Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maksanut seksillä..

Vierailija
28.07.2024 |

Menin nuoren abin 19v kanssa yhteen ja muutimme sitten tämän opiskelupaikkakunnalle ja asuimne vuokralla . Pääosin minä maksoin kaikki kulut vuokrat ja kauppalaskut kun pääsin töihin heti nuoren vaimon opiskellessa pelkällä opintotuella maisteriksi . Alkuun muutama vuosi elimme kuin rakastunut nuoripari . Itse olin melkein 4v vanhempi yhteen mennessä ja en ole kouluttautunut ammattikoulua kummemmin . Miksi mainitsin tämän tässä vaiheessa selviää kun lukee eteenpäin . Vaimo valmistui sitten ja pääsi koulutusta vastaavaan työhön . Hetken aikaa vielä meni vielä hyvin mutta kun palkka- eromme on pari tonnia kk niin vaimo alkoi pian ylenkatsoa ja väheksyä minua . Minun kanssa on nyt kuulemma vaikea suunnitella tulevaisuutta ja kodin hankintaa kun olen selvästi pienempi tuloinen . Tavallisesta kiltistä tytöstä on samalla tullut määrätietoinen määräilijä ja minä en tee nykyään enää mitään oikein vaan lähes kaikesta tulee valitusta . Olen sanonut  että mihin unohdit ne vuodet jotka elettiin minun palkalla eikä sulle tullut penniäkään velkaa kuten monille muille opiskelijoille on tullut eikä sun ole tarvinnut olla piikana kun minä olen huolehtinut kodista pääosin. Sanoi sitten kerran että olen maksanut sen sulle seksillä . Menin ihan sanattomaksi alkuun ja olin täysin puulla päähän lyötynä mutta lopulta sain viimein sanottua että senkin suhteen on menty pelkästään sinun ehdoilla enkä mielestäni ole painostanut seksiin . Meillä on ollut viikkojen taukojakin välillä kun pänttäsit ja stressasit tentteihin enkä ukaltanut edes koskea tuolloin kun kielsit sen. Tähän nyt vain vastaukseksi että tämä on normaalia elämää akateemisissa piireissä kun toinen keskittyy hankkimaan ammattia ja uraa .

Mitenhän tästä nyt eteenpäin,  en tunne enää tuota naista lainkaan. Tiedän kyllä että ihmiset kasvavat ja muuttuvat tuossa iässä mutta nyt näyttää siltä ettei tästä mitään enää tule . Olen ollut kaiketi vain turvallinen heppu jota on käytetty hyväksi .

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitäisi mennä puhumaan asioista ammattikorvalle. 

Vierailija
2/33 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellasi on vain noussut kusi päähän. Nyt kuvittelee olevansa muita parempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen nainen. kaikki on hyvin siihen asti, kun mies nostaa naisen elintasoa, mutta kun nainen on rikkaampi, niin suhde ei toimi. naiset ovat hyvin itsekkäitä

Vierailija
4/33 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti peli on menetetty. Kyse pn psykologiasta, biologiasta, mahdollisesti somesta ja naisen kavereistakin. Naisilla on paineita etsiä parempituloista miestä (mitä parempituloinen nainen sitä harvemman kelpuuttaa), kaverit voi ihmetellä suhdettanne jne.

Tietysti on poikkeuksiakin, mutta kuviosi on hyvin yleinen. Nainen varmaan omasta mielestään tuhlaa jo aikaansa sinuun ja etsii ehkä jo seuraavaa... Ellei ole jo löytänyt. 

Vierailija
5/33 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyypillinen nainen. kaikki on hyvin siihen asti, kun mies nostaa naisen elintasoa, mutta kun nainen on rikkaampi, niin suhde ei toimi. naiset ovat hyvin itsekkäitä

Juu juu. Ja pyh.

Vierailija
6/33 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sinut jätetään pian ellet ehdi ensin.

Vierailija
7/33 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi pitkälti samalla tavalla, laitoin omat opiskelut tauolle 2v jälkeen voidaakseni mennä töihin. Puoliso opiskeli, ja sillä oli vajaa 3k pikavippejä/osamaksuja niin opintotuki ei riittänyt elämiseen. Olin töissä ja se opiskeli / lyhensi velkaa samaan aikaan.

Viikko ennen valmistumista, illalla ennen nukkumaanmenoa se ilmoitti mulle haluavansa erota, ja seuraavana päivänä, kun tulin kotiin töistä kämpästä oli viety suurimman osan huonekaluista / astioista jne.

En tarkkaan tiedä mitä minulle tapahtui, mutta lamaannuin - en päässyt sängystä ylös seuraavana päivänä. Masennuin, mikään ei kiinnostanut enää, ei edes työt joten sain kenkää. Mun vanhemmat auttoi minua laskujen ja vuokran kanssa, mutta opiskelut jäi mun osalta. 

Olen saanut elämäni takaisin raiteille, siihen meni monta vuotta. Enää en ole noin sinisilmäinen.

Vierailija
8/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on nyt joku aika kun tuo tilanne tapahtui ja luulin niin että lähtee pois piankin mutta muistin että elokuun lopulla on vaimon sukulaisen häät niin haluaa ehkä että kulissit kestää siihen asti .Ainakin on nyt yrittänyt esittää että kaduttaa mitä viimeksi tuli sanottua ja haluaisi  keskustella mutta ei  uskalla aloittaa ja olen myös vältellyt tuota tilannetta . Mun ilmeet  tuolloin ja sen  jälkeen on olleet sellaiset että on  tajunnut miten syvästi loukkasi toista. Välit nyt voi olla kylmätkin mutta ihan kaikkea ei kenenkään tarvi toiselle sanoa millä mitätöidä koko liitto .

Liekö nuo katumuksen ilmeet nyt kuitenkin vain laskelmointia ?  Minua nyt ei kyllä saa esittämään ainakaan kulissia enkä näillä näkymin ole lähdössä koko juhliin . Ja sitäpaitsi joku sukulainen huomaa kuitenkin ettei välit ole enää kunnossa . 

Vierailija
9/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin voi aina neuvoa että suhteessa potäisi olla muutakin yhteistä kuin omaisuus ja että pitäisi keskustella säännöllisesti ettei pääse tulemaan yllätyksenä ettei toinen olekaan suhteeseen tyytyväinen. Jos toisen elämää rahoittaa, niin se olisi oikeasti tehtävä lainasopimuksella. Mutta helppohan se on jälkeenpäin sanoa. Et voi häntä velvollisuudestakaan pitää suhteessa. 

Vierailija
10/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta itse lähtisin kyllä kiitämään tuosta suhteesta. Aika kylmältä ja hyväksikäyttävältä kuulostaa naisesi.

Vierailija
11/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on nyt joku aika kun tuo tilanne tapahtui ja luulin niin että lähtee pois piankin mutta muistin että elokuun lopulla on vaimon sukulaisen häät niin haluaa ehkä että kulissit kestää siihen asti .Ainakin on nyt yrittänyt esittää että kaduttaa mitä viimeksi tuli sanottua ja haluaisi  keskustella mutta ei  uskalla aloittaa ja olen myös vältellyt tuota tilannetta . Mun ilmeet  tuolloin ja sen  jälkeen on olleet sellaiset että on  tajunnut miten syvästi loukkasi toista. Välit nyt voi olla kylmätkin mutta ihan kaikkea ei kenenkään tarvi toiselle sanoa millä mitätöidä koko liitto .

Liekö nuo katumuksen ilmeet nyt kuitenkin vain laskelmointia ?  Minua nyt ei kyllä saa esittämään ainakaan kulissia enkä näillä näkymin ole lähdössä koko juhliin . Ja sitäpaitsi joku sukulainen huomaa kuit

Ehkä katuukin. Kusi nousi alussa päähän ja sen verran on valunut pois että katuu mutta ei vielä kaikki jotta pystyisi asian myöntään.

Vierailija
12/33 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa lomautusta 1-2 kk osalle porukkaa alkusyksystä niin otin sitten vähän etukäteen lomaa töistä ja lomautuksen  niin lähden vanhempien kotiin tekemään remonttia.  Ikkunat pitäisi vaihtaa ja ulkolaudoitus uusia . Isäukko oli kuvitellut tekevänsä työt itse mutta ei ole päässyt alkua pidemmälle .  Tuossa meneekin suunnilleen tuo lomautus aika ja saa samalla etäisyyttä toisesta ja miettiä asioita. Vanhempien nuoruudessa moni olikin kesäleskenä kun mies jäi kaupunkiin töihin ja moni kotivaimo meni maalle lasten kanssa koulujen alkuun asti . Tiedä sitten miten tuo vaikutti parisuhteeseen ? Ainakin eroja oli vähemmän.  

Ilmoitin asiasta vaimolle ja kieltäydyin myös häihin tulosta ja sain samalla riidan aikaiseksi enkä ymmärrä miksi tuosta piti suuttua .  Olin pohjustanut asiaa aiemmin sillä että olin laittanut liki 5v vuokralaskelman ja muutaman vuokralaskun pöydälle todisteeksi vähän niinkuin haasteeksi . Joo lapsellinen temppu myönnän mutta yhteissumma onkin  lähes 20 tonnia niin ei ihan pikkujuttu . Katsotaan nyt  miten käy ja miten ajatukset lähtee rullaamaan . Ap.

Vierailija
13/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin vastentahtoisesti kotiin mietittyäni urakan päätteeksi vielä toista viikkoa vanhempien kotona . Kämppä oli hiljainen mutta asutun näköinen kuitenkin tai oli siellä ainakin käyty säännöllisesti kun postit oli avattu. Vieraita tavaroita tai vaatteita ei ainakaan ollut . Vaimo ei ollut kotona, lieneekö ollut töissä tai jossain alaan liittyvillä päivillä.  Aikani pyörittyäni huomasin kirjeen avattujen kirjeiden vieressä jossa oli nimeni päällä . Arvasin että jotain siinä nyt on jotain uutta. Avattuani kirjeen pahoitteli aiempia sanomisiaan mutta kertoi samalla toisesta miehestä jonka kanssa on pitänyt selän takana yhteyttä jo pidemmän ajan . Haluaa myös erota ja pyysi ilmoittamaan mitä mieltä olen mutta ottaa eron joka tapauksessa. Ja mainitsi että jättää kämpän kalusteet minun käyttöön muutamia henk.koht tavaroita lukuunottamatta 

No se sitten siitä,  mitäpä sanomista tässä on . Eipä tämä nyt niin suloista ole enää hetkeen ollutkaan . Istahdin laiskanlinnaan ja harmittelin hukkaan menneitä vuosia . Ei perhettä tai muutakaan tulevaisuutta tämän naisen kanssa sitten tullutkaan. Taidan ottaa nyt pienen kännin kotona tai lähteä sitten viihteelle ?

Vierailija
14/33 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä, pesukoneen korjauksen....

Vierailija
15/33 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi tarina jälleen siitä, miksi tulisi valita ulkomaalainen nainen. Suomalaisen naisen kanssa se vain tuntuu olevan vakio, että mies on taloudellinen ja henkinen ponnahduslauta.

Vierailija
16/33 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette menneet niin nuorina yhteen, että ihan normaalia nyt huomata, ettette sovikaan toisillenne. Olette olleet ihan alkutekijöissä itsenäisen elämänne alussa suhteen alussa. Elämänne on muovautunut eri suuntiin, eikä siinä suhde sitten usein kestä.

Ikävää, mutta normaalia. Tsemppiä sinulle.

Vierailija
17/33 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi tarina jälleen siitä, miksi tulisi valita ulkomaalainen nainen. Suomalaisen naisen kanssa se vain tuntuu olevan vakio, että mies on taloudellinen ja henkinen ponnahduslauta.

Tilastot kertovat, että liitot ulkomaalaisten naisten kanssa päättyy eroon useammin, kuin liitot suomalaisten naisten kanssa. 

Vierailija
18/33 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastot kertovat, että liitot ulkomaalaisten naisten kanssa päättyy eroon useammin, kuin liitot suomalaisten naisten kanssa. 

Eivät kerro, vaan just toisinpäin. Ulkomaalaisten naisten kanssa pitempi kesto kun kantiksilla. Ulkomaalaisen miesten kanssa lyhyempi kuin kantiksilla. On näin kaikissa länsimaissa.

Vierailija
19/33 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku kerännyt kokoon tällaisen tarinan koska on vähän alemmuudentunne kun reputit amiksesta. 

Vierailija
20/33 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normitarina. Miehenä teit kaiken oikein, syyllinen on vain ja ainostaan naisesi, joka petti selkäsi takana ja käytti sinua taloudellisesti hyväksesi. Hyvä että lapsia ei ole vielä.

Nyt vain hoidat eron kunnialla loppuun ja katselet uusia tuulia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi