Jäätelökioskin myyjä flirttaili avoimesti
Olen 40-kymppinen hiljattain eronnut mies. Lapset olivat minulla tämän pe-la ja käytiin torilla jäätelökioskilla. Myyjä oli n. 18-22v nuori nainen enkä mene sen enemmän yksityiskohtiin mutta hän selkeästi flirttaili minulle ja havaitsin myös pilkettä silmäkulmassa.
Mikä on paras keino lähestyä naista tässä tilanteessa, kun hän on jonkin verran minua nuorempi?
M47
Kommentit (48)
Ei muuta ku onnea yritykselle. Et siinä mitään menetä jos pyydät jäätelö tyttöä treffeille. Voithan vaikka tarjota tytölle siinä juttelun lomassa oman tötterön.
Ihan oikeastiko ap kuvittelet, että parikymppisiä naisia kiinnostaa joku elähtänyt perheenisä? :D Älä nyt unta näe!
Nuoret naiset flirttailevat ja se on positiivista kehitystä kun miettii miten vanhemmat naiset siinä 30 päälle ja vanhemmatkin ovat monet käyneet monet kitkeriksi.
Minullekin flirttaili 23 vuotias nuori nainen kuuksusia ja tutustuttiin ja ollaan nyt winwin "suhteessa". Ikäeroa on 22 vuotta mutta hän meinasi että ikä on vaan numero ja näytän hänen mielestään 10 vuotta nuoremmalta. Lähinnä seksisuhde hänen kanssa kehkeytyi ja sponssaan myös häntä välillä kun tulotaso opiskejalla on niin heikko. Sovittiin että jos tunteet vie niin sit aletaan vakavammin
Monet nuoret naiset hakee nykyään sugardaddyä.🥰
Et mene sen enempää yksityiskohtiin? Et siis ole itsekään niin kiinnostunut tästä provosta, että olisit viitsinyt ruveta keksimään yksityiskohtia.
Täh? Ei flirtti meinaa mitään eikä varsinkaan että toinen olisi kiinnostunut tai haluaisi lähestymisiä.
Toisekseen moni tulkitsee aspan normiystävällisyydenkin flirtiksi. Surullista kuinka huonoon käytökseen ja kohteluun monet suomalaiset on tottuneet, että se mukava aspa tulkitaan vähintään ihastuneeksi koska se oli niin kiva mulle..
Jaa. Minä havaitsen noloa epätoivoisuutta tässä ajatusvääristymässäsi ja toivon että olet vaan trolli.
Vierailija kirjoitti:
Tosi säälittävää jos mies ei löydä muka seuraa muualta kuin jäätelökioskilta tai kaupan kassalta. Ei se aspalainen sulle flirttaa vaan hymyilee, juttelee ja nauraa sun jutuille työkseen.
Säälittävää on se, ettet ymmärrä flirtistä mitään. Oli ehdottomasti flirttiä, vaikken AP olekaan. Kyllä AP tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta ku onnea yritykselle. Et siinä mitään menetä jos pyydät jäätelö tyttöä treffeille. Voithan vaikka tarjota tytölle siinä juttelun lomassa oman tötterön.
Varmista nyt kuitenkin ennen tätä riiuureissuasi, ettei tämä ole kulmakunnan ainoa jäätelökioski koska muuten viet jätskit lastesi suusta. Kasvosi sinä nimittäin menetät 100varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret tytöt flirttailevat töissä ollessaan usein vanhoille pieruille kuten minä. Ei kannata antaa tämän hämätä itseään, kyseessä on vain myynnin edistäminen.
Väärin. Kyse on joko ihastumisesta taikka himosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko ap kuvittelet, että parikymppisiä naisia kiinnostaa joku elähtänyt perheenisä? :D Älä nyt unta näe!
Tottakai kiinnostaa.
Tällaiset tyypit on todella oksettavia. Luulevat asiakaspalvelua flirtiksi. Todella moukkamaiseksi asian tekee se, että kuskaa vielä pennutkin mukanaan ja siitä huolimatta luulee, että puolet nuorempi nainen on kiinnostunut. Huhhuh.
N22
Aloituksen jatko - stalkkerin / vainoajan päiväkirja.
Itse olin parikymppisenä yhden kesän jäätelönmyyjänä ja kyllähän siinä ravasi kaikenlaista sankaria yrittämässä, mua kosittiinkin sinä kesänä varmaan viisi kertaa. Iltavuorot olivat pahoja, vuoro loppui klo 21, ja osa porukasta oli jo hyvässä vedossa siinä vaiheessa. Yhdestäkään setämiehestä en ollut kiinnostunut, mutta kun olin niille ystävällinen, niin kuvittelivat heti muuta.
Harva suomalainen osaa flirttailla. Ei edes tiedetä mitä se oikeasti on.
Flirttailu on kevyttä ja hauskaa. Flirtti on vuorovaikutustaito, joka perustuu iloiseen ja kevyeen suhtautumiseen itseensä ja toisiin. Se ei ole mitään iskemistä, vaikka voi kyllä olla tie syvempäänkin tuttustumiseen. Mutta ei välttämättä. Oikein tehtynä siitä tulee hyvä mieli molemmille osapuolille, keventää mieltä.
Itse flirttailen paljon, se tulee luonnostaan. Ikävä kyllä Suomessa sitä ei ymmärretä ja tulee rivoja ehdotuksia ja kommentteja joka rikkoo koko hyvän tunnelman. Jos jokainen flirtti olisi tarkoitus pitemmälle menemiseen, saisi tässä kyllä hyvin usein olla vaihtamassa kaveria!
Treffeillä jos kumppani kiinnostaa, on mukava flirtata. Se voi johtaa enempään tai sitten ei johda.
Taitolaji siis, eikä tosikoille!
Vierailija kirjoitti:
Itse olin parikymppisenä yhden kesän jäätelönmyyjänä ja kyllähän siinä ravasi kaikenlaista sankaria yrittämässä, mua kosittiinkin sinä kesänä varmaan viisi kertaa. Iltavuorot olivat pahoja, vuoro loppui klo 21, ja osa porukasta oli jo hyvässä vedossa siinä vaiheessa. Yhdestäkään setämiehestä en ollut kiinnostunut, mutta kun olin niille ystävällinen, niin kuvittelivat heti muuta.
Etkö muka antanut pimperoa koko kesän aikana yhdellekään vaan pelkkää jäätelötötteröö?
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset tyypit on todella oksettavia. Luulevat asiakaspalvelua flirtiksi. Todella moukkamaiseksi asian tekee se, että kuskaa vielä pennutkin mukanaan ja siitä huolimatta luulee, että puolet nuorempi nainen on kiinnostunut. Huhhuh.
N22
Tällaiset ovat aspatyön suola. Juuri tuollaisten charmattien herrasmiesten vuoksi sitä ylipäätään tehdään.
Hän luuli lasten takia, että olet normaali perheenisä, jonka kanssa voi olla normaalisti kontaktissa. Väärinpä luuli.