Mita tarkoittaa jos raskaanaoleva nakee unta etta mahassa on 2 kalaa? ei siis synnyta naita joka tarkoittaisi etta lapselle kay jotain synnytyksessa tai vahan ajan jalkeen
kala kuivalla maalla
veikkauksia, voisko tarkoittaa kaksosia? tähän SUURI mahdollisuus koska itsekkin kaksonen
Kommentit (4)
Itse sairastin viime yönä ensin tuberkuloosia ja sitten olin agentti talvisessa metsässä keski-Euroopassa ja pläräsin yhden jo vuosia sitten kuolleen sukulaiseni postia.
Unet ovat unia, eikä niihin pidä liikaa uskoa. Alitajunta käsittelee öisin asioita, jotka ovat syystä tai toisesta tulleet mieleen päivän aikana. Kenties olet ajatellut vauvaasi, lapsivettä ja pohdiskellut enemmän tai vähemmän tietoisesti kaksosten mahdollisuutta.
Ap:lle: Eikös se alussa tunnu, että kala muljahtelisi mahassa, minulla on ainakin tuntunut. Siis ekat liikkeet olleet sellaisia pyrstön muljahduksia. Jos olet alitajuntaisesti jo kropallasi aavistanut kahden eri henkilön liikkeet ja siitä tulisi se kaksi kalaa.
En usko, että ainakaan mitään kamalaa tarkoittaa :)
Mä nimittäin näin raskaana ollessani unen, että synnytin kalanruodon... Olin tosi rakastunu siihen ja kannoin sitä joka paikkaan ja kaikki kammoksu sitä...
Mitäs tulkintoja tähän heitellään? ;)
unikirjassa lukee että jos näkee että synnyttää kalan niin ei meinaa kovin hyvää
oisko jonkun unikirjassa että mitä toi meinaa? kaveri näki että oli 2 kilpikonnaa ja sai kaksoset