Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idols: Mia oli upea

Vierailija
04.02.2007 |

Osoitti pystyvänsä tulkitsemaan sen hösäämisen rinnalla. Esitys herkisti minut. Ihmettelen tuomariston kommentteja. Mutta tuntuu vahvasti siltä, että Kristina jatkaa - teinit ovat hullaantuneita.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Alanis Morrisettea ei vaan lauleta (niin kuin ei lauleta Maija Vilkkumaatakaan)

Ne tuomarit oli ihan oikeassa. Ne on kuulleet vastaavaa niin paljon, että siinä ei ollut mitään uutta. Ihan totta. Ei ne ole tyhmiä, ne tekee taiteilijoiden kanssa hommia ammatikseen.

Mä olen itse visuaalisten taiteiden puolella ja vaikka tää on naiivia sanoa, kyllä herkkä herkän tuntee. Ja Kristiinassa on sitä, mitä haetaan koko ajan. OIkeata herkkyyttä. Näkemystä, vaikka se on niin nuori.

-------------------------------------

tarvittavaa kypsyyttä ja sisäistä vaistoa taiteilijan uraan. Kaikenlisäksi hyvä laulutekniikka joka kantaa pitkään.

Maija Vilkkumaahan ei osaa edes laulaa itse, ihan kamalaa kuunneltavaa.

Kristiinan herkkyys johtuu osittain iästäkin. Katsotaan tilannetta uusiksi 5 vuoden kuluttua. Varmasti tulee hyvä laulaja mutta ensin pitää kasvaa ja kouluttaa sitä ääntäkin.

Vierailija
22/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia on ehdottomasti mun suosikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan se sama jota on Kristiinassa.

Ja jos et Villkumaata tajua, niin et kyllä tajua Morrisetteakaan. Ja siksi just luulet ett Mia mian tasapaksua esitystä joksikin mitä se ei ole.

Vierailija
24/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olenko ainoa musikaalinen koko palstalla? Ainoa jota kuunnellessa ei pelottanut milloin putooa nuotin viereen, oli Kristiina. Itse kyllä tykkään enemmän Miasta, mutta kun sitä laulua oli niin väsyttävää kuunnella! Aina pari sekuntia se veti niin että kylmät väreet meni, ja sitten taas bäng! Sekä minä että mies todettiin kyllä, että vain Miaa kuunnellessa molemmilla meni kylmät väreet.

Vierailija
25/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihan se sama jota on Kristiinassa.

Ja jos et Villkumaata tajua, niin et kyllä tajua Morrisetteakaan. Ja siksi just luulet ett Mia mian tasapaksua esitystä joksikin mitä se ei ole.

---------------------

eli se että jokaisen laulajan pitää löytää oma tulkinta ja tapa esiintyä/laulaa.

Tarkoitus ei suinkaan ollut että Mia laulaisi Alanis Morrisettea vaan löytäisi oman tulkintatavan kyseiselle biisille. Ja onnistui siinä hienosti. En edes muistanut että se on Alaniksen biisi. Ts ei siis kopsannut alkuperäistä laulajaa. Mikä on pahinta mitä ammattiartisti voi tehdä.

Vierailija
26/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mä sanoin, ettei tajua Alaniksen biisiä, ei tarkoita että se pitäisi laulaa niin kuin se, nimenomaan, siitä pitäisi vetää oma tulkintansa. Mia ei sitä tehnyt, vaan se oli sellainen mainoksen taustajuttu, kun palkataan vetämään shampoomainoksen taustalle joku, jjoka osaa laulaa ja that' s it.

Vierailija
27/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Osoitti pystyvänsä tulkitsemaan sen hösäämisen rinnalla. Esitys herkisti minut. Ihmettelen tuomariston kommentteja. Mutta tuntuu vahvasti siltä, että Kristina jatkaa - teinit ovat hullaantuneita.

Vierailija
28/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on keskenkasvuisia ihmisiä.

Vierailija
29/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas sitten mauton kommentti Askolta, huhhuh. Tyttöhän on vielä ihan teini! Varmasti herkkä ja mukava ja hyvä laulamaan ja vaikka mitä, mutta liian nuori Idoli-pyöritykseen. Ehkä parin vuoden päästä kannattaisi yrittää uudestaan...

Saakohan raflassa edes laulaa, jos on itse alaikäinen ;)

Vierailija
30/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä on aitoutta ja oma tyyli laulaa, pääsee vielä pitkälle...

Vierailija
31/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheilan laulaessa. Ei voinut pitää näppejään erossa kännykästään ja odottaa, että nauhoitus päättyy. Ulos tuollainen ääliö joutaa, joka ei osaa edes käytöstapoja.

Vierailija
32/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se että mä sanoin, ettei tajua Alaniksen biisiä, ei tarkoita että se pitäisi laulaa niin kuin se, nimenomaan, siitä pitäisi vetää oma tulkintansa. Mia ei sitä tehnyt, vaan se oli sellainen mainoksen taustajuttu, kun palkataan vetämään shampoomainoksen taustalle joku, jjoka osaa laulaa ja that' s it.

Minut hänen esityksensä kyllä herkisti!

Vierailija
33/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina on AIVAN liian nuori Idoliksi vielä.

Se on rankkaa työtä ja tyttöllä on koulutkin vielä kesken. Saatikka kaikesta muusta miten elämäänsä pitäisi jo osata hallita yksin voidakseen elää siinä pyörityksessä.

Vierailija
34/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiinan nuoruus on tietysti asia joka pitää ottaa huomioon.

Vierailija
35/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina on aika vihreä, mutta sillä on näkemystä enemmän kuin Mialla.

Vierailija
36/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

skandiprinsessana. Sellaselle on tilaus, kyllä Kallonen tietää.

Vierailija
37/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

skandiprinsessana. Sellaselle on tilaus maailmalla, kyllä Kallonen tietää.

Vierailija
38/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruudussa 16-vuotiaan perään...

Mutta silti pakko sanoa, että Kristiina oli ainoa, joka pysyi nuotissa. Muiden kohdalla särki korviin enemmän ja vähemmän.

Vierailija
39/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hän lauloi ehkä parhaiten tällä kertaa. Mia silti saisi mennä jatkoon. Hän on kiinnostavin persoona ja osaa laulaa. Potentiaalia vaikka mihin. Kristiinasta ei tule tuon kiinnostavampaa.

Vierailija
40/43 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!! Aivan ihana, suloinen esiintyjä ja laulaa niin kauniisti! Mitä te jostain Kristiinasta ja Miasta vouhkaatte? Emilia oli noista selkeästi paras!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi