Juutalainen kirurgi Mark Perlmutter kuvaa Gazan kauhuja CBS:n haastattelussa
Hän on itse ollut siellä lääkärinä avustustöissä. Hänellä on 30 vuoden kokemus kriisialueilla työskentelystä ja Gaza oli hänen kokemuksensa mukaan selvästi pahempi kuin kaikki muut kriisit yhteensä missä hän on ollut mukana. Hän vaikuttaa tuossa haatattelussa ihan oikeasti järkyttyneeltä kaikesta siitä mitä on siellä. Esim. Youtubesta löytyy jos kiinnostaa. Herkimmille ei voi suositella. Se on ihan maanpäällinen helvetti siellä.
Kommentit (10)
Eikö joku maa voisi ottaa ihmisiä. Miten Iran ja muut maat. Se alue ei ole nyt asumiskunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö joku maa voisi ottaa ihmisiä. Miten Iran ja muut maat. Se alue ei ole nyt asumiskunnossa.
Mites se naapurimaa Egypti? Eipä löydy solidaarisuutta hädän hetkellä noilta.
:,(
Se on. Lapsilta räjäytetään raajat repaleiksi ja jätetään ilman hoitoa, leikkauksia, kivunlievitystä. Ei saa edes ruokaa ja vettä. Ihminen ei VOI kohdella lajitoveria noin.
Se on tosi tärkeää, että juutalaiset puhuu tästä. Kaikille rohkeille iso hatunnosto.
Eipä kiinnosta Hamasia mitä saavat aikaan.
Euroopan maita ottaa Gazasta lapsia hoitoon. Turvapaikka noille pitäisi hommata.
Itse sanovat että oman lapsen kuoleminen marttyyrinä juutalaisia vastaan on hienointa mitä voi olla. Poikastuotanto on heille pelkkää teollisuutta, niitä tehdään jotta koko perhe pääsee marttyyrinsa avulla paratiisiin lähemmäs muhamänttiään. = äo 70 jos sitäkään
Vierailija kirjoitti:
Itse sanovat että oman lapsen kuoleminen marttyyrinä juutalaisia vastaan on hienointa mitä voi olla. Poikastuotanto on heille pelkkää teollisuutta, niitä tehdään jotta koko perhe pääsee marttyyrinsa avulla paratiisiin lähemmäs muhamänttiään. = äo 70 jos sitäkään
Semmoista se on kun aivopestään. Toisella puolen äärijuutalaiset siionistit yhtä hulluja. Pilaavat vielä loppujenkin juutalaisten maineen. Kummatkaan ei edusta omaa uskontoaan vaan silkkaa terrorismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se on kun aivopestään. Toisella puolen äärijuutalaiset siionistit yhtä hulluja. Pilaavat vielä loppujenkin juutalaisten maineen. Kummatkaan ei edusta omaa uskontoaan vaan silkkaa terrorismia.
Opit juutalaisten käsittelystä ja suhtautumistavasta suoraan islamin "pyhistä" teksteistä, ihan turha yrittää valkopestä mielenvikaista uskontoa. Jos kerran molemmat yhtä hulluja niin ansaitsevat toisensa, ihan yksi lysti vikka hävittäisivät toisensa viimeiseen mieheen ja naiseen. Ainoa arvokas tuolla päin on eläin- ja kasvilajit.
Kuvaakp hän myös poikalasten sukupuolielimien silpomisen kauhuja?