitten piti hieman puhua neidille ja johan hän rauhoittui :-))

Täällä on kaunista valkeaa ja kylmää .. Ja luntakin taas sataa. Taisi olla hyvä täppi tulla raskaaksi kesällä ja odotella sitten tämä kylmä kausi, koska aika tukalaa olisi tämä masun kanssa jos olisi kesähelteet. Viime elokuu-syksy olivat lämpöisiä, ja muistan miten koville se kuumuus otti, kun oli sitä pahoinvointia 24h/vrk. Joten ihanaa olisi raskautua uudelleen samoissa ajankohdissa :-))

Katsoitteko eilen poikien Idols-esitykset !!! Eilen tuli äänestettyä ensimmäisen kerran, ja Arille annoin ääneni, kyllä se poika osaa laulaa, aivan mahtava ääni, eng. lausuminen hyvää, ja kappalekin oli vanha ja kunnioitettava valinta. (en vielä tiedä ketä voitti)

Susan Kurosestakin oli ollut puhetta- Täysin psykiatrinen tapaus, aikuinen nainen ketä ei ymmärrä, kun parisuhde on ohitse, ja ymmärtääkseni parisuhde kariutui juuri hänen jatkuvan esillä olon takia, eli susan haki vain julkisuutta. Mie haastaisin tuollaisen naisen oikeuteen !!!

Palaan päivemmällä kommentoimaan muita :-)) Nyt täytyy jatkaa matkaa, mutta kaikki siis hyvin täällä päin maailmaa. Niin ja Vm:lle hyvää viikonloppua anoppilaan, koita parannella !!! t. emmi

Vierailija
58/73 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin äänestin eilen Aria, vaikka yleensä en senttejä noihin juttuihin tuhlaa. En jaksanut valvoa tulosten julkistamiseen, mutta kattelin tekstiteeveestä aamulla. Kyllä siitä pojasta jotain vielä tulee, vaikka tuskin poppitähteä. Jonkin bändin solistina hänet voi helposti kuvitella isommillekin lavoille.

Lammasta tosiaan meinattiin ja Elsamarjalle (meniköhän nikki oikein..) tiedoksi, että mieheni on turkkilainen. Meillä syödään lammasta ehkä keskiverto perhettä enemmän, kun sikaa ei laiteta ollenkaan. Harmi vaan, että lammas on aika kallista eikä sitä aina edes saa. Nytkin pitää kehittää vaihtoehtoruoka, jos vedetään vesiperä lampaan suhteen.

Pikku-Matti naputtelee hirmu alas, melkein nivusiin. Kohdun yläosa oli jo yli navan, mutta Masa tykkää köllötellä alaosastossa ja varmaan on myös päänuppi ylöspäin. Neuvolassa epäiltiin muuten istukan olevan etuseinässä, kun sydänäänet eivät heti kuuluneet. Siitä ehkä johtuu myöhäiset liikkeet ja se että navan tienossa ei tunnu liikkeitä ollenkaan.

Vierailija
59/73 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee meikäläisenkin nyt ekaa kertaa kommentoida tuota iidolskisaa :) Kyllä siitä pikku-arista lähtee mahtava ääni!!! Kappalevalinta ei välttämättä ollut ihan nappi, mutta peittosi ne muut ihan laakista. Minä sanon, että se poika tulee olemaan kahden parhaan joukossa, jos kappalevalinnat osuu jatkossa nappiin. Mahtava ääni.. kertakaikkiaan!! Ensi sunnuntaina on ainakin se latvipoikaruslan. Minä en hänestä pidä.. jotenkin lipevä, eikä latvialaisesta voi tulla Suomen Idolsia. No, se siitä.

Emmi: mun molemmat tytöt ovat syntyneet keväällä. Ja tämä toinen siis 25.3. :))) Muuten hyvä ajankohta, mutta oli talvivaatteisa vähän kankee olo, kun muutenkin oli iso masu :) Eipä tuo kesähelteilläkään ole herkkua olla ison mahan kanssa, joten jospa saisi sen syysvauvan vielä :))) Kiva kuulla, että olet hyvin nukkunut. Se piristää mieltä ja ruumista, kun saa levätä kunnolla, ja nimenomaan yöllä.

Elsamarja: Vinkkaapa kun miehesi seuraavan kerran tekee leivinuunilammasta.. singahdan taivastietä sinnepäin :) En edes pidä lammasruuista, mutta tuota voisin maistaa... kuulosti NIIN hyvältä!!! Enpä ole ennen kuulutkaan, että ketoprofeeni voisi estää raskaaksi tulemista. Minä kun otan noihin hedareihin buranaa kaksin käsin... yksi pilleri ei auta mitään. Eilen oli tosin kumma juttu, kun ne pari panadolia nappasin, niin särky lähti aika nopsaan. Yleensä ei panadolin oton jälkeen tapahdu mitään. Mulla on taipumusta hormonaaliseen migreeniin, eli tulee päivää ennen menkkoja tai sitten jälkeen. Raskauksissa on myös sräkenyt päätä, nimenomaan alkuraskauksissa. Toivottavasti sinullakin helpottaa pian :)))

Vm: Mukavaa anoppilareissua, ja hyvä että saat myös siellä levätä :) Parantelehan itsesi kuntoon :)))

Meillä kävi tänään rööriroope putsaamassa röörit :) Eli siis ilmanvaihtoventtiilit tuli siivottua, oli perusteellinen mies, kun vielä pesikin ne irrotettavat osat :))) Raskausoireita ei edelleenkään ole tullut. Päivä kerrallaan mennään ja katsotaan, mitä tuleman pitää.

Nyt pikkulikalle menee hermo, joten pitää lopettaa. Hyvää viikonloppua kaikille!!

ANI

Vierailija
60/73 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elsamarja: Vinkkaapa kun miehesi seuraavan kerran tekee leivinuunilammasta.. singahdan taivastietä sinnepäin :) En edes pidä lammasruuista, mutta tuota voisin maistaa... kuulosti NIIN hyvältä!!!

No minäpä ilmoittelen !!!

Nyt viikonloppuna syömme tod. näk. merilohta kun se on tarjouksessa. Siitäkin tulee leivinuunissa hyvää. Nyt ei viitsi loimuttaa kun on niin kylmä. Joskus on sitäkin tehty kovalla pakkasella, mutta tolkku pakkasessakin. Miehen yksi bravuuri on maksakastike. Siinäkin menee jotain 7 tuntia. Hän on erikoistunut ns. extra slow foodiin. Mutta hitaasti hyvä tulee, olen huomannut ainakin hänen ruuanlaittonsa suhteen. En ole ikinä missään syönyt niin hyvää maksakastiketta.

Toivottavasti tämä päänsärky vähitellen helpottaa. Töissä kyllä pärjää jotenkin, kun ei ole liian kiire. La ja su pitäisi järkkäillä pojalle synttäreitä. Se ei oikein vajaakuntoisena onnistu.

En ole minäkään ennen tiennyt, että ketoprofeeni estäisi raskaaksi tulemista. Etsin lääkkeen pakkausselosteen netistä, kun ei itsellä ole sitä enää tallessa. Siellä kyllä luki niin ihan selvällä suomenkielellä. Hämmästyin suuresti. Sen kyllä tiesin, että raskaana ollessa sitä ei voi käyttää. Niin sitä viiisastuu kun netistä lukee...