Onko muita, joilla yhtä ahdas lantio?
Onko meitä muita " luonnonoikkuja" , joilla yhtä ahdas lantio kuin minulla, ettei edes alle 3kg mahdu syntymään? Yritetty on =)
Kaksi sektiota takana ja kaksi pienikokoista vauvaa, vaan kun ei mahdu niin ei mahdu...Terveelliset elämäntavat, normaalipaino ennen raskautta, pieni painonnousu, runsas liikuntaharrastus, sokerit ok. Ei siis oikein mitään syytäkään, miksi lapset kasvaneet minulle liian suuriksi.
Onko muilla haaveissa muita lapsia/annettu mahdollisuus tehdä niitä lisää sektioista huolimatta?
Kommentit (3)
Eli alatiesynnytyksessä vauva mahtuis vähän matkaa syntymään, mutta sitten juuttuisi kiinni. Onneksi tämä huomattiin ennen esikoisen synnytystä ja sovittiin sektio. Pelottaa ajatellakin kuinka olisi voinut alatiesynnytyksessä käydä. Silloin, kun tämä lantion rakennepoikkeavuus huomattiin, vauvan paino oli n.3200g ja sanottiin ettei puhettakaan, että mahtuisi alakautta tulemaan... Nyt mulla kolme lasta ja kaikki sektoitu. Eikä edelleenkään kielletty hankkimasta lisää :)
Kyl on taas vääryyttä kerrakseen kun synnytyspelkoisilla ei ole tuollaista lantiota, ja ne joilla on haluais synnyttää alateitse.
Tasan ei aina elämässä käy " onnenlahjat" , samaa olen joskus itsekin miettinyt, vaikka ei mua suuremmalti sektiosynnytykset harmitakaan. Vauva on pääasia tietenkin. ;) Tsemppiä sulle synnytykseen!
Kiva kuulla, että olet saanut kolme lasta ja luvattu lisääkin, mikäli tahdot :D
Minulla lantio on taas yläosastaan niin kapea, ettei vauva mahdu alaspäin laskeutumaan laisinkaan, vrt. eivät laskeutuneet ollenkaan synnytyskanavaan. Lantion alaosassa tilaa olisi, mutta yläosassa ei. Molemmin puolin liian pieni.