Blondaako joku kylmänvaaleaksi kotona?
Jos, niin mikä pohjaväri/hiuslaatu jamillä aineilla?
Kommentit (14)
Joskus teininä yritin vaalentaa tummahkoja hiuksiani kotona, lopputulos oli epätasainen oranssi 😆
Vaalennusaineilla ei suoraan saa kylmän vaaleaa. Vaalennettu hius pitää vaalennuksen jälkeen vielä sävyttää kylmän vaaleaksi. Miten vaaleammat kylmän sävyiset hiukset haluat, sitä vähemmän saa hiuksiin jäädä vaalennuksen jälkeen keltaista.
Vierailija kirjoitti:
Joskus teininä yritin vaalentaa tummahkoja hiuksiani kotona, lopputulos oli epätasainen oranssi 😆
Oranssin kautta siihen on kuljettava. Olisit jatkanut vaan vaalentamista, niin olisit saanut vaaleat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vaalennusaineilla ei suoraan saa kylmän vaaleaa. Vaalennettu hius pitää vaalennuksen jälkeen vielä sävyttää kylmän vaaleaksi. Miten vaaleammat kylmän sävyiset hiukset haluat, sitä vähemmän saa hiuksiin jäädä vaalennuksen jälkeen keltaista.
Vaalennusväreissä on kylmiäkin sävyjä, värinpoistolla sen sijaan ei saa kylmää. Hopeashampoo (ja syväpuhdistava) on pakollinen, jos meinaa jotain platinaa ylläpitää.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta suosittelisitko aineita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalennusväreissä on kylmiäkin sävyjä, värinpoistolla sen sijaan ei saa kylmää. Hopeashampoo (ja syväpuhdistava) on pakollinen, jos meinaa jotain platinaa ylläpitää.
Suosittelisitko hyviä?
Minä värjään tällä https://www.sokos.fi/tuote/110148137/l-oreal-paris-preference-9-12-sibe…. Sitten hopeashampoota lisänä.
Tulee ihan kiva viileä väri eikä mitään kanarianlkeltaista.
Vierailija kirjoitti:
Minä värjään tällä https://www.sokos.fi/tuote/110148137/l-oreal-paris-preference-9-12-sibe…. Sitten hopeashampoota lisänä.
Millainen pohja sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen pohja sulla?
On vähän sellainen punertavan/kellertävän vaalea omasta takaa. Tuolla värillä saan kylmempää sävyä.
Ei mutta kuuman punaiseksi kylläkin,taikka hiilenmustaksi.
Eli etsitkin kestoväriä, jolla saa kylmänvaaleat hiukset, etkä ollut vaalentamassa hiuksia vaalennusaineella?
Vierailija kirjoitti:
Eli etsitkin kestoväriä, jolla saa kylmänvaaleat hiukset, etkä ollut vaalentamassa hiuksia vaalennusaineella?
Olen avoin kaikelle, millä saa kotona hyvän tiloksen. Oma pohja on vähän kohdasta riippuen tummuutta 5-7.
?