Mystistä! Luettiin mieheni kanssa kahvilassa lehteä, jossa oli joku enkelijuttu. Sanoin ääneen, että nuo nyt ovat täyttä satuilua siipineen.
No...illalla suutuin ( hyvästä syystä) ja heitin kännykkäni kiukuissani lattialle. Uuden kännykän lasi meni säröille, muttei hajonnut.
Ja kun katson tätä selvää kuviota, mikä säröistä muodostuu, niin sehän on ENKELI.
Kommentit (51)
On kummallinen, mukava juttu. Itse taas uskon enkeleihin ja on kiva kuulla, että asia tulee todistetuksi näin myös joillekin ei enkeleihin uskoville.
Niin onko mun suojelija nyt sitten ilmeisesti joku naispuolinen enkeli. Jos lähdetään siitä.
Ap
Enkeleitä on olemassa, ja Jumala on olemassa. Itsekin olen saanut merkkejä. Minun mielestäni se lohduttaa aika paljon elämässä, kun tietää, että on muutakin elämää kuin tämä. Voi laittaa hädän keskellä sormet ristiin ja rukoilla.
Enkeli voi myös muuntautua ihmiseksi, linnuksi tai vaikka kulkukoiraksi, jos ihminen tarvitsee apua tai lohtua. Jos saa yllättäen apua tiukassa paikassa, kyseessä ei välttämättä ollut sattuma tai ihminen.
On sen oltava joku merkki. Minäkin heitin kokeeksi oman iPhonen lattiaan. Meni ihan tavallisille säröille ja nyt ei enää toimi.😣
Vierailija kirjoitti:
On sen oltava joku merkki. Minäkin heitin kokeeksi oman iPhonen lattiaan. Meni ihan tavallisille säröille ja nyt ei enää toimi.😣
Voi voi 🤣🤣🤣🤣
Google löytää lukuisan määrän vastaavaan tyyliin säröityneitä kännykän laseja.
Perusta enkelilahko, joka palvoo kännykkäsi lasia. Kymmenykset kultin jäsenten tuloista sinun tilillesi.
Vierailija kirjoitti:
No linkitäpä niin verrataan. Epäilen kuitenkin tuota 'vastaavaan tyyliin"
Mystistä! Luettiin mieheni kanssa kahvilassa Hesaria, jossa oli joku pillujuttu. Sanoin ääneen, että nuo nyt ovat täyttä wokeilua häpyineen.
No...illalla suutuin ( hyvästä syystä) ja heitin kännykkäni kiukuissani lattialle. Uuden kännykän lasi meni säröille, muttei hajonnut.
Ja kun katson tätä selvää kuviota, mikä säröistä muodostuu, niin sehän on PILLU.
Eräs tuttavani näki enkelin saadessaan keskenmenon. Paikalla oli myös lapsi, joka näki saman. Lapsi oli vaan sanonut, äiti pelkäsi mutta minua ei pelottanut.
Muuten hyvä, mutta kaikki enkelit ovat miespuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäs kuva tulemaan niin saadaan yhdessä tulkita.
https://www.instagram.com/p/C9_w5L5I3F7/?igsh=bzZ2bmFiMDJlbHMzhttps://w…
No tässä piti laittaa vanha instasivutili käyttöön, kun en muuta kuvanjakopalvelua löytänyt!
Mitä ootte ihmiset mieltä, mystistä, eikö totta?
Ap
Karvainen hirviö, jolla on isot silmät.
Vierailija kirjoitti:
On kummallinen, mukava juttu. Itse taas uskon enkeleihin ja on kiva kuulla, että asia tulee todistetuksi näin myös joillekin ei enkeleihin uskoville.
Niitä enkelinkuvia on milloin missäkin, vaikkapa paahtoleivässä. Asia ei ole näin millään tavalla todistettu.
Kiinnostaa, mikä on hyvä syy heittää uusi kännykkä hajalle? 🥴
Vierailija kirjoitti:
Niin onko mun suojelija nyt sitten ilmeisesti joku naispuolinen enkeli. Jos lähdetään siitä.
Ap
Lähdetään mieluummin siitä, että jatkat elämääsi.
Enkelit eivät ole sen näköisiä, kuin mitä nykyihmiset luulevat. Siivet ja pitkä mekko, lol.
Siinä teille Raamatun kuvausten mukaisia enkeleitä: https://www.christianforums.com/articles/biblically-accurate-angels/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No linkitäpä niin verrataan. Epäilen kuitenkin tuota 'vastaavaan tyyliin"
Käytä itse Google Lensiä jos osaat.
Kyllä enkeleitä on olemassa. Nyt ne ovat todistaneet sen sinulle! Itseasiassa varmaan suojelivat puhelintasi hajoamasta pahemmin.
Ei ole mystistä.