Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka kaljuuntuminen on täysin normaalia, niin se pilaa ainakin oman ulkonäköni täysin.

Vierailija
28.07.2024 |

Ehkä täältä ei löydy yhtään samanlaista kuin minä, mutta kaljuja/kaljuuntuneita 100% varmasti. Tämä on täysin ikäkysymys tässä vaihessa, mutta kyllä se myöhemmällä iälläkin varmasti häiritsee. Itselle sattui ne kaikista huonoimmat hiusgeenit mitä  on. Hiusraja lähti vetäytymään jo 16-vuotiaana. Nytten 10-vuotta myöhemmin mulla ei ole kuin sivuilla enää. Kaiken ajan pois toki, eikä itsevarmuus toki kestäisi tuota hirveyttä pitää.

Hiustensiirto ei taida olla realistinen vaihtoehto enää, kun hiustenlähtö on niin raju ollut. En myöskän halua syödä tabletteja, joiden haittavaikutuksista en tiedä. Peruukki aiheuttaisi jatkuvaa ahdistusta.

Itsetunto on ihan nollissa tämän takia. Kukaan kavereistani ei ole kalju.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on todella ikävää ja ymmärrän täysin, että nuorena toi on aikamoinen trauma. Ei sille varmaan nyt enää voi mitään tehdä, kun on jo noin pitkällä, joten sun pitää vain hyväksyä oma ulkonäkösi. Korosta muita hyviä puolia, esim vaatteilla, ja esiinny itsevarmasti. Hymy ja iloinen asenne kantaa jo pitkälle.

Itsellä alkoi nopea kaljuuntuminen 30 ikävuoden jälkeen. Ei ollut minulle mikään ongelma ja olenkin siitä saakka ajellut pää täysin kaljuksi. Mitä sitä asiaa suremaan kun ei se kalju miestä pilaa. Nyt on jo mahaakin tullut ja kehtaan jopa päivittäin liikkua ihmisten ilmoilla mahoineni ja kaljuna. Elämä on eikä se suremmalla parane.

Vierailija
22/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on kalju ja sillä riittää naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljusta miehet puhuvat joskus negatiivisesti, mutta naiset tykkäävät. Siis jos sen ajaa oikeasti kunnolla pois. Kertoo mieskunnosta. 

Vierailija
24/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, meitä on monia naisia jotka tykkäämme kaljuista miehistä. Käännä asia vahvuudeksesi, ole ylpeä itsestäsi ja kulje pystypäin! 

Ei sillä ol e merkitystä tykkääkö naiset/miehet, jos ei itse tykkää eikä ole sinut itsensä kanssa.

Vierailija
25/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljusta miehet puhuvat joskus negatiivisesti, mutta naiset tykkäävät. Siis jos sen ajaa oikeasti kunnolla pois. Kertoo mieskunnosta. 

Pelkkää legendaa.Auttamattomasti olet b-sarjaa siinä iässä kun pitäisi pariutua.

Vierailija
26/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata partaa. Kalju mies + parta = nam. 

Vierailija
27/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ole lähes täysin kalju nainen. Ei ole kivaa ei. Olen nyt ostanut muutamia kivoja peruukkeja ja mieliala on kohonnut kympillä. Ihan kivaa vaihdella hiustyyliä mielialan ja sen mukaan, mihin menossa jne. Loppuelämä mennään näillä eväillä.

Vierailija
28/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ole lähes täysin kalju nainen. Ei ole kivaa ei. Olen nyt ostanut muutamia kivoja peruukkeja ja mieliala on kohonnut kympillä. Ihan kivaa vaihdella hiustyyliä mielialan ja sen mukaan, mihin menossa jne. Loppuelämä mennään näillä eväillä.

Tietysti tosi eria asia olla naisena kalju, mutta en minäkään tykkää olla yhtään kalju. Suhtautuisin asiaan myös erillalailla, jos hiustenlähtö johtuisi sairaudesta.

En kuitenkaan tiedä, miten tässä asiassa pääsisi eteenpäin ns.

Ap

Vierailija
29/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti tosi eria asia olla naisena kalju, mutta en minäkään tykkää olla yhtään kalju. Suhtautuisin asiaan myös erillalailla, jos hiustenlähtö johtuisi sairaudesta.

Ap

Hiukseni eivät ole lähteneet sairauden takia. Miten suhtaudut kaljuihin naisiin?

Vierailija
30/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hiukseni eivät ole lähteneet sairauden takia. Miten suhtaudut kaljuihin naisiin?

En niin tarkoittanut, mutta viittasin jonkun aikaisempaan kommenttiin, jossa niin mainittiin.

Itseni pahin kriitikko olen, mitä ulkonäköasioihin tulee. En kommentoi muiden ulkonäköä. Minua ei siis haittaisi kaljut naiset.

Ap

Vierailija
31/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt empatiaa ap:lle - toihan on monelle tragedia nuorelle miehelle. Ja toisin kuin usein väitetään, niin nuoret(ikäisensä ) naiset välttelevät ( jo alitajuisesti - geenit  -lisääntyminen )kaljua nuorta miestä. 

Itselleni pitkät hiukset ovat  olleet osa identiteetin rakentamista ( musapiirit )ja varmasti olisin kokenut Samsonmaisen henkisen romahduksen itsetunnossani, jos olisin kaljuuntunut nuorena.

Vierailija
32/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitin seurustelun kumppanini kanssa, hän oli 26-vuotias ja kaljuuntunut jo huomattavasti. Nyt 30v:nä hänen hiuksensa ovat luonnollisesti harvenneet entisestään. Asia on ollut minulle aina aika neutraali, oma kumppani on silmissäni todella hyvännäköinen.

Jutun pointti siis se, ettei kaikkia nuoria naisia kiinnosta miesten kaljuuntuminen, jos tyyppi on muuten sopiva. 

Vierailija
33/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju mies EI ole b-luokkaa. Kaljuuntuminen on luonnollisesti varmasti kriisi kenelle tahansa, mutta lopputulos, kun sen itse hyväksyy, on ettei se vaikuta siihen miten ihmiset sinut näkevät tai kuinka suosittu olet naisten keskuudessa. Jotkut rakastavat erityisesti kaljuja miehiä, koska kalju on hyvin miehekäs. Moni ei edes tajua keitä kaikkia kaljuja julkkiksia on, muutama esimerkki Juha Tapio, Elastinen, Tero Vesterinen kannattaa vain ajaa kaikki pois niin uusi identiteetti voi alkaa rakentua ja huomaat ettei naisten kiinnostus kuin kasva.  

Vierailija
34/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan umpi-ihastunut yhteen kaljuun mieheen. Lisäksi tiedän monta miestä, jotka ovat hyvännäköisiä kaljupäitä. 

Vierailija
35/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikaystävä alkoi kaljuuntua parikymppisenä. Muutaman vuoden jaksoin katsella sitä vähenevän tukan vääntelyä eri asentoihin, mutta sitten ilmaisin selkeästi pitäväni ehdottomasti enemmän kaljusta. Ja kun hän suostui kerran kokeilemaan, ei paluuta ollut! Sai varmaan töissäkin huomiota naisilta, koska kaikki henkiset hiusongelmat loppuivat kaljun ajeluun. Ja hän onkin kyllä superkuuma kaljuna, pieni sänki leuassa.

Vierailija
36/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla pitäisi olla mitään merkitystä ellei nyt ihan teininä kaljuunnu. Silloin ihmiset ovat vielä epäkypsiä.

Vierailija
37/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista miten ulkonäköpainotteista tämä elämä on. Täälläkin aika ilkeästi puhutaan kaljuuntumisesta. Tsemppiä ap:lle tilanteen käsittelyyn, varmaan se aikansa ottaa? Uskon, että pääset vielä asian yli.

Vierailija
38/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju mies EI ole b-luokkaa. Kaljuuntuminen on luonnollisesti varmasti kriisi kenelle tahansa, mutta lopputulos, kun sen itse hyväksyy, on ettei se vaikuta siihen miten ihmiset sinut näkevät tai kuinka suosittu olet naisten keskuudessa. Jotkut rakastavat erityisesti kaljuja miehiä, koska kalju on hyvin miehekäs. Moni ei edes tajua keitä kaikkia kaljuja julkkiksia on, muutama esimerkki Juha Tapio, Elastinen, Tero Vesterinen kannattaa vain ajaa kaikki pois niin uusi identiteetti voi alkaa rakentua ja huomaat ettei naisten kiinnostus kuin kasva.  

Sori ei elastinen olekaan kalju nykyään, tässä hyvä esimerkki siitä ettei asialla ole mitään merkitystä muille. 

Vierailija
39/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin, niin en edes ole varma ovatko jotkut tuntemani miehet kaljuja vai pitävätkö vain todella lyhyttä siiliä. On varmasti monia muitakin naisia, joiden mielestä tuollaisella ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
40/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat miettii j#malauta tunnejuttuja, ja miltä musta nyt tuntuu ja mitähän muut aattelee. Mitä jos alkuun kasvattaisit pallit ja kävisit seuraavalta vastaantulevalta naiselta kysyys lähetkö panee. Käy sulla nyt ees muna toimii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi