Mistä johtuu että suomalaiset ovat rähjäisiä ja tyylittömiä metsäläisiä kun Ranskassa ollaan niin tyylikkäitä?
Hittoon crocsit ja tunikat, munsalan rumasta puvusta puhumattakaan! Ranskassa osataan, panostetaan ja ollaan ylpeitä omasta osaamisesta ja tyylistä mutta Suomessa ei. Miksi oi miksi????
Kommentit (239)
Suomessa pitää peittää peppu, muuten aina kaikki ovat kuvaamassa takamusta. Siksi peittävät tunikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsadilainen kolmannen polven 'suomalainenko' siellä harmittelee, muutapa takaisin Tsadiin, ei ole metsää siellä, joten ei ole metsäläisiäkään.
En ole Tsadista enkä stadista. :D Olen sentään tyylikäs enkä koskaan pukeutuisi kuin metsäläinen crocseihin, tunikoihin ja tuulipukuihin. Teitä saa aina hävetä, mutta toisin on ranskalaisten kanssa!!!
Ehkä se olisi viisainta muuttaa sinne Ranskaan,niin ei tarvitse hävetä. Opettele myös kieli, he eivät osaa mitään muuta-
Vierailija kirjoitti:
Mene Pariisin ulkopuolelle ja palaa sen jälkeen asiaan.
Ei tarvitse mennä edes Pariisin ulkopuolelle, matkustaa hetken lähiöön menevällä metrolla... suomalainen tuulipukukin on siinä joukossa tyylikkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pitää peittää peppu, muuten aina kaikki ovat kuvaamassa takamusta. Siksi peittävät tunikat.
Ei se ole se syy vaan yleiset hyvät tavat. Aikuinen ei kulje pelkissä alusvaatteissa.
Eikä sitä ole mikään pakko peittää, jos ei halua. Sellaista sääntöä ei ole, mutta itseään saa toki suojata.
Suomalaiset pukeutuu sään mukaan. En nyt keksi mitä negatiivista siinä on. Yksillä kesän festareilla yhtenä päivänä satoi kaatamalla ja kaikilla olo gore-texit ja saappaat. Seuraavana oli aurinkoista ja kaikilla tyylikkäät rennot kesävaatteet. Samoin Lintsillä yksi päivä katselin, että tosi kivasti ihmiset pukeutuu nykyisin. Kivoja tyylejä ja asuja ainakin pk-seudulla näkee.
Missään maassa kaikki eivät ole tyylikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset = läskikasa juntteja
Moi vaan sullekin läskikasa juntti! Suomalainenhan sinä selkeästi olet, joten kuvailit juuri itseäsi :D
Olen venäläinen en suomalainen juoppo läski juntti.
Vodkalla ja kaalisopalla ei välttämättä liho,mutta juntti juoppo olet silti. Eikö sinua hävetä olla venäläinen?
Koska täällä katsotaan mies, eikä nuttu ja reilu jätkä on kaikille tuttu.
Sama pätee naisiin
No mulla on kyllä melkein aina paidassa reikä tai on auringon polttama. Sama housuissa. Ja kengät käytän siihen asti että me hajoavat. Inhoan shoppaamista niin paljon!
Sitten ku ostan jotain, saatan ostaa vaikkapa 7 samanlaista paitaa että on vaihtovaraa pitkin viikkoa. En oikein keksi mitään syytä, miksi pitäisi näyttää tyylikkäältä. Mulle riittää että ei palele ja meen vaatteet päällä ihmisten ilmoille ettei tule sanomista.
Ajattelin, että kun seuraavan kerran menen Pariisiin, niin käyn siellä vaateostoksilla. Saan hyvännäköiset ja laadukkaat kamppeet, joita voin korjauttaa, kun kuluvat.
Suomesta ei oikein löydy kuin markettikamaa tai pikamuotia, jotka on laadullisesti yhtä huonoja.
Katselin linnanjuhlia ja huomasin että suomalaisethan pukeutuu tyylikkäästi.
Ei ranskan lähiöissä päästä lähellekkään suomalaisten tyylikkyyttä.
Huvittava sinänsä, että suomalainen luolamies kelpaa ranskalaisille laatudaameille. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset = läskikasa juntteja
Moi vaan sullekin läskikasa juntti! Suomalainenhan sinä selkeästi olet, joten kuvailit juuri itseäsi :D
Olen venäläinen en suomalainen juoppo läski juntti.
Vodkalla ja kaalisopalla ei välttämättä liho,mutta juntti juoppo olet silti. Eikö sinua hävetä olla venäläinen?
Ei kansallisuuttaan tarvitse hävetä. Lapsi ei itse voi valita vanhempiaan eikä sitä, mihin kansallisuuteen syntyy. - Eri
Vierailija kirjoitti:
Emme ole mitään Ferdinantteja.
Minun mies on Ferninand nimeltään..mutta ei olekaan suomalainen juro ukkeli.
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä katsotaan mies, eikä nuttu ja reilu jätkä on kaikille tuttu.
Sama pätee naisiin
Suomiakat on jätkämäisiä ja rumia mutta ranskattaret ovat hienostuneita ja naisellisia.
Terveisiä Kuninkuusraveista Jyväskylästä! Kauniita kesämekkoja ja kesäisiä sortseja näkyi ravikansalla. Kyllä Suomessakin on tyylikästä porukkaa, vaikka aina osa onkin pallomahoja.
Ranskalaiset ovat tyylikkäitä mutta siinäkin on sivujuonteensa. Tyylikkyys Ranskassa on myös tiukasti rajattua omalla laillaan. Eräs suomalainen kertoi, että Ranskassa pukeudutaan lähinnä mustaan. Kun hänellä oli tyylikkäitä, värikkäitä vaatteita, sai todella vinoja katseita osakseen.
Eli ranskalainen tyylikkyys on omanlaisensa, rajoittava panssari sekin!
Vierailija kirjoitti:
Katselin linnanjuhlia ja huomasin että suomalaisethan pukeutuu tyylikkäästi.
Ei ranskan lähiöissä päästä lähellekkään suomalaisten tyylikkyyttä.
Älä naurata.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pitää sulautua joukkoon, muutoin saat huomautuksia pukeutumisesta.
Suomalaisilla on yllättävän huono itseluottamus mitä olen parin vuoden aikana täällä asunut. Tyyliin ei juuri panosteta ja syitä on monia.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Kuninkuusraveista Jyväskylästä! Kauniita kesämekkoja ja kesäisiä sortseja näkyi ravikansalla. Kyllä Suomessakin on tyylikästä porukkaa, vaikka aina osa onkin pallomahoja.
Suomijuntit pitää itseään tyylikkäinä, kun pukeutuvat liian pieniin tekokuitukankaisiin kerran vuodessa. Jos oikeaa tyylikkyyttä haluat nähdä niin googlaa Ascot.
Suomessa pitää sulautua joukkoon, muutoin saat huomautuksia pukeutumisesta.