Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka kaljuuntuminen on täysin normaalia, niin se pilaa ainakin oman ulkonäköni täysin.

Vierailija
28.07.2024 |

Ehkä täältä ei löydy yhtään samanlaista kuin minä, mutta kaljuja/kaljuuntuneita 100% varmasti. Tämä on täysin ikäkysymys tässä vaihessa, mutta kyllä se myöhemmällä iälläkin varmasti häiritsee. Itselle sattui ne kaikista huonoimmat hiusgeenit mitä  on. Hiusraja lähti vetäytymään jo 16-vuotiaana. Nytten 10-vuotta myöhemmin mulla ei ole kuin sivuilla enää. Kaiken ajan pois toki, eikä itsevarmuus toki kestäisi tuota hirveyttä pitää.

Hiustensiirto ei taida olla realistinen vaihtoehto enää, kun hiustenlähtö on niin raju ollut. En myöskän halua syödä tabletteja, joiden haittavaikutuksista en tiedä. Peruukki aiheuttaisi jatkuvaa ahdistusta.

Itsetunto on ihan nollissa tämän takia. Kukaan kavereistani ei ole kalju.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢

Vierailija
2/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon ihmisiä, joille kalju sopii. 

Voit päättää ajatella, että sinä olet yksi heistä, mammakulta. Se olisi jopa suositeltavaa, jotta tuntisit itsesi haluttavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan: Kukaan kavereistani ei ole kalju.

Ja jos kaljuuntuisi. Vetäisin välit poikki!

Ap

Vierailija
4/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tabletteja? Jotain ravintolisiä vai oikeita lääkkeitäkö? Minä ostin just apteekista B vit + sinkki = Biotin ja siihen Plantur liuos hiusjuurille. Tukkani on tullut ihan omituiseksi. Olen ikääntynyt nainen eikä kohdallani tietenkään ole kyse kaljuuntumisesta.

Vierailija
5/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on todella ikävää ja ymmärrän täysin, että nuorena toi on aikamoinen trauma. Ei sille varmaan nyt enää voi mitään tehdä, kun on jo noin pitkällä, joten sun pitää vain hyväksyä oma ulkonäkösi. Korosta muita hyviä puolia, esim vaatteilla, ja esiinny itsevarmasti. Hymy ja iloinen asenne kantaa jo pitkälle.

Vierailija
6/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle sopii, onko sinulla leukaakohden kapeneva pää joka saa kaljuna näyttämään humanoidilta?

Vierailija
7/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on sentään vielä normaalia. Mulla on yks tuttava (nainen), joka on alkanut kaljuuntumaan parikymppisestä lähtien. Se olis kiusallista.

Vierailija
8/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itelle sopii, onko sinulla leukaakohden kapeneva pää joka saa kaljuna näyttämään humanoidilta?

Pään muodossa ei ole mitään erikoista. Ikäni takia myös kalju vanhentaa hirveästi. Jos koitan kasvattaa karvojani sen verran mitä ne kasvaa, niin näytän heti 10-15v vanhemmalle.

Ap

Vierailija
9/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps. Jos 26v on hyvässä kunnossa ja pitää itsestään huolta, niin ei voi kovin pahalta näyttää ihan riippumatta siitä millainen tukka on päässä vai onko ollenkaan. 

Ymmärrän silti, että se on sulle itsellesi kriisi. 

Vierailija
10/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis mitä hittoa, tämä on pakosti provo!

Kalju mies näyttää itsevarmalta. Siis sellainen, joka ajaa reilusti kaikki pois kun on alkaa kaljuuntua selkeästi. Kalju on seksikäs, koska on mielekäs ominaisuus eli viittaa testosteroniin. 

Vierailija
11/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju on ihan ok, kunhan et yritä peitellä sitä kuten Ville Tavio. Järkyn näkönen pelle.

Vierailija
12/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis mitä hittoa, tämä on pakosti provo!

Kalju mies näyttää itsevarmalta. Siis sellainen, joka ajaa reilusti kaikki pois kun on alkaa kaljuuntua selkeästi. Kalju on seksikäs, koska on mielekäs ominaisuus eli viittaa testosteroniin. 

En kirjoittanut tätä. Joku halusi trollata puolestani.

t: oikea ap

Vierailija
13/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kasvaa hiukset, mutta vedän pään kaljuksi viikon välein. En ymmärrä ongelmaa.

Vierailija
14/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kalju mies on hyvännäköinen.  Minä ainakin tykkään. 

Vierailija
15/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kasvaa hiukset, mutta vedän pään kaljuksi viikon välein. En ymmärrä ongelmaa.

Just näin. aloittajamammalla on ihan itsetehty ongelma.

Vierailija
16/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, meitä on monia naisia jotka tykkäämme kaljuista miehistä. Käännä asia vahvuudeksesi, ole ylpeä itsestäsi ja kulje pystypäin! 

Vierailija
17/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojoo, mutta on ihan eri ajaa hiukset pois vaihtelun vuoksi. Mulla on vain yksi lookki, joka on tämä aina, passaa se tai ei. Kaikille ei passaa.

Ap

Vierailija
18/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin vei sairaus hiukset vuosia sitten. Hankin peruukkeja ja käytin paljon hattuja. Pysyttelin myös etäämmäällä muista ihmisistä jottei he huomaisi.

Hiukset alkoi lopulta kasvaa mutta tosi heikkoina ja ohuina. Käytän yhä peruukkeja ja näin kuumalla myös huiveja ja hiusjatkeita.

Olen ollut yli vuosikymmenen sinkku, enkä uskalla edes lähestyä miehiä. Nolottaa kertoa että on peruukki ja hiuksiani en kehtaa kellekään näyttää.

Vierailija
19/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö nimenomaan kantsisi hankkia paljon kaljuja kavereita? Sopisit joukkoon.

Vierailija
20/53 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos listaisin tähän kaikki kauneusvirheeni niin olisit onnellinen siitä, että olet VAIN kalju.

T. Ruma nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän