Tiesittekö, että Pariisin olympialaiset ovat ensimmäiset jossa on yhtä paljon miehiä ja naisia
50% miehiä ja 50% naisia. Tokiossa prosentti oli 47,8% naisia, nyt päästiin ensimmäistä kertaa tasalukuun 50%. Hyvä naiset !
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Wau, nyt on maailma pelastettu.
Koska maailma ei ole täydellinen ja valmis, ei edistyksestä voi koskaan iloita, niinkö sinä ajattelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska maailma ei ole täydellinen ja valmis, ei edistyksestä voi koskaan iloita, niinkö sinä ajattelet.
Noh, mulle on ihan sama, onko siellä 40% - 60% suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jes, kyllä!
Odotan niin, että Diana Taurasi tekisi koripallohistoriaa!
Ja Kelsey Plum!
Montako peniksellistä kisaa "naisena"?
Vierailija kirjoitti:
Päivystävä persulauma ja oikeistohörhöt tulivat mölisemään ketjuun. Kuinkas muutenkaan, heidän päässä pyörii transseksuaalit, tummaihoiset vuokrasta vapaana.
Vihaa tihkuva kommentti, noin joka toinen sana haukkumasana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, kyllä!
Ja Kelsey Plum!
Hei! Tietäjät tietää!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, kyllä!
Ja Kelsey Plum!
Hei! Tietäjät tietää!!
Todellakin! Luulin, että olen tyyliin ainoa joka seuraa naisten koripalloa. Katsostko WNBA:ta?
Tiesittekö että paavo nyrmi oli homppeli..
Vierailija kirjoitti:
Suunta ainakin on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä on vain kahta sukupuolta? Koska niitä on 2.
Hyvä kysymys. Missä ovat ne miljoonat sukupuolet, ihan näin persuna kysyn??
Minuakin tämä vaivaa kaiken woke-tuputuksen jälkeen: missä ovat muunsukupuolisten omat sarjat?
Ihanaa! Nyt Ylen ei tarvitse tehdä tästä valistavaa/valittavaa tilastojuttua niin kuin kesäfestareista juhannuksen aikaan.
Koska tulee nakukisat voisin katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, kyllä!
Ja Kelsey Plum!
Hei! Tietäjät tietää!!
Todellakin! Luulin, että olen tyyliin ainoa joka seuraa naisten koripalloa. Katsostko WNBA:ta?
Joo, katson En ymmärrä miksi kaikki vinkuu siitä kuinka Clark ei päässyt olympiamaajoukkueeseen, kun todellinen oikeusmurha on ettei Arike Ogunbowale ole mukana. Näitkö all stars gamen?
Aivan vit*n sama jotkut olympialaiset, koska urheilu ei kuulu minun autismin ekkoihin eli erityismielenkiinnon kohteisiin, niin ne olympialaiset ei voi vähempää kiinnostaa minua.
Törkeää! Vaadin woke/dei-hömpän ,kuten naiset pois. Tilalle ehdotan Riikan leikattuja olympialaisia Hyvinkäälle -White Boy Summer Fest: päälajina paidaton paini, juontajana Miko Begbom. Suomalaisen kulttuurin ydintä juhlitaan Saunassa - johon Alan ja muut siirtomaalaiset ovat tervetulleita. Joukkueet esitellään SeinäJoella ja jatkot Vantaalla kaljakellunnassa.
Jos nyt kuitenkin olympialaiset jatkuvat, vaadin dei-kiintiöitä valkonaamoille pikamatkoille - muu on rasseiliua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehän se ole edistystä jos sukupuolie edelleen on vain 2. Muunsukupuolisia syrjitään. Tai sitten ne on vaan leikkiä alunperinkin. Tää uutinen vähän viittaisi siihen kun ei mainita missään eikä oteta mukaan.
Ei yhtään. Tosin somalian olympiamaajoukkueessa on tasan yksi kilpailija. Naapurimaa Etiopialla on mennyt huomattavasti paremmin. Heillä on olympialaisissa yhteensä 34 urheilijaa joista 18 naisia ja 16 miehiä.