Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaisten mielestä teen kaiken aina väärin

Vierailija
28.07.2024 |

Ei, en ole marttyyri, mutta aina tulee negatiivista palautetta positiivisen sijaan.

Pitäisikö vain katkaista välit kokonaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise.

Vierailija
2/8 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvuissa on usein hierarkiat ja vanhat kaunat vaikuttamassa sukupolvesta toiseen. Mutkin on leimattu sukulaisten tahalta vaikka miksi, hiljaiseksi, kummalliseksi jne.

Ja koska olen heitä paremmin koulutettu, en mitenkään voi osata mitään käytännön juttuja kuten kodin laittoa. Etten vaan nousisi heidän " yläpuolelleen". 

Koen jotkut sukulaiset jopa kiusaajiksi. Tapaan heitä vain juhlissa. Mukavia sitten muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aikuisia ihmisiä, jotka miettivät sukulaisten ajatuksia. Ne ovat sukulaisia pakosta, mitään pakkoa sinulla ei silti ole olla tekemisissä niiden kanssa. 

Vierailija
4/8 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aikuisia ihmisiä, jotka miettivät sukulaisten ajatuksia. Ne ovat sukulaisia pakosta, mitään pakkoa sinulla ei silti ole olla tekemisissä niiden kanssa. 

en oo ap mutta mulla ainakin sukulaiset yrittää tunkea itseään elämääni vaikka pidän etäisyyttä. Sisarukset elää yhä lapsuuttaa, mun etäisyys on jostain syystä pahasta, muiden erilläänolosta kukaan ei sano mitään.

Vierailija
5/8 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Välit poikki vaan. 

Mua ei sukulaiset kiinnosta yhtään  

Vierailija
6/8 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin suvun saamaton köyhä luuseri. maksoivat minut pois perikunnasta  myivät 3 kiinteistöä ja 282ha metsää. hehkuttivat minulle että meni kaupaksi onnittelin heitä. ostajana olikin minun yhtiöni. kun asia tuli julki jo on puhelin soinut  SINÄKÖ OSTITKIN?? kiva mekin voimme sitten siellä vierailla ennen häätivät minua pois. VASTAAN SUKSIKAA VIT...N vielä tyhminä kysyvät miten sinä noin sanot. saavat tehdä henkoh tiensä ja ostaa omat sähkö liittymänsä. 

Vierailija
7/8 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt sitä että suku määrää niin vahvasti mitä aikuiset ihmiset tekevät. Joka joulu ja loma-aika niin alkaa se marina ja valitus että en jaksa ja halua mutta pitää sinnetänne ja tuonne ja se suuttuu jos ei...Miksi ei uskalleta ottaa ohjia oman elämänsä suhteen? Mä olen se joka on tehnyt omat ratkaisuni ja elän elämääni kuten mieskin. Ei ole tapahtunut mitään pahaa vaikka etenkin mun suku on kitissyt kun ei asuta kaikki lähekkäin ja vietetä kaikkea yhdessä. Anoppi onneksi ei koskaan ole kinunnut ja olettanut että tietysti me sitä ja tätä heillä. 

Vierailija
8/8 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkaise.

Niin minäkin tein. Kyllä on helpompi hengittää!

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme