Miksi on ihmeellistä että nainen haluaa useasti päivässä seksiä
Minusta ihan normaalia tuollainen. Harmi kun en sopivaa miestä itselleni löytänyt.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Se on ihmeellistä koska sinunlaisia on yksi tuhannesta. Muut 999 haluavat sitä kerran kuussa tai vuodessa. Itse seukkasin kaltaisesi hyperseksuaalin kanssa ja olihan se 2-8krt seksiä per päivä lopulta melko puuduttavaa.
No osaan kyllä sopeutuakin. Ihanne olisi se pari kertaa päivä. Tai kerran ja viikonloppuisin enemmän.
3-4 kertaa viikossa olisi ehdoton minimi. Mutta suhteen alussa pitäisi olla enemmän. Suhteen alussa oli 3-4 kertaa viikossa niin tarkoitti loppujen lopuksi kahden viikon välein. Eipä sitä itsekään sitten halunnut kun koki aina torjuntoja.
ap
Kyllähän mekin tuon hyperseksuaalin kanssa aluksi naitiin kuin kaniinit. Ekana yönä naitiin 9krt. Usein nukuttiin lusikassa niin että kaluni oli hänen sisällään ja se kumpi havahtui, aloitti työntöliikkeet. Olihan se miehenä aluksi taivaallista, mutta jos jääkiekon mm-finaalin aikana piti naida ennen ottelua, erätauoilla ja ottelun päätyttyä, niin kalu alkaa olla hellänä. Ja jos yritin kieltäytyä, niin hän aloitti suihinotolla tai käsipelillä niin että kohtahan oli sitten pakko naida, jotta sai erektion pois.
Lopulta hankittiin kaikki mahdolliset vibrat, dildot, väristimet ja muut lelut, niin että hän sai orgasmeja ja minä sain levätä. Se että keksittiin sitomis leikit oli kivaa. Sidoin hänet sänkyyn, tuoliin, pöytään tai rahiin kiinni niin ettei mahdollisuuksia irroittautumiseen ollut, jonka jälkeen vibra kiinni haaroväliin dildo anukseen ja siihen tunniksi orgasmoimaan. Aika usein löytyi squirtti lammikko alta, sillä hän kiihottui tuosta leikistä suunnattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihmeellistä koska sinunlaisia on yksi tuhannesta. Muut 999 haluavat sitä kerran kuussa tai vuodessa. Itse seukkasin kaltaisesi hyperseksuaalin kanssa ja olihan se 2-8krt seksiä per päivä lopulta melko puuduttavaa.
No ei todellakaan ole totta tuo. Naiset haluavat kyllä seksiä, kunhan se on hyvää, mielenkiintoista ja vaihtelevaa, ja kumppani näkee hänet ihmisenä eikä pelkkänä panoreikänä.
Joillekin pitkä suhde samaan mieheen on erittäin tehokas halujentappaja, muuten kyllä haluttaisi.
Minulle ei kelpaa mikään muu kuin nainen joka haluaa seksiä useasti päivässä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole totta tuo. Naiset haluavat kyllä seksiä, kunhan se on hyvää, mielenkiintoista ja vaihtelevaa, ja kumppani näkee hänet ihmisenä eikä pelkkänä panoreikänä.
Joillekin pitkä suhde samaan mieheen on erittäin tehokas halujentappaja, muuten kyllä haluttaisi.
Muna kana ongelma.....jos nainen haluaa päivittäin useamman kerran seksiä, niin miehet alkavat pakostikin näkeä hänet panoreikänä.Paras suhde on sellainen että nainen antaa aina seksiä kun mies haluaa ja vieläpä sellaista seksiä kuin mies haluaa.
Kaikki on normaalia mikä itsestä tuntuu hyvältä eikä vahingoita muita :D Itsekin haluan seksiä usein, ei ehkä montaa kertaa ihan joka päivä, mutta melkein. Ja onhan esim. parisuhteen alussa tavallista haluta toista koko ajan. Katkerat miehet täällä vaan ulisevat ettei naisille seksi muka maistu kun he itse eivät saa naisia innostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muna kana ongelma.....jos nainen haluaa päivittäin useamman kerran seksiä, niin miehet alkavat pakostikin näkeä hänet panoreikänä.Paras suhde on sellainen että nainen antaa aina seksiä kun mies haluaa ja vieläpä sellaista seksiä kuin mies haluaa.
Se nyt on ihan miesten oma ongelma. Tuollaisilla ääliömäisyyksillä ne naisten halut juuri tuhotaankin, ja sitten itketään täällä netissä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on normaalia mikä itsestä tuntuu hyvältä eikä vahingoita muita :D Itsekin haluan seksiä usein, ei ehkä montaa kertaa ihan joka päivä, mutta melkein. Ja onhan esim. parisuhteen alussa tavallista haluta toista koko ajan. Katkerat miehet täällä vaan ulisevat ettei naisille seksi muka maistu kun he itse eivät saa naisia innostumaan.
Minusta tuollainen tuntuu tosi hyvältä ;)
Siksi ihmeellistä kun yleensä alkuhuumassa voi panna aina ja kun suhdetta pari vuotta takana niin kaks kertaa kuussa maksimi. Näin kävi meillä ja tämäkin kaks kertaa pitää anella. Aloitetta ei lahna tee. Äkkiä pimeessä ja toivoo että loppuisi jo. SIT KYLLÄ SATISFAYER KELPAA
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mekin tuon hyperseksuaalin kanssa aluksi naitiin kuin kaniinit. Ekana yönä naitiin 9krt. Usein nukuttiin lusikassa niin että kaluni oli hänen sisällään ja se kumpi havahtui, aloitti työntöliikkeet. Olihan se miehenä aluksi taivaallista, mutta jos jääkiekon mm-finaalin aikana piti naida ennen ottelua, erätauoilla ja ottelun päätyttyä, niin kalu alkaa olla hellänä. Ja jos yritin kieltäytyä, niin hän aloitti suihinotolla tai käsipelillä niin että kohtahan oli sitten pakko naida, jotta sai erektion pois.
Lopulta hankittiin kaikki mahdolliset vibrat, dildot, väristimet ja muut lelut, niin että hän sai orgasmeja ja minä sain levätä. Se että keksittiin sitomis leikit oli kivaa. Sidoin hänet sänkyyn, tuoliin, pöytään tai rahiin kiinni niin ettei mahdollisuuksia irroittautumiseen ollut, jonka jälkeen vibra kiinni haaroväliin dildo anukseen ja siihen tunniksi orgasmoimaan. Aika usein löytyi squirtti lammikko alta, sillä hän kiihott
En ehkä voisi sanoa itseäno tuollaiseksi, koska jos en ole suhteessa niin ei mun ole pakko koko ajan harrastaa seksiä, runkkaila jne. Sanoisin vaan että kun ollaan parisuhteessa niin miksi ei sekstailtais usein kun se tuntuu niin mukavalta. Mutta ei pidä mennä pakkomielteiseksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopulta hankittiin kaikki mahdolliset vibrat, dildot, väristimet ja muut lelut, niin että hän sai orgasmeja ja minä sain levätä. Se että keksittiin sitomis leikit oli kivaa. Sidoin hänet sänkyyn, tuoliin, pöytään tai rahiin kiinni niin ettei mahdollisuuksia irroittautumiseen ollut, jonka jälkeen vibra kiinni haaroväliin dildo anukseen ja siihen tunniksi orgasmoimaan. Aika usein
Mä haluan panna sua ap!
Koska nainen on herkkä kuin kedon kukka. Ei pidä häntä liiallisella siveettömyydellä häiritsemän. Pieniä eleitä tarkkailemalla voi havaita milloin kedon kukka avautuu jotta mehiläinen pääsee haikalemansa emin äärelle. Muuten hän sulkeutuu kuin mimosan herkät lehdet.
Vierailija kirjoitti:
Siksi ihmeellistä kun yleensä alkuhuumassa voi panna aina ja kun suhdetta pari vuotta takana niin kaks kertaa kuussa maksimi. Näin kävi meillä ja tämäkin kaks kertaa pitää anella. Aloitetta ei lahna tee. Äkkiä pimeessä ja toivoo että loppuisi jo. SIT KYLLÄ SATISFAYER KELPAA
Osta sellainen suihinottokone
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No osaan kyllä sopeutuakin. Ihanne olisi se pari kertaa päivä. Tai kerran ja viikonloppuisin enemmän.
3-4 kertaa viikossa olisi ehdoton minimi. Mutta suhteen alussa pitäisi olla enemmän. Suhteen alussa oli 3-4 kertaa viikossa niin tarkoitti loppujen lopuksi kahden viikon välein. Eipä sitä itsekään sitten halunnut kun koki aina torjuntoja.
ap
Minulle kelpaisi tällainen tahti.
M51
On ihmeellistä kun tottunut naiseen joka ei halua koskaan. Kerran jos saa kk nii lippu salkoon. Kun ei edes tule mieleen seksi. Onko se ihmeellistä ettei muka itsetyydytä koskaan kun seksiä kerran kk??
Joo, jos 1/21 on normaali, niin sitten kyllä. Minusta 5/21 on normaalimpaa ja se tarkoittaa seksiä vain ovulaation aikaan. Tuo 21 on seksikumppanieni määrä, jos joku ei hoksannut. Muut ovat tuolta väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen on herkkä kuin kedon kukka. Ei pidä häntä liiallisella siveettömyydellä häiritsemän. Pieniä eleitä tarkkailemalla voi havaita milloin kedon kukka avautuu jotta mehiläinen pääsee haikalemansa emin äärelle. Muuten hän sulkeutuu kuin mimosan herkät lehdet.
Vau...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mistäs sitä tuollaisen helmen Naiseksi löytää? ;-)
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kelpaa mikään muu kuin nainen joka haluaa seksiä useasti päivässä ;)
Missä näitä miehiä on enemmän. En ole vielä löytänyt miestä kuka oikeasti jaksais tarpeeksi. Yleensä vaikka ois kuinka kauan aikaa niin panee kerran ja välähtää. Vaikka nähtäis yön yli niin yöllä nukutaan.