Oon vajaan kuukauden tapaillut yhtä naista
ja haluaisin että muutettaisiin yhteen. Ei ole mitään järkeä maksaa kahdesta asunnosta. Ehdotinkin naiselle että muuttaisin hänen luokseen. Ei ole vielä vastannut mitään. 🤔
Kommentit (25)
Onko teillä lapsia, sulla ja / tai naisella myöskin asumassa edelleen?
Vierailija kirjoitti:
Ei, olis vain järkevää kun mä muuttaisin naisen luokse.
Minkä ikäistä miekkosta esität tällä kertaa, ap-naikkonen?
Haisooko etupylly pyypyy hyhhyh pahalle?
Vierailija kirjoitti:
Haisooko etupylly pyypyy hyhhyh pahalle?
Ei kaikki ole samanlaisia kuin äitisi 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, olis vain järkevää kun mä muuttaisin naisen luokse.
Vaikutat siipeilijältä 😳
Pakkaat vaan kamat ja meet oven taa!
Järkevä tapa toimia on että sanot ensin vuokrasopimuksesi irti. Sitten alat keskustelemaan aiheesta. Nainen arvostaa sitä että olet sitoutunut häneen ja osoitat johtajuutta.
Muista, että saat panna muitakin, jos nainen ei suostu.
T. Av mammat
Seurusteletkohan minun kanssa. Joko me ollaan kihloissa? Jos ollaan niin kuulostaa tutulta. Siitä sohimalla yhteen kuule, se on ikuista. Sä NIIN tunnet sen.
Koska olet kysynyt asiasta? Miksiköhän ei ole vielä vastannut mitään?
Vierailija kirjoitti:
Järkevä tapa toimia on että sanot ensin vuokrasopimuksesi irti. Sitten alat keskustelemaan aiheesta. Nainen arvostaa sitä että olet sitoutunut häneen ja osoitat johtajuutta.
Voi myös vuokrata muuttoauton valmiiksi ja ajaa muuttokuorman kanssa naisen asunnolle ja alkaa sitten neuvottelemaan naisen luokse muutosta. Tekevä mies on aina vahvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Pakkaat vaan kamat ja meet oven taa!
Kyllä. Sanot vaan että tässä mä nyt olen rakas. Sun elämäsi mies.
Miksi suunnittelet vasta yhteenmuuttoa? Muilla olisi jo sormukset sormessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi myös vuokrata muuttoauton valmiiksi ja ajaa muuttokuorman kanssa naisen asunnolle ja alkaa sitten neuvottelemaan naisen luokse muutosta. Tekevä mies on aina vahvoilla.
Alfa 💯
:D