Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on ihmeellistä että nainen haluaa useasti päivässä seksiä

Vierailija
28.07.2024 |

Minusta ihan normaalia tuollainen. Harmi kun en sopivaa miestä itselleni löytänyt.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi sitten tuuri kun uusi naisystäväni on aktiivinen ja osaava. Illalla ja aamulla pannaan ja myös hänen pyynnöstä. 

Vierailija
22/25 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi on niin ihmeelistä että se on, jos yleensäkään on totta, niin se on perin juurin harvinaista.

Toinen asia on sitten se väittääkö että "haluaisin seksiä monesti päivässä, jos minulla olisi mies", kuin että ihan oikeasti haluaisi seksiä monesti päivässä kun se mies oikeasti on.

Ensimmäinen väite on puhdasta arvailua ja teoriaa ("jos minulla olisi mies"). Toisessa vaihtoehdossa jossa se mies oikeasti on tulee esille se todellinen halukkuus joka useimmiten on jotain ihan muuta kuin ne arvailut ja teoriat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut aina seksuaalisesti aktiivinen  ja pari kertaa päivässä on hyvin yleistä vieläkin, seksillä alkoi tämäkin aamu.  raskaana ollessa olin aina täysin kyltymätön varmaan jopa liiallisuuksiin asti 

Vierailija
24/25 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo haluaa ainakin 4 kertaa viikossa. Voin rehellisesti sanoa, että hän haluaa enemmän. En itse ihmettele, onhan hän nuori. 

Vierailija
25/25 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kuka taitaa ihmetellä, on sinä ap. En tunne ketään joka tota ihmettelisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan