Samat jutut joka kerta
Nyt mielipiteitä kehiin, mieluusti ilman veetuilua.
Mun mies sanoo, et hän ei osaa olla spontaani sängyssä, vaan tykkää toimia tietyn kaavan mukaan. Mä ihmettelin, et eikö sitten tunne intohimoa, kun sillee konemaisesti toimii? Itsellä vähän fiilikset menee sellaisesta.
Voiko mies olla niin epävarma tai jotenkin lukossa ettei kykene menemään fiiliksen mukana? Hän ei näytä tunteitaan muutenkaan, kun ottaa asian puheeksi niin puhuu sitten tunteista kyllä.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Mun nainen samanlainen. Varmasti kalenterissa merkintä milloin on seksi ilta. Sama kaava eikä mitään spontaani toimintaa enään. Max pari kertaa kk oikeeta munaa riittää. Lelua käyttää useammin ja olen miettinyt meneekö sekin tietyn kaavan mukaan ja onko kalenterissa muistutus MASTURBOI KLO 22
Mielestäni katkeruutesi paistaa läpi. Ole naisellesi mies, kohtelias, huomioonottava jne. Vie joskus ulos syömään, elkokuviin tai jotain. Ehkä seksikin alkaa pelaamaan.
Osaatko sinä AP olla spontaani? Ota ohjat käsiin eli ala dominoimaan sänkyleikkejä. Miehesi saattaa tykätä siitä että sidot hänet kiinni, pakotat nuolemaan, annat piiskaa jne.
Millaista spontaaniutta haluaisit? Ja millainen/kuinka joustamaton tuo miehen "kaava" sitten on?
Voihan sitä kaikenlaisia lukkoja olla, ja esim. torjunta pelottaa jostain syystä niin paljon ettei ikinä uskalla mitään ennalta-arvaamatonta yrittää.
Itse olen nainen joka tykkää kyllä seksistä ja haluaa usein ja paljon, mutta läheisyyden osoittaminen ja aloitteiden tekeminen jotenkin vihjailevasti tai leikittelevästi ei itseltä onnistu yhtään, joten tarvitsen ylennsä kumppanilta ns. suoraa toimintaa ja olen lähes täysin riippuvainen heidän aloitteistaan. Tähän asti minulla on kyllä ollut hyviä ja intohimoisia seksisuhteita, kun kumppanit ovat osanneet toimia oikein, mutta myös yksi tyyppi, jonka mielestä olin juuri tuollainen mekaaninen ja himottoman oloinen. Ihmiset siis taitavat vaan kaivata eri asioita, eikä kaikkien seksuaalisuus sovi yhteen niin hyvin.
Onko teillä uusi suhde, vain onko kaikki ennen toiminut ja nyt vaan muuttunut kaavamaisemmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Osaatko sinä AP olla spontaani? Ota ohjat käsiin eli ala dominoimaan sänkyleikkejä. Miehesi saattaa tykätä siitä että sidot hänet kiinni, pakotat nuolemaan, annat piiskaa jne.
Kyllä osaan ja olen. Mä olen kyllästynyt olemaan aina se joka ottaa ohjat ja vie.
Hän ei halua sitomista edes kokeilla, mänolen sitä ehdottanut, mua kyllä kiinnostaisi kovasti. Piiskasta ei välitä kumpikaan. Mä haluaisin antaa ja ottaa suuseksiä mielelläni, mutta häntä ällöttää nuoleminen...
Nyt on seksikin vähän jäähyllä, kun oikeesti alkaa nyppiä se että ite pitäis olla kaikki aloittamassa ja tekemässä eikä toinen edes kummempia halua tehdä. Eli aika tylsää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Millaista spontaaniutta haluaisit? Ja millainen/kuinka joustamaton tuo miehen "kaava" sitten on?
Voihan sitä kaikenlaisia lukkoja olla, ja esim. torjunta pelottaa jostain syystä niin paljon ettei ikinä uskalla mitään ennalta-arvaamatonta yrittää.
Itse olen nainen joka tykkää kyllä seksistä ja haluaa usein ja paljon, mutta läheisyyden osoittaminen ja aloitteiden tekeminen jotenkin vihjailevasti tai leikittelevästi ei itseltä onnistu yhtään, joten tarvitsen ylennsä kumppanilta ns. suoraa toimintaa ja olen lähes täysin riippuvainen heidän aloitteistaan. Tähän asti minulla on kyllä ollut hyviä ja intohimoisia seksisuhteita, kun kumppanit ovat osanneet toimia oikein, mutta myös yksi tyyppi, jonka mielestä olin juuri tuollainen mekaaninen ja himottoman oloinen. Ihmiset siis taitavat vaan kaivata eri asioita, eikä kaikkien seksuaalisuus sovi yhteen niin hyvin.
Onko teillä uusi suhde, vain onko kaikki ennen toiminut ja nyt vaan muutt
Pitkä suhde on, 25v. Alussa oli toki toisenlaista varmaan niinkuin kaikilla. Taidat olla samanlainen kuin hän. Multa menee itellä häntä kohtaa halut, kun ei tunne itseään yhtään halutuksi tai toisen puolelta kiihkeyttä. Pitäisi seisokista huomata, että hän haluaa kyllä mua.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä suhde on, 25v. Alussa oli toki toisenlaista varmaan niinkuin kaikilla. Taidat olla samanlainen kuin hän. Multa menee itseltä häntä kohtaa halut, kun ei tunne itseään yhtään halutuksi tai toisen puolelta kiihkeyttä. Pitäisi seisokista huomata, että hän haluaa kyllä mua.
Hmm no itselläni kyllä on aina alusta asti samat "ongelmat", ja pikemminkin rentoudun ajan kuluessa. Lisäksi seksistä on aina ollut helppo puhua, teen selväksi omalla suoralla tavallani että haluan, ja molemmilla on kyllä lopulta kivaa. Taitaa vaan olla näin naisena helpompi olla miesten kanssa kun on tällainen kuin minä: jos olisin mies, en varmaan koskaan saisi seksiä...
Jos teidän seksinne taas on pitkän ajan kuluessa kaavamaistunut eikä mies näytä mitään himoja, niin se on vähän erilainen ongelma. Onko seksi hänen mielestään kuitenkin mukavaa? Puhutteko siitä? Onko hän oikeasti jotenkin kyllästynyt, vai vaan sinä? Asiassa voisi auttaa jonkinlainen seksiterapeutti, joka osaa neuvoa juuri tuollaisissa pitkien suhteiden ongelmissa. Tuohan on hyvin tavallista, että seksi kaavamaistuu ja muuttuu epätyydyttäväksi etenkin naisille, jotka usein kaipaavat juuri halutuksi tulemisen tunnetta ja muutenkin tunneyhteyttä ja spontaaniutta eri tavalla kuin miehet, ja miehet eivät tätä osaa aina tarjota ilman konkreettisia ohjeita.
- kommentoija numero 4
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin aloitteita häneltäkin, kiihkeyttä ja intohimoa otteisiin, suuseksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hmm no itselläni kyllä on aina alusta asti samat "ongelmat", ja pikemminkin rentoudun ajan kuluessa. Lisäksi seksistä on aina ollut helppo puhua, teen selväksi omalla suoralla tavallani että haluan, ja molemmilla on kyllä lopulta kivaa. Taitaa vaan olla näin naisena helpompi olla miesten kanssa kun on tällainen kuin minä: jos olisin mies, en varmaan koskaan saisi seksiä...
Jos teidän seksinne taas on pitkän ajan kuluessa kaavamaistunut eikä mies näytä mitään himoja, niin se on vähän erilainen ongelma. Onko seksi hänen mielestään kuitenkin mukavaa? Puhutteko siitä? Onko hän oikeasti jotenkin kyllästynyt, vai vaan sinä? Asiassa voisi auttaa jonkinlainen seksiterapeutti, joka osaa neuvoa juuri tuollaisissa pitkien suhteiden ongelmissa. Tuohan on hyvin tavallista, että seksi kaavamaistuu ja muuttuu epätyydyttäväksi etenkin naisille, jotka usein kaipaavat juuri halutuksi tulemisen tunnetta ja muutenkin tunneyhteyttä ja spontaaniutta eri tavalla k
Hän ei ole kyllästynyt. Tottakai olen asian ottanut puheeksi, kun tää kerran tämmöstä on.
Se tässä ihmetyttääkin, että voiko hän tosiaan ihan kunnolla haluta mua, vaikka ei olisi kiihkeä? Jos mä oon kiihottunut, niin vaikea sitä on olla näyttämättä. Sit kun toiminta on yksipuolista ja laimeaa niin en kauheasti kiihotukkaan.
Kyllä hän voi haluta ja rakastaa sinua todella paljonkin, mutta sitä on jostain syystä vaikea näyttää ulospäin teoilla ja käytöksellä. Taustalla saattaa olla juuri tuo torjumisen pelko ja muut "lukot" läheisyyden kanssa, joita monilla on. Mutta vaikea sanoa näin ulkopuolisena mitä hänen mielessään liikkuu.
Kuulostaa siltä, että olet todella yrittänyt kaikkesi ja tehnyt sen mitä voit. Nyt olisi hyvä saada asiantuntijan neuvoja, miten edetä, sillä on todellakin mahdollista saada seksi taas toimimaan jos molemmat sitä haluavat. Tällainen ongelmahan on varmaan niitä yleisimpiä pitkissä suhteissa, joten ammattilaiset varmasti osaavat antaa neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
En kai täällä kyselisi, jos itse makaisin lahnana maaten. Ei vaan itse kiihotu jos toisella ei edes pulssi nouse vaikka seisoo ja panee ihan normaalisti. En tunne toisen halua ja kiihkoa, typerää siinä koittaa hyppiä into piukeena yksikseen.
Samat jutut joka kerta, todellakin.
Huomasitteko?
AP, nainen, valittaa kuinka mies toimii aina samojen kaavojen mukaan. Häntä ymmärretään, ja kommenteissa ihmetellään mikä ihme sitä miestä vaivaa, onko henkisiä lukkoja vai on muuten vain kerrassaan kelvoton mies.
Sitten eräässä kommentissa mies kertoi hänellä olevan juuri samoin toimiva vaimo. Miehelle vastataan epäilemällä että mies itse on toiminut jotenkin väärin mikä on saanut vaimon reagoimaan.
Mitä ikinä seksin saralla parisuhteessa on ongelmia, niin syyllinen on aina mies. Jos nainen on haluton niin miehen syy, jos mies on haluton niin miehen syy.
Täällä on kertakaikkiaan mahdoton ajatus että joskus se nainenkin voi aiheuttaa ongelmia seksissä. Ei, kyllä ne ongelmat taatusti silloinkin on miehen syytä, ei ole siivonnut tarpeeksi tai jotakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nainen samanlainen. Varmasti kalenterissa merkintä milloin on seksi ilta. Sama kaava eikä mitään spontaani toimintaa enään. Max pari kertaa kk oikeeta munaa riittää. Lelua käyttää useammin ja olen miettinyt meneekö sekin tietyn kaavan mukaan ja onko kalenterissa muistutus MASTURBOI KLO 22
Mielestäni katkeruutesi paistaa läpi. Ole naisellesi mies, kohtelias, huomioonottava jne. Vie joskus ulos syömään, elkokuviin tai jotain. Ehkä seksikin alkaa pelaamaan.
Niin just. Ja muista imuroida, ja tiskata, niin saanti on taattu.
Minun vaimoni haluaa seksiä kerran kahdessa kuukaudessa. Joskus tulee jaksoja, jolloin hän haluaa kai panostaa asiaan ja seksiä on pari kertaa kuukaudessa. Aina pitää edetä mahdollisimman vähillä valmistetuilla yhdyntään, joka on se ainoa juttu, josta hän pitää. Ei käsillä, ei suulla edes esileikkinä. Joskus olen saanut käsihoidon, mutta nekin ovat jääneet pois, kun vaimo on niin loukkaantunut tällaisesta yksipuolisesta panostuksesta. Kun hän joutuu tekemään jotain eikä itse saa mitään. Mutta ei sitten haluakaan itse niin oikea ratkaisu on molempien olla ilman. Minä haluaisin hyväillä häntä käsin ja antaa suuseksiä, mutta se ei käy. Tietysti haluaisin myös itse useammin edes jotain, vähintään useamman kerran viikossa.
Muuten suhteessa hän tuntuu olevan minuun hyvin tyytyväinen ja kehuu minua. Hän ei kai vain pysty haluamaan minua sen vertaa, että pystyisi tekemään jotain minun hyväkseni. Tästä on puhuttu, mutta se ei johda mihinkään. Hän tuntuu odottavan, että minun haluni menisivät ohi ja voisimme olla molemmat tyytyväisiä hänen ehdoillaan. Tai sitten ei välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä osaan ja olen. Mä olen kyllästynyt olemaan aina se joka ottaa ohjat ja vie.
Hän ei halua sitomista edes kokeilla, mänolen sitä ehdottanut, mua kyllä kiinnostaisi kovasti. Piiskasta ei välitä kumpikaan. Mä haluaisin antaa ja ottaa suuseksiä mielelläni, mutta häntä ällöttää nuoleminen...
Nyt on seksikin vähän jäähyllä, kun oikeesti alkaa nyppiä se että ite pitäis olla kaikki aloittamassa ja tekemässä eikä toinen edes kummempia halua tehdä. Eli aika tylsää seksiä.
Miehesi on normaali nainen. Tollasia ne sitten on.
Nyt ymmärrät miehiä paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni haluaa seksiä kerran kahdessa kuukaudessa. Joskus tulee jaksoja, jolloin hän haluaa kai panostaa asiaan ja seksiä on pari kertaa kuukaudessa. Aina pitää edetä mahdollisimman vähillä valmistetuilla yhdyntään, joka on se ainoa juttu, josta hän pitää. Ei käsillä, ei suulla edes esileikkinä. Joskus olen saanut käsihoidon, mutta nekin ovat jääneet pois, kun vaimo on niin loukkaantunut tällaisesta yksipuolisesta panostuksesta. Kun hän joutuu tekemään jotain eikä itse saa mitään. Mutta ei sitten haluakaan itse niin oikea ratkaisu on molempien olla ilman. Minä haluaisin hyväillä häntä käsin ja antaa suuseksiä, mutta se ei käy. Tietysti haluaisin myös itse useammin edes jotain, vähintään useamman kerran viikossa.
Muuten suhteessa hän tuntuu olevan minuun hyvin tyytyväinen ja kehuu minua. Hän ei kai vain pysty haluamaan minua sen vertaa, että pystyisi tekemään jotain minun hyväkseni. Tästä on puhuttu, mutta se ei johda mih
Olet aivan oikeilla jäljillä. Hän odottaa että sinunkin halukkuus loppuu, ja voitte olla onnellisia vaimosi määrittelemillä tavoilla.