Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maksanut seksillä..

Vierailija
28.07.2024 |

Menin nuoren abin 19v kanssa yhteen ja muutimme sitten tämän opiskelupaikkakunnalle ja asuimne vuokralla . Pääosin minä maksoin kaikki kulut vuokrat ja kauppalaskut kun pääsin töihin heti nuoren vaimon opiskellessa pelkällä opintotuella maisteriksi . Alkuun muutama vuosi elimme kuin rakastunut nuoripari . Itse olin melkein 4v vanhempi yhteen mennessä ja en ole kouluttautunut ammattikoulua kummemmin . Miksi mainitsin tämän tässä vaiheessa selviää kun lukee eteenpäin . Vaimo valmistui sitten ja pääsi koulutusta vastaavaan työhön . Hetken aikaa vielä meni vielä hyvin mutta kun palkka- eromme on pari tonnia kk niin vaimo alkoi pian ylenkatsoa ja väheksyä minua . Minun kanssa on nyt kuulemma vaikea suunnitella tulevaisuutta ja kodin hankintaa kun olen selvästi pienempi tuloinen . Tavallisesta kiltistä tytöstä on samalla tullut määrätietoinen määräilijä ja minä en tee nykyään enää mitään oikein vaan lähes kaikesta tulee valitusta . Olen sanonut  että mihin unohdit ne vuodet jotka elettiin minun palkalla eikä sulle tullut penniäkään velkaa kuten monille muille opiskelijoille on tullut eikä sun ole tarvinnut olla piikana kun minä olen huolehtinut kodista pääosin. Sanoi sitten kerran että olen maksanut sen sulle seksillä . Menin ihan sanattomaksi alkuun ja olin täysin puulla päähän lyötynä mutta lopulta sain viimein sanottua että senkin suhteen on menty pelkästään sinun ehdoilla enkä mielestäni ole painostanut seksiin . Meillä on ollut viikkojen taukojakin välillä kun pänttäsit ja stressasit tentteihin enkä ukaltanut edes koskea tuolloin kun kielsit sen. Tähän nyt vain vastaukseksi että tämä on normaalia elämää akateemisissa piireissä kun toinen keskittyy hankkimaan ammattia ja uraa .

Mitenhän tästä nyt eteenpäin,  en tunne enää tuota naista lainkaan. Tiedän kyllä että ihmiset kasvavat ja muuttuvat tuossa iässä mutta nyt näyttää siltä ettei tästä mitään enää tule . Olen ollut kaiketi vain turvallinen heppu jota on käytetty hyväksi .

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen on parisuhteissa kaiken a ja o. Näyttää siltä, että olette tehneet kaikki mahdolliset virheet puolin ja toisin. Aikusten maailma on hyvin kylmä paikka. Menitte heti naimisiin mutta , ette ole jo suhteen alussa keskustelleet mm milloin ja missä välissä lapset tehdään (ja kenen kanssa! jos vaimo sanoo haluavan lapsia kannattaa myös kysyä, että kenen kanssa). Ja paljon muuta on jäänyt selvittämättä. Ja itse olisin mennyt sukujuhliin (tosin asiat olisi pitänyt selvittää perin juurin ennen juhliin menoa), koska nyt kun et mennyt. Sai vaimo nyt hyvän syyn selittää siellä juhlissa, että mies jätti hänet ja siksi hän on juhlissa yksin. Kaikki vaimon sukulaiset on nyt porukalla haukkuneet sut täydeksi luuseriksi kuka jätti kauniin koulutetun vaimon ja meni mieluummin tekemää jotakin julkisivuremonttia. Ja kannustavat ja lohdutavat häntä, että nopeasti kaunis kolutettu nainen löytää paremman miehen. Ja siitä on sitten helppo mennä esittelemään uusi mies sukulaisille. Ja vielä tuohon juhliin menoon, niin itse olisin mennyt ja selittänyt kaikille siellä kovalla äänellä, että vaimo ei enää halua jatkaa suhdetta kun minulla on huonomipi koulutus ja pienempi palkka. Sun vaimo oli suunnitellut kaiken jo pitkän aikaa odotti vain sopivaa tilaisuutta ja sä itse järjestit hänelle hyvän tekosyyn. Tsemppiä kuitenkin sulle, säkin löydät vielä paremman, mut asioista keskusteleminen on kaiken onnen avain.

Vierailija
22/33 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuin suoraan omasta historiasta. Minun kustannuksella on opiskeltu ja kouluttauduttu. Rakennutin talot etc.ja ylläpidetty elämät.

Muksut tehtiin mutta sitten kun ura oli selvä niin töistä ja harrastuksista löytyi se uusi mies. Puolet tietysti ottivat kaikesta mukaansa.

Kai tämä on suomi-naisten jossain käsikirjassa kun niin moni tämän osaa ja tekee.

Kusetettu olo molemmista kerroista. 

M60+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päteekö tässäkin se yleinen toteama. nainen tahtoo erota, mies eroaa. Eli nainen ailahtelee tunteissaan ja saa miehen epävarmalsi. Mies tekee ratkaisun ja lähtee, nainen jää nyyhkimään koettuaan olevansa jätetty.

Vierailija
24/33 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kuin suoraan omasta historiasta. Minun kustannuksella on opiskeltu ja kouluttauduttu. Rakennutin talot etc.ja ylläpidetty elämät.

Muksut tehtiin mutta sitten kun ura oli selvä niin töistä ja harrastuksista löytyi se uusi mies. Puolet tietysti ottivat kaikesta mukaansa.

Kai tämä on suomi-naisten jossain käsikirjassa kun niin moni tämän osaa ja tekee.

M60+

Minulla vähän samanlainen tarina. Kustannuksellani opiskeltiin ja elettiin leveää opiskelijaelämää. Vaimo valmistui ja pääsi töihin. Lasten syntymien jälkeen alkoi uran rakennus ja taas minun kustannuksella. Nyt hän on hyvässä asemassa töissä ja olen hänelle kuin lähes ilmaa. Tuntuu kuin hän odottaisi hyvää hetkeä heittää minut pellolle tai, että ymmärtäisin itse lähteä.

Vierailija
25/33 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi sangen ikävää jos ex-puolison sukulaiset tai uusi mies kuulisi että ex-puolisosi tykkää maksaa asioita luonnossa.

Vierailija
26/33 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ,laitoin nimen papereihin kun sitä tultiin pyytämään . Ex vei haluamansa tavarat pois ja nyt tässä totutellaan hiljaisuuteen . En kysynyt uudesta miehestä mitään eikä muutenkaan montaa sanaa sanottu . Hieman oli vaivautuneen oloinen jos oikein tulkitsin tilanteen .  Ei kuitenkaan kiitosta tai muutakaan sanaa yhteisistä vuosista niin ei minunkaan puolelta sitten mitään . Tietenkin hieman pala  kurkussa jännitin tilannetta mutta selvisin mielestäni hyvin tilanteesta .  Mene nyt sitten kun kerran olet asian niin päättänyt ajattelin .  

Luulen että en asu täällä enää pitkään kun vanhassa kotopuolessa olisi töitä rahtarille . Tein tuota hommaa jonkun vuoden intin jälkeen kun edellisen tyttöystävän kanssa loppui siihen kun lähdin inttiin ja toinen lähti opiskelemaan . Ei ehtinyt tavata ja lyhyt suhde vain loppui siihen  Seuraavan kerran kun kuulin jotain tästä tytöstä niin tämä oli jo kihloissa . Luulen että tien päällä yksinäisyys ei iske niin päälle kuin näin neljän seinän sisällä toimettomana ja epävarmana työpaikasta.  ap

Vierailija
27/33 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteita päättyy eroihin ja uusia alkaa. Se on elämän laki. Ihmiset muuttuvat, kumppanien odotukset muuttuvat ja maailma muuttuu. Siinä on vaikea pysyä perässä.

Mutta voi eroista ja uusperheistä jotain oppiakin. Ap:n tilanteesta muistuu mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Hänen lapsuudenkotinsa lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli luultavasti alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
28/33 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palasin vastentahtoisesti kotiin mietittyäni urakan päätteeksi vielä toista viikkoa vanhempien kotona . Kämppä oli hiljainen mutta asutun näköinen kuitenkin tai oli siellä ainakin käyty säännöllisesti kun postit oli avattu. Vieraita tavaroita tai vaatteita ei ainakaan ollut . Vaimo ei ollut kotona, lieneekö ollut töissä tai jossain alaan liittyvillä päivillä.  Aikani pyörittyäni huomasin kirjeen avattujen kirjeiden vieressä jossa oli nimeni päällä . Arvasin että jotain siinä nyt on jotain uutta. Avattuani kirjeen pahoitteli aiempia sanomisiaan mutta kertoi samalla toisesta miehestä jonka kanssa on pitänyt selän takana yhteyttä jo pidemmän ajan . Haluaa myös erota ja pyysi ilmoittamaan mitä mieltä olen mutta ottaa eron joka tapauksessa. Ja mainitsi että jättää kämpän kalusteet minun käyttöön muutamia henk.koht tavaroita lukuunottamatta 

No se sitten siitä,  mitäpä sanomista tässä on . Eipä tämä nyt niin sulo

Tee miehen työ ja riipaise.

Vierailija
29/33 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteita päättyy eroihin ja uusia alkaa. Se on elämän laki. Ihmiset muuttuvat, kumppanien odotukset muuttuvat ja maailma muuttuu. Siinä on vaikea pysyä perässä.

Mutta voi eroista ja uusperheistä jotain oppiakin. Ap:n tilanteesta muistuu mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Hänen lapsuudenkotinsa lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutt

Kyllä pikku mummo tiesi. Ole iloinen, että pääsit eroon naisesta, joka keitteli sinulle kissanlihakeittoa. Inhottavaa moskaa!

Vierailija
30/33 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M60+

Minulla vähän samanlainen tarina. Kustannuksellani opiskeltiin ja elettiin leveää opiskelijaelämää. Vaimo valmistui ja pääsi töihin. Lasten syntymien jälkeen alkoi uran rakennus ja taas minun kustannuksella. Nyt hän on hyvässä asemassa töissä ja olen hänelle kuin lähes ilmaa. Tuntuu kuin hän odottaisi hyvää hetkeä heittää minut pellolle tai, että ymmärtäisin itse lähteä.

Miten te aina lankeatte näihin? Tai paremminkin kysyisin, miten te kuvittelette että se 22-vee nainen pysyy aina samana?

Vierailija
31/33 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen jo 19-vuotiaana keitteli keittoa kulkukissojen lihasta, en tajua, miten ap saattoi nähdä hänessä vaimomateriaalia 🙈

Vierailija
32/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt viimeistään kannattaa keskittyä sen muijan persereiän hoonaukseen ennenkuin selähtee

Vierailija
33/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt viimeistään kannattaa keskittyä sen muijan persereiän hoonaukseen ennenkuin selähtee

Meillä ainakin se luukku on ollut kiinni siitä lähtien kun lapsiluku tuli täyteen ja seksin alamäki alkoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi