HS:n toimittaja Elsa kokeili vilauttaa, meni rannalle tissit paljaana
Kommentit (147)
Stop the press! Avmammat tuomitsee jyrkästi toisten naisten harjoittaman tissienvilauttelun.
Miksi Elsa haluaa, että keskustelemme hänen paljaista tisseistä ja märistä nänneistä?
Vierailija kirjoitti:
Selkä paljaana Elsa oli, mitään tissejä näy.
Tissit eivät ole selkäpuolella.
Itsekin olen ollut rinnat paljaana yhden kerran. Joskus 80-luvulla. Huono kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Rintapelleily on osoitus miesten vallasta. Miehet päättävät ja ilakoivat aiheesta.
Sehän teitä wokeja juuri risookin, se miehen katse...
Eikö suomalaiset setämiehet ole käyneet Välimeren rannoilla kuin jotkut tissit yhtäkkiä noin paljon aiheuttaa älämölöä?
Mikä tässä nyt on ihmeellistä? Vuonna 1990 Kreikan rannoilla oli puolet naisista ilman yläosaa. Itse en tuolloin kehdannut, olin vasta 17 v.
Vierailija kirjoitti:
Eikö suomalaiset setämiehet ole käyneet Välimeren rannoilla kuin jotkut tissit yhtäkkiä noin paljon aiheuttaa älämölöä?
Ei... Ei olla 🥹
Vierailija kirjoitti:
-Vahvasti vaikuttaa että tässä tapauksessa älämölö tulee naisten puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä nyt on ihmeellistä? Vuonna 1990 Kreikan rannoilla oli puolet naisista ilman yläosaa. Itse en tuolloin kehdannut, olin vasta 17 v.
Ei se kehtaamisesta ole kiinni. Vaan siitä haluaako olla h u o r a
Muisti rannat kunniaan. Oltiin Las palmasissa sellaisella. Oli kyl todella hieno kokemus. Silminkantamattomiin alastonta vartaloa. Vaimon ja mun seksielämä korjaantui kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkä paljaana Elsa oli, mitään tissejä näy.
Tissit eivät ole selkäpuolella.
Ai. No se selittää paljonkin asioita mun elämässä. Hävettää nyt, kun mietin mitä oon tehnyt.
Kauan sitten oli vähän tapana olla tissit paljaana rannalla. Oli kyllä mukavaa miehenä .Tosin vain nuoret uskalsi
.
Vierailija kirjoitti:
Muisti rannat kunniaan. Oltiin Las palmasissa sellaisella. Oli kyl todella hieno kokemus. Silminkantamattomiin alastonta vartaloa. Vaimon ja mun seksielämä korjaantui kerrasta.
Löysitte molemmat jonkun muun
Vierailija kirjoitti:
Ai setämieskö tuo toimittaja olikin?
Minäkään en nähnyt mitään. Miksi en?!