Teinpä vanhanaikaisen makkarakastikkeen ihan HK:n sinisestä 😋
Tätä moni ei varmasti söisi, mutta minä tykkään.
Kommentit (21)
Jääkaapissa odottaa ainekset. Yks mun lempiruoista, nam!
Mäkin tykkään. Liian harvoin tulee tehtyä.
Ei todellakaan kovin trendikästä ruokaa. Itsellä tänään Bowlia. Eilen söin Ramenia ja Kimchiä.
Kyllä minä söisin! Harvoin tulee tehtyä mutta ihan parasta!
Muista lenkkimakkaroista tulee maistuvampi.
Makkarakeitossakin hk:n sininen palasteltuna kelluu makkarakeiton pinnalla. Kastikkeesta jää tuota käytettäessä puuttumaan se perinteinen makkarakastikkeen maku.
Eikä ole normaalihinnalla ostettuna edes edullista muihin verrattuna.
Hyvää kyllä on, pitää tehdä kun menee kotiin mökiltä.
Sinisestä tulee hyvä uunimakkara, teen sitä aina joskus kylmänä vuodenaikana. Makkarakastikkeesta taas en tykännyt lapsenakaan, enkä usko että tykkäisin nytkään.
Nam, se on kansan kurmettia, herkkujen herkku.
Vierailija kirjoitti:
HYI
Hyi itsellesi. Vedä sinä vaan niitä mauttomia tortillalettuja, kun paremmastakaan et tiedä.
Hyvää on. Söisin suurella ruokahalulla :)
Ihminen joka tekee makkarakastiketta ei voi olla paha.
Vierailija kirjoitti:
PASKAMAKKARA
PASKA PALSTALAINEN. Mene pois,
Voi kun saisi vielä sitä vanhalla reseptillä tehtyä HK sinistä niin tuo lis täydellistä.
Muistakaa kokeilla lauantaimakkarakuppeja herneillä täytettynä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tein eilen nakkikastikkeen. Voita ja ruskistetut jauhot, vettä, ruskistetut nakkipalat, paljon sipulisilppua, mustapippuria, lopuksi suolaa ja loraus kuohukermaa. Lisänä keitetyt perunat.
Nam, nam 😋
Minäkin tykkään.
HK sinisen laatu on muuten palannut ennalleen. Moni on tainnut laittaa palautetta.
Tein eilen nakkikastikkeen. Voita ja ruskistetut jauhot, vettä, ruskistetut nakkipalat, paljon sipulisilppua, mustapippuria, lopuksi suolaa ja loraus kuohukermaa. Lisänä keitetyt perunat.