Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vajaan kuukauden tapaillut yhtä naista

Vierailija
27.07.2024 |

ja haluaisin että muutettaisiin yhteen. Ei ole mitään järkeä maksaa kahdesta asunnosta. Ehdotinkin naiselle että muuttaisin hänen luokseen. Ei ole vielä vastannut mitään. 🤔

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea äijä oot. Hullu stalkkeri 

Vierailija
22/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait mäkin saan jotain sanoa, jos se on tulossa tänne:

Koska aiot muuttaa? Joko oot hankkinut ne sängyt vai tuletko ensin testaamaan mun vanhoja eli ei hosuta edes sänkyostoksissa kun ei oikeastaan ole tarvetta hosua? Ei niissä ole kukaan mies nukkunut paitsi kait kerran mun broidi ja kerran mun ystävä. Paljon sulla sitten on tavaraa? Onko auto? Mulla iso parkkipaikka ikkunan alla.

Aika pitkälle toimii toi 11/11 että pakkaat vaan kamat ja meet oven taa. Mutta paljon sitä kamaa on sillä ei täällä oikeen ole tilaa millekään. Vastapäätä voi olla yksiö vapaana. En tiedä ovatko yrittäneet myydä (aso) mut jos ne vuokrais sen niin se vois sopia kamoille - jos niitä on 'jonkin verran'... 

Oli tämmönen ketju äsken - onks tuttu jotenkin?

https://www.vauva.fi/keskustelu/5675082/en-tieda-missa-haluan-asua#comm…

En tiedä missä haluan asua. Pitääkö vaan muuttaa jonnekin ja katsoa sitten, mikä tuntuu omalta? Mikään ei sido fyysisesti olemaan missään. // Mullakin aivan sama juttu. Kuka on Ap? Muuta tänne alkajaisiksi - katsotaan sitten minne suunnistetaan? Hankitaan asuntoauto ja kierrellään sillä vähän niin ihan sama missä osoitteessa kamat on sen aikaa. Näyttää siltä että vastapäätä oleva yksiö on tyhjillään. Jos sen sais vuokrattua jos tavaraa on jonkin verran koska tänne ei mahdu yhtään enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea! Joko aloit pakkaamaan?

Tottakai! Ollaan just saunottu yhdessä.

Vierailija
24/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että saat panna muitakin, jos nainen ei suostu. 

T. Av mammat 

Ihan oikein.

Vierailija
25/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin miestä muuttamaan luokseni  2 viikon tutustumisen jälkeen.  Mies muutti vasta 2 kk päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän