Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä, mitä? Haamuplussa acon10:llä, ja selvä nega predictorilla..

18.01.2006 |

Sain siis eilen kp 31/28 haalean, mutta kuitenkin selvän haamun acon10:llä. (haamu näkyy vieläkin liuskassa, ja jopa mieskin totesi sen..) Tänään ajattelin vahvistaa plussan, mutta miehen apteekista tuoma predictor näytti aivan selvää negaa! (hitsin mies kun toi huonon testin..) Predictorin herkkyys ilmeisesti 50 yksikköä, eli acon selkeästi herkempi.

Täytyypä huomenna ostaa joku predictoria herkempi testi, koska menkat eivät ole kuitenkaan alkaneet. Ja ehkäpä on jotain raskausoireitakin ilmentynyt - ainakin rinnat on kovin herkät ja niitä kutisee niin, että saa kaksin käsin raapia ;)

Toisaalta nurehdin sitä, että jos olen raskaana, niin pitäisikö tuon hCG:n olla jo korkemmalla tässä vaiheessa, siis kp 32/28? Vai onkohan tulkittava niin, että kaikki ei ole hyvin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, lupasin itselleni testata uusiksi vasta huomenna, mutta enpä siis malttanut, ja tässä tulos. Lisää mietittävää ja murehdittavaa..

Vierailija
2/9 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussasta! Kyllä se varmaan on ihan vaan sitä, että predictor ei vielä reagoi, on sen verran vähän vasta hcg:tä..

Täällä olis just se lista siitä miten se hormoni lisääntyy.. katson josko löytäisin sen..

Testaile nyt uudelleen jollain herkemmällä testillä, esim SureStep (vai onko se SureStick mutta kuitenkin) on hyvä.

glemei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kiitos rohkaisusta, Glemei! Kiva muuten, että joku vastasi näin nopeasti mun kyselyihin! Eli on täällä muitakin yökukkujia ;) Ja kiitos jo etukäteen jos löydät listan hCG:stä - en ole itse sellaista huomannutkaan..

Vierailija
4/9 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hedelmöityksestä/ Aika viimeisistä kuukautisista/ HCG:n määrä

mIU/ml

1 viikko 3 viikkoa 0-5

2 viikkoa 4 viikkoa 3-426

3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340

4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500

5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000

6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000

8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000

17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400

>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Eli tuosta näkee, että tuo hormonin määrä voi vaihdella paljonkin ja silti kaikki on hyvin. Predictor vaan vaatii niin paljon enemmän kuin acon10. Mutta olet aconilla saanut plussan, niin kyllä se plussa on! Vääriä plussia ei ole, mutta vääriä negoja kyllä! =)

Tuuhan sitten ilmoittaan, kun oot huomenna testaillut uudelleen..

++++++++++++++++++++onnea!! Kyllä se sieltä vahvistuu!!

glemei

Vierailija
5/9 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee tämä yövuorokin taatusti mukavammin, kun saa rohkaisua ja tietoa asiasta. Olin jo muutamaan kertaan heittämässä kirvestäni kaivoon tuon predictorin takia, mutta enpähän taida lannistuakaan! Käyn huomenna hakemassa tarkempia testejä (huom. monikossa, varmuuden vuoksi...) ja katson, mitä ne sitten kertovat.

Ja taatusti tulen näille sivuille ekana kertomaan!

Vierailija
6/9 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin negan predicrorilla ja plussan muutama päivä myöhemmin clearbluella. nyt " nega" 2,5 v. =)

my_selene

Vierailija
7/9 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli testaa vain vähän herkemmällä testillä uudestaan. Parastahan olisi aina testata samalla testillä, jotta viivan tummenemisen huomaa. Mutta koska Aconeita joutuu tilaamaan aina postitse, niitä ei aina ole saatavilla kun tarvitsisi (kokemusta on).

Eli olen kyllä varma, että raskaana olet! Acon10 on markkinoiden herkin testi ja sen takia näyttää aina ekana plussan koska reagoi pienimpään raskaushormonimäärään.

Pidättelen vielä onnentuuletuksia, mutta varovaiset plussaonnittelut on pakko jo kuiskata: *ONNEA!* :)

t. Mikaela ja Acon10-haamu rv34+2

Vierailija
8/9 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä ihan sama tilanne, eilen (kp 30/29) testasin aamupissasta Aconilla haamujen haamun ja Biocardilla selvän hailakan viivan. Tänä aamuna Predictorilla ja Clear Bluella puhtaat negat. Paperiin hieman vaaleanpunaista tuli vessassa, mutta muuten tädistä ei tietoakaan. Kierto yleensä todella säännöllinen 29 pv. Mitä mä nyt ajattelen, auttakaa!!! Luovuin jo täysin toivosta. Miten herkkä Biocard on, tietääkö kukaan?

Pääsky kp 31/29

Vierailija
9/9 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biocardin herkkyydestä mulla ei ole tietoa, mutta predictor ja ClearBlue mun mielestä molemmat tarvii aika paljon hormonia ennen kuin näyttävät plussaa.. Predictor muistaakseni 50 ja CB 40.

Mutta kuten jo ap:lle vastasin, vääriä plussia ei ole, mutta negoja kyllä!

Testaile uudelleen herkemmällä testillä, niin kyllä se viiva sieltä varmaan vahvistuu! Ja tuu sitten kertomaan meille tulokset.. :)

glemei