Miehet joilla on poikkeuksellisen kaunis ja menestynyt vaimo
olis kiva päästä heidän pään sisälle ja nähdä mitä ajatuksia heillä on vaimosta. Muutaman tällaisen täydellisen naisen tiedän. Tulot on isot ja superkauniita ovat.
Kommentit (24)
Vedän vatsan sisään nostan rintakehän pystyyn ja vedän housut oikein ylös kireälle henkseleillä. Sitten paukuttelen henkseleitä ja katselen teitä kulmakarvojen alta nohevasti kuin palkintohevonen hampaat irvessä.
Tepastelen siinä edes takas ja röyhistelen ylpeänä poikana rytmikkäästi.
Katson kelloa ranteesta ja suuntaan rakkaani luokse, josta olen ylpeä ja jonka rinnalla oma tasoni nousee korkeammaksi kuin sinulla hyvä lukija. Minä voitin sinut ja olen parempi sen takia.
Minulla on tällaisia kavereita ja heillä on epäonnea rakkaudessa. Miehet eivät ollenkaan osaa arvostaa kaunista, menestyvää ja hyvin tienaavaa naista, vaan yrittävät murtaa heidän itsetuntonsa haukkumalla. Lisäksi kahdella näistä naisista ei ole ollut seksiä vuosiin, koska mies ei halua, siis pihtaa. Toisessa tapauksessa mies taitaa pettääkin, toisesta en tiedä.
Ei tää niin herkkua ole kuin voisi kuvitella. On käyty terapiat mustasukkaisuuden ym takia.
Kaunis-hullu taas vauhdissa. Kaunis sitä, kaunis tätä...