Miksi on ihmeellistä että nainen haluaa useasti päivässä seksiä
Minusta ihan normaalia tuollainen. Harmi kun en sopivaa miestä itselleni löytänyt.
Kommentit (25)
Siksi on niin ihmeelistä että se on, jos yleensäkään on totta, niin se on perin juurin harvinaista.
Toinen asia on sitten se väittääkö että "haluaisin seksiä monesti päivässä, jos minulla olisi mies", kuin että ihan oikeasti haluaisi seksiä monesti päivässä kun se mies oikeasti on.
Ensimmäinen väite on puhdasta arvailua ja teoriaa ("jos minulla olisi mies"). Toisessa vaihtoehdossa jossa se mies oikeasti on tulee esille se todellinen halukkuus joka useimmiten on jotain ihan muuta kuin ne arvailut ja teoriat.
Minä olen ollut aina seksuaalisesti aktiivinen ja pari kertaa päivässä on hyvin yleistä vieläkin, seksillä alkoi tämäkin aamu. raskaana ollessa olin aina täysin kyltymätön varmaan jopa liiallisuuksiin asti
Oma vaimo haluaa ainakin 4 kertaa viikossa. Voin rehellisesti sanoa, että hän haluaa enemmän. En itse ihmettele, onhan hän nuori.
Ainoa kuka taitaa ihmetellä, on sinä ap. En tunne ketään joka tota ihmettelisi.
Minulla kävi sitten tuuri kun uusi naisystäväni on aktiivinen ja osaava. Illalla ja aamulla pannaan ja myös hänen pyynnöstä.