2. syyskuuta tulossa HIRVITTÄVÄT leikkaukset ansiosidonnaiseen, moni joutunee myymään asuntonsa alessa
40 päivää > 80 % ansiosidonnaisesta
170 päivää > 75 % ansiosidonnaisesta
Ei lyhennyksistä enää selviä ansiosidonnaisella, se on selvä.
Kommentit (421)
Vierailija kirjoitti:
Oikeistolaiset on ilmiselviä varkaita ja maanpettureita, myivät oman kansansa pikkuhiluista sikariportaalle.
Kuolema maanpettureille.
Vasemmistolaiset on ilmiselviä varkaita ja maanpettureita, varastivat toisten omaisuudet ilman korvausta "kansalle".
Kuolema maanpettureille.
kirjoitti:
Et sitten ole kuullut lainan takaisinmaksu turvasta. Ai niin se on kallis ja sulle ei koskaan tapahdu mitään.
Emme ottaneet. -Jos mainonnassa on maininta "turva.", on kyseessä usein vedätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeistolaiset on ilmiselviä varkaita ja maanpettureita, myivät oman kansansa pikkuhiluista sikariportaalle.
Kuolema maanpettureille.
Vasemmistolaiset on ilmiselviä varkaita ja maanpettureita, varastivat toisten omaisuudet ilman korvausta "kansalle".
Kuolema maanpettureille.
On se jännä kuinka tosinpäin siitä katoaa kaikki todellinen uhka kun toisinpäin se on absurdin falskia.
Minä en ole vasemmistolainen.
Kuolema maanpetturi oikeistolle!
Vierailija kirjoitti:
"Perustele? Avaa hyvä ihminen silmäsi! Ei tässä mitään kummempia perusteluja tarvitse, elämme sosialistisessa kurjuudessa! Me olemme venezuela. Me olemme kuuba. Me olemme sosialistinen suomi.
Ja nyt sosialismi on johtanut suomessakin kurjuuteen ja taloudelliseen tuhoon. Sosialismissa kaikki ryhtyvät varastamaan valtiolta."
Mä anna sulla mahkun ihan oikeasti perustella ja sinä luikit karkuun mielikuvitusvihollisilla pelotteluun ja ilmiselvään valehteluun, minä olen 54 vuotias, minä olen nähnyt kuka tämän maan ahnehti perikatoon ja se ei perkele ollut sOsIALiStI.
Sinä olet kuvottava valehteleva liero joka ei osaa edes yrittää perustella arvojaan, hyi ttu mikä rotta.
Jos julkistalouden koko on suurempi kuin yksityisen sektorin ei muuta perustelua tarvita.
Käsitätkö?
Kommunismissamme ei liikahda mikään ilman että valtio siihen tavalla tai toisella sekaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnaista pienennetään, työehtoja heikennetään. Ihan kuin olisi agendana työläisten olojen heikentäminen siihen pisteeseen, että Suomi tulee lopulta käymään halpatyövoiman maasta. En tiedä, onko se lopulta hyvä suunnitelma.
Mikään yritys ei investoi sellaiseen länsimaahan, joka vajoaa Filippiinien tasolle. Hallitus on niin hakoteillä tuon kilpailukykymantransa kanssa.
Ja kaiken lisäksi nostaa alvia
Nyt kun yrityksillä menee huonosti ja konkursseja pukkaa on hyvä aika nostaa Alvia. jos vaikka sillä saataisi kulutusta nousemaan...
Meillä on nerokkain hallitus koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnaista pienennetään, työehtoja heikennetään. Ihan kuin olisi agendana työläisten olojen heikentäminen siihen pisteeseen, että Suomi tulee lopulta käymään halpatyövoiman maasta. En tiedä, onko se lopulta hyvä suunnitelma.
Mikään yritys ei investoi sellaiseen länsimaahan, joka vajoaa Filippiinien tasolle. Hallitus on niin hakoteillä tuon kilpailukykymantransa kanssa.
Nyt kun yrityksillä menee huonosti ja konkursseja pukkaa on hyvä aika nostaa Alvia. jos vaikka sillä saataisi kulutusta nousemaan...
Niin ja suuri osa leikkauksistakaan ei ole vielä tullut voimaan. Lupaavalta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. ALV on täysin kuluttajien maksama vero, yritykset ei sitä maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Perustele? Avaa hyvä ihminen silmäsi! Ei tässä mitään kummempia perusteluja tarvitse, elämme sosialistisessa kurjuudessa! Me olemme venezuela. Me olemme kuuba. Me olemme sosialistinen suomi.
Ja nyt sosialismi on johtanut suomessakin kurjuuteen ja taloudelliseen tuhoon. Sosialismissa kaikki ryhtyvät varastamaan valtiolta."
Mä anna sulla mahkun ihan oikeasti perustella ja sinä luikit karkuun mielikuvitusvihollisilla pelotteluun ja ilmiselvään valehteluun, minä olen 54 vuotias, minä olen nähnyt kuka tämän maan ahnehti perikatoon ja se ei perkele ollut sOsIALiStI.
Sinä olet kuvottava valehteleva liero joka ei osaa edes yrittää perustella arvojaan, hyi ttu mikä rotta.
Jos julkistalouden koko on suurempi kuin yksityisen sektorin ei muuta perustelua tarvita.
Käsitätkö?
Kommunismissamme ei liikahda mik
Kerros mulle mikä on tasan ainoa toimi joka on ikinä leikannut velkasuhdetta ja siihen perään missä maassa oikeiston säästötoimet on ikinä toiminu.
Ekan vastaus on valtion investoinnit, minkä sivuutat huutelemalla sosialismia yrittämättä edes ymmärtää mistä puhutaan.
Toisen vastaus on ei missään koska se ei ole sen tarkoitus vaan se on nimenomaan sitä semmoista kansalta varastelua pelon varjolla mistä sinäkin keuhkoat mutta olet liian tyhmä vätys ottaan vastuuta ja kasvaan ja oppiin.
Ttu mikä pälli ihan oikeesti, osaa ajatella mitään itse.
Antaisin tälle trollaukselle 1/5
"Kerros mulle mikä on tasan ainoa toimi joka on ikinä leikannut velkasuhdetta ja siihen perään missä maassa oikeiston säästötoimet on ikinä toiminu.
Ekan vastaus on valtion investoinnit, minkä sivuutat huutelemalla sosialismia yrittämättä edes ymmärtää mistä puhutaan.
Toisen vastaus on ei missään koska se ei ole sen tarkoitus vaan se on nimenomaan sitä semmoista kansalta varastelua pelon varjolla mistä sinäkin keuhkoat mutta olet liian tyhmä vätys ottaan vastuuta ja kasvaan ja oppiin.
Ttu mikä pälli ihan oikeesti, osaa ajatella mitään itse."
Tää kaveri on täälä vauvalla 24/7 olemassa kilpaa eniten tyhmä jätkä koko suomessa, kisaa itseään vastaan ja voittaa joka päivä.
Ei kannata turhautua, väittelet patologisen valehtelijan ja niin kun huomasit itsekkin täyden pelkurin ja vätyksen kanssa, se on menetetty tapaus joka kostaa muille omaa kurjuttaan olemalla aggressiivisen tyhmä.
Varsinainen katastrofi tulee olemaan julkisenpuolen leikkaukset joiden vaikutukset konkretisoituvat ensivuoden alusta alkaen.
Kokonaisia liikelaitoksia tullaan ajamaan alas, koulutuksen, valvonnan jne. aloilla. Työttömiä tulee pelkästään näistä useita kymmeniä tuhansia isää. Tämä on ollut tiedossa vaikutusarvioissa ja siksi nämä tuet onkin laitettu rajuun leikkuriin jo etukäteen.
Se mihin tämä leikkauspolitiikka tulee johtamaan, on aivan historiallista kaaosta. Sisämarkkinoiden kulutus loppuu käytännössä kokonaan. eikä mikään muu kannata kuin leivän ja energian myyminen. Nousukausi kyllä alkaa joskus ja valintoja päästään näkemään kasvulukujen valossa oikeina, mutta ei se lämmitä kansaa, koska se tulee käymään niin pohjalla että ei ole ennen nähty.
Orpopurra valitsi poistaa keskituloisilla perusturvan. Tämä romahduttaa asuntokaupan ja asunnot myydään pilkkahinnalla Petterin kavereille. Suomen talous syöksyy Romanian tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän kannattaa ottaa joku työpaikka vastaan. Alkaa kummasti kiinnostamaan myös muut, kuin oman alan työt. Se ansiosidonnainenhan on tarkoitettukin lyhytaikaiseksi turvaksi uutta työpaikkaa etsiessä, ei sitä ole tarkoituskaan nostaa tappiin saakka.
Suomessa on 400 000 työtöntä. Näytätkö 400 000 avointa työpaikkaa.
Näytän 400 000 tulevaa yrittäjää.
400 000 tulevaa konkurssia ja ikuisesti veloissa olevaa siitä tulee. Meillä ei ole ihmisiä joilla olis varaa kuluttaa joten yritys ei menesty. Sitäpaitsi yrityksen perustamiseen tarvitsee hyvän liikeidean. Siihen ei riitä se että käyt Sepon ja Yrjön luona pesemässä WC pöntön kerran viikossa.
Mutta e
Sosiaaliturva menothan siinä lisääntyy kun ne 400 000 konkurssin tehnyt hakee tukia kun kaikki on menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen katastrofi tulee olemaan julkisenpuolen leikkaukset joiden vaikutukset konkretisoituvat ensivuoden alusta alkaen.
Kokonaisia liikelaitoksia tullaan ajamaan alas, koulutuksen, valvonnan jne. aloilla. Työttömiä tulee pelkästään näistä useita kymmeniä tuhansia isää. Tämä on ollut tiedossa vaikutusarvioissa ja siksi nämä tuet onkin laitettu rajuun leikkuriin jo etukäteen.
Se mihin tämä leikkauspolitiikka tulee johtamaan, on aivan historiallista kaaosta. Sisämarkkinoiden kulutus loppuu käytännössä kokonaan. eikä mikään muu kannata kuin leivän ja energian myyminen. Nousukausi kyllä alkaa joskus ja valintoja päästään näkemään kasvulukujen valossa oikeina, mutta ei se lämmitä kansaa, koska se tulee käymään niin pohjalla että ei ole ennen nähty.
Tämä on välttämätön kipu kärsittäväksi kun valtion lokeroita markkinataloudesta leikataan irti.
Vierailija kirjoitti:
Me aletaan täälä ruohonjuuritasolla oleen sillä tuulella että voipi olla että kenenkään suunnitelmilla ei ole kohta enää väliä.
Kukaan näistä omien pierujen haistelijoista ismiensä pauloissa ei enää aja meidän Suomalaisten asiaa ja ne pierunhaistelijat ei selkeästi osaa korjata itse omia töppäyksiään.
Mitä tukia konkurssin tehnyt yrittäjä saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on välttämätön kipu kärsittäväksi kun valtion loker
Ah, miten ihanaa niin ei pakoteta valtiolle töihin =)
Hyvä pääsette nauttimaan kelan suurta peruspäivärahaa,koska moni sinne putoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on välttämätön kipu kärsittäväksi kun valtion loker
Mikä tun välttämättömyys sulle on tuhota se järjestelmä jolla sunkin mahdollisuus rikastua luotiin?
Onks se kivempaa olla rikas jos muut kärsii ympärillä?
MAANPETTURI.