ÄRSYTTÄVÄÄ toi idols-tuomareiden läpinäkyvä käytös!
Ekassa erässä kävi ilmiselväksi, että Kallonen halusi väkisin Panun jatkoon. " Poika sä olet tähti" , vaikka kundi lauloi tylsän biisin tylsästi. Söpöhän se Panu ihan on, mutta ei kyllä jäänyt esityksestä mitään muistijälkeä.
Sama tapahtui jälleen. Täysin mitäänsanomaton blondi väännettiin väkisin jatkoon, vaikka kaikki näkee, ettei siitä misusta ole miksikään idoliksi - mutta näyttäähän se levyn kannessa kivalta. Mia oli fantastinen, mutta tuomarit lyttäsivät sen niin, että kansa äänesti sen turhan pimun jatkoon. Tosin niukasti, mutta äänesti kumminkin.
Jään mielenkiinnolla odottamaan, kenet tuomarit pudottavat seuraavalla kerralla tahallaan.
Kommentit (36)
Mulle on ainakin tullut Miasta jotenkin hirveän epävakaa kuva, siis persoonana. Ääni ja karisma varmasti riittävät, mutta riittäkö " pää" ? Ehkä parin vuoden päästä paremmin. En tiedä, tällainen vaikutelma tuli. Kaikkea hyvää Mialle toivottaen!
Esitys oli jotenkin levoton, jopa epävarma. Hän pääsee vielä pitkälle jotain kautta, mutta eilinen suoritus ei ollut finaalikamaa.. Kristiina ansaitsi eilisen jatkopaikan, hän yllätti herkyydellään positiivisesti.
Kristiina ei vetoa muhun, mutta ihan ok se eilinen biisi hänelle sopi ja meni. Vähän valju esittäjä, enkä hirveästi tykkää äänestä. Suurin pettymys eilen oli Sheila.
Yhtään niin hyvää laulajaa ei ollut tässä toisessa erässä.
Miian nyanssien puute oli sitä, että lauloi A-osat aina tosi hiljaa (ei saanut mitään selvää) ja falskisti, kertosäe sitten meni paremmin, ja sen veti täysillä. Nyanssit tarkoittavat ihan muuta kuin joko täysillä tai ihan hiljaa laulamista.
Jo kahdella edellisellä kaudella on aina tainnut päästä jatkoon se jota tuomarit ovat ylistäneet. Ovat siis valinneet jo suosikkinsa ja kansa luulee valitsevansa voittajan.
eli ei todellakaan laulu kulkenut.
Oikeasti, Kristiina lauloi hienosti ja esiintyi rauhallisesti ja varmasti. Sitä oli ilo kuunnella. Ja usko mua, en mitään olisi toivonut niin kuin sitä että just Mia olis onnistunut, koska se oli mun ennakkosuosikki koko kisan voittajaksi. Harmittaa, mutta Mia lauloi epätasaisesti. Äänestä kuulsi ankara jännitys, kun taas Kristiina oli kuin viilipytty. Harmi kun ei ole keräilyeriä, koska Mia olis ansainnut vielä yhden tilaisuuden.
Him, Don Huonot, Aikakone, Anssi Kela ....
Ihan idiootti, ei mitään vainua eikä näkemystä!
Mia vangitsi kuuntelijan heti. Ihmettelen suuresti tuomariston mielipiteitä. Mia oli myös minun ennakkosuosikki Idoliksi 2007!
Vierailija:
Oikeasti, Kristiina lauloi hienosti ja esiintyi rauhallisesti ja varmasti. Sitä oli ilo kuunnella. Ja usko mua, en mitään olisi toivonut niin kuin sitä että just Mia olis onnistunut, koska se oli mun ennakkosuosikki koko kisan voittajaksi. Harmittaa, mutta Mia lauloi epätasaisesti. Äänestä kuulsi ankara jännitys, kun taas Kristiina oli kuin viilipytty. Harmi kun ei ole keräilyeriä, koska Mia olis ansainnut vielä yhden tilaisuuden.
huomasi, ettei tulkinnasta hajuakaan. Ihan kuin 8-vuotias olisi vetänyt. Söpöä, joo, mutta ei kyllä herätä mitään (paitsi kallosessa jotain, mitä en halua edes ajatella).
sen sijaan mialla oli tulkintaa ja ääntä. parhaimmillaan ylsi kymmenen kertaa parempaan kuin kristiina.
muakin vituttaa tuomareiden linja - ja kansan tyhmyys. jos jo idols-tuomarit saa jengin noin halpaan, miten käy oikeissa vaaleissa...
Joka väittää että Mian esitys meni paremmin, kärsii surkeasta nuottikorvasta. Ja lisäksi Mia vielä jännittikin ihan sikana.
Vierailija:
Him, Don Huonot, Aikakone, Anssi Kela ....Ihan idiootti, ei mitään vainua eikä näkemystä!
Ja minusta se oli tosi epätasainen ja poukkoileva. Hetkittäin tuli sellainen olo että " nyt, nyt se lähtee kulkemaan" ja ei. Taas se jotenkin retkahti sivuraiteelle koko tyttö.
esim. Roni ja Agnes pudotettiin tuomariston vastustuksesta huolimatta ja Hennaa ja Ilkkaa roikutettiin mukana. Antti Tuiskua yrittivät aikoinaan sinnikkäästi karistaa pois kisasta, mutta siinä teinit pitivät puolensa.
Vierailija:
esim. Roni ja Agnes pudotettiin tuomariston vastustuksesta huolimatta ja Hennaa ja Ilkkaa roikutettiin mukana. Antti Tuiskua yrittivät aikoinaan sinnikkäästi karistaa pois kisasta, mutta siinä teinit pitivät puolensa.
totta helvetissä niillä on valtaa. ja sitten av-palstan kana-aivot kuvittelee olevansa tosi musikaalisia, kun nekin voi äänestää kristiinaa ja haukkua mia.
että tää kansa on tyhmää.
Missään tapauksessahan se ei voi mennä niin, että tuomarit olis oikeassa. Haloo, nehän sanoi olleensa valmiita pudottamaan Kristiinan sen ryhmäviikonlopun jälkeen. Ja Kallonen sanoi siellä, että Mian esitys oli paras. Voihan olla että Mian esityksen pilasi jännitys, mutta kyllä sen niin epävireistä oli, ettei tässä kenenkään tarvitse kuvitella mitään.
Vierailija:
totta helvetissä niillä on valtaa. ja sitten av-palstan kana-aivot kuvittelee olevansa tosi musikaalisia, kun nekin voi äänestää kristiinaa ja haukkua mia.
kun hänellä oli vähän persoonallisempi ääni, Mialla oli mun mielestä liian tavanomainen lauluääni.. näitä tangoääniä on suomi täynnä..