Jäätelökioskin myyjä flirttaili avoimesti
Olen 40-kymppinen hiljattain eronnut mies. Lapset olivat minulla tämän pe-la ja käytiin torilla jäätelökioskilla. Myyjä oli n. 18-22v nuori nainen enkä mene sen enemmän yksityiskohtiin mutta hän selkeästi flirttaili minulle ja havaitsin myös pilkettä silmäkulmassa.
Mikä on paras keino lähestyä naista tässä tilanteessa, kun hän on jonkin verran minua nuorempi?
M47
Kommentit (48)
Ootko varma, ettei flirttaillut sun lapsillesi?
Vierailija kirjoitti:
Minullekin flirttaili 23 vuotias nuori nainen kuuksusia ja tutustuttiin ja ollaan nyt winwin "suhteessa". Ikäeroa on 22 vuotta mutta hän meinasi että ikä on vaan numero ja näytän hänen mielestään 10 vuotta nuoremmalta. Lähinnä seksisuhde hänen kanssa kehkeytyi ja sponssaan myös häntä välillä kun tulotaso opiskejalla on niin heikko. Sovittiin että jos tunteet vie niin sit aletaan vakavammin
Vain rasvaisimmissa fantasioissasi.
Oisit kysyny josko sillä ois tauko, että suljetaan toi luukku ja mä tuun sinne ja sorvaan sua persiiseen. Ois typy oppinu, että ei kantsi hymyillä vanhoille ukoille.
Mulla kävi sama juttu! Tyttö vielä oikein tahallaan kumartui kauhomaan jäätelöä laarin pohjalta, että varmasti näkisin hänen kieltämättä runsaan povensa uhkeat muodot kunnolla. Ja oli pukenut tiukat legginsit töihin, että piukka peppu olisi koko ajan esillä. Hän selvästikin halusi minua ihan täysillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin parikymppisenä yhden kesän jäätelönmyyjänä ja kyllähän siinä ravasi kaikenlaista sankaria yrittämässä, mua kosittiinkin sinä kesänä varmaan viisi kertaa. Iltavuorot olivat pahoja, vuoro loppui klo 21, ja osa porukasta oli jo hyvässä vedossa siinä vaiheessa. Yhdestäkään setämiehestä en ollut kiinnostunut, mutta kun olin niille ystävällinen, niin kuvittelivat heti muuta.
Etkö muka antanut pimperoa koko kesän aikana yhdellekään vaan pelkkää jäätelötötteröö?
Annoin pimperoa anteliaasti niille ihanille ikäisilleni kundeille, joita tapasin baarissa ja muualla sinä kesänä, mutta en yhdellekään vanhalle isukille, joka kävi asiakkaana kioskilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin parikymppisenä yhden kesän jäätelönmyyjänä ja kyllähän siinä ravasi kaikenlaista sankaria yrittämässä, mua kosittiinkin sinä kesänä varmaan viisi kertaa. Iltavuorot olivat pahoja, vuoro loppui klo 21, ja osa porukasta oli jo hyvässä vedossa siinä vaiheessa. Yhdestäkään setämiehestä en ollut kiinnostunut, mutta kun olin niille ystävällinen, niin kuvittelivat heti muuta.
Etkö muka antanut pimperoa koko kesän aikana yhdellekään vaan pelkkää jäätelötötteröö?
Annoin pimperoa anteliaasti niille ihanille ikäisilleni kundeille, joita tapasin baarissa ja muualla sinä kesänä, mutta en yhdellekään vanhalle isukille, joka kävi asiakkaana kioskilla.
No hyvä että sentään annoit baarissa kundeille. Pahinta on se jos ei anna lainkaan vaan pihtailee kotona niin kuin moni katkera avmamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikärasisti! Sitä pimperoa annetaan tasapuolisesti kaiken ikäisille, näköisille ja kokoisille miehille (ja naisille), tai ei ollenkaan!
Tuollainen valikointi omien mieltymysten mukaan ei enää tämän päivän maailmassa kerta kaikkiaan käy!
Harva suomalainen osaa flirttailla. Ei edes tiedetä mitä se oikeasti on.
Flirttailu on kevyttä ja hauskaa. Flirtti on vuorovaikutustaito, joka perustuu iloiseen ja kevyeen suhtautumiseen itseensä ja toisiin. Se ei ole mitään iskemistä, vaikka voi kyllä olla tie syvempäänkin tuttustumiseen. Mutta ei välttämättä. Oikein tehtynä siitä tulee hyvä mieli molemmille osapuolille, keventää mieltä.
Itse flirttailen paljon, se tulee luonnostaan. Ikävä kyllä Suomessa sitä ei ymmärretä ja tulee rivoja ehdotuksia ja kommentteja joka rikkoo koko hyvän tunnelman. Jos jokainen flirtti olisi tarkoitus pitemmälle menemiseen, saisi tässä kyllä hyvin usein olla vaihtamassa kaveria!
Treffeillä jos kumppani kiinnostaa, on mukava flirtata. Se voi johtaa enempään tai sitten ei johda.
Taitolaji siis, eikä tosikoille!
Lisään vielä että "sulla on hyvä perse" ei ole flirttailua. Se ei koskaan ole kaksimielistä eikä rivoa eikä suoria ehdotuksia. Miksi suomalaiset on puupökkelöitä!!??