Ministeri Ville Tavio pöyristyi olympialaisten avajaisista
"Ville Tavion mielestä olympialaiset eivät enää arvosta konservatiiveja."
Sillälailla. Villellä paloi käämit. Sieltä tuli sitten kaikki persuperustelut.
En viitsi kommentoida enempää, enkä laita linkkiä. Löytyy nyt IS:n avaussivulta.
Jos ei löydä, niin sitten ei löydä.
Vattu vattu vatun vatun vattu, mitä ministereitä meillä onkaan.
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä puolestani olen pöyristynyt siitä, minkälainen puolue Perussuomalaisista on tullut: jopa Kokoomuksen ohimenevä oikeistopuolue, jolla tavallinen Maija tai Matti Meikäläinen ei merkitse mitään, paitsi silloin, kun se kalastelee ääniä.
Rapu-Riikka on valmis viemään vaikka tuhkat pesästä, jos sattuu omistamaan takan.
Vielä ennen viime vaaleja puhuttiin Perussuomalaisten ja demarien olevan sosiaali- ja talouspolitiikassa lähellä toisiaan ja persut toivoivatkin yhteishallitusta.
Nyt vuodessa on persuissa tapahtunut täyskäännös oikealle, kirkkaasti ohi kokoomuksesta. Sosiaalisuudesta tai oikeudenmukaisuudesta ei ole mitään jäljellä.
Kaikki epätoivoisesti haukkuvat kaikkia, olympialaisten onnistuneet avajaiset?
Eikö yhteys enää olekkaan yksi koko spektaakkelin tarkoitus. Vomme lopettaa Olympiakisat tähän. Veljeys on kuollut. Turhaan jätettiin Venäjäkään pois, kun kaikki kerran on hyväksyttävää. Vai oliko sittenkin vain Wokeilu hyväksyttävää, siinäpä sitä taas ollaan.
Ville Tavio on hillybilly äärioikeistolainen, joka pyörinyt niissä extremineporukoissa. Ei ole kristityn hommaa. Mutta pöyristykseen voidaan uskontokin ottaa, kuten Putten ja maansa "kirkollinen" johto. Tai Trumppi Raamattu kädessä esittämässä.
Vierailija kirjoitti:
No voi itku sentään. Kaunista taidetta oli avajaisissa. Kaikki eivät tietenkään ymmärrä sitä.
Draghomo korsetissa halventaa viimeistä ehtoollista. Ihanaa
Ou nou. Tuuliviiripuolueen ministerillä tuli peppu kipeäksi muustakin kuin salaa naapurin Pentin kanssa peuhaamisesta.
Nyt kyllä olen niiiiiin surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä puolestani olen pöyristynyt siitä, minkälainen puolue Perussuomalaisista on tullut: jopa Kokoomuksen ohimenevä oikeistopuolue, jolla tavallinen Maija tai Matti Meikäläinen ei merkitse mitään, paitsi silloin, kun se kalastelee ääniä.
Rapu-Riikka on valmis viemään vaikka tuhkat pesästä, jos sattuu omistamaan takan.
Vielä ennen viime vaaleja puhuttiin Perussuomalaisten ja demarien olevan sosiaali- ja talouspolitiikassa lähellä toisiaan ja persut toivoivatkin yhteishallitusta.
Nyt vuodessa on persuissa tapahtunut täyskäännös oikealle, kirkkaasti ohi kokoomuksesta. Sosiaalisuudesta tai oikeudenmukaisuudesta ei ole mitään jäljellä.
Älä kuule muuta veistele! Jopa Kokoomuksen kansanedustaja Pia Kauma joutui toppuuttelemaan Purraa tämän eläkeiän nostovaatimuksista - ja tällainen on jo melkoista puhetta kokoomuslaisen suusta.
Vierailija kirjoitti:
Pyöristynyt Tavio pöyristyi.
Ville on näemmä ollut ajoissa kotona muidenkin ruoka-aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kuule muuta veistele! Jopa Kokoomuksen kansaned
Riikka Purra: "Minulle ei ole henkilökohtaisella tasolla mikään ongelma leikata menoja vuositasolla 3-4 miljardia euroa, mutta kun hallituksessa on neljä muutakin puoluetta."
Konservatiiviset arvot: vain valkoisia, heteroita kristittyjä, normaalipainoisia miehiä housuissa.
Woke arvot: kaikki muutkin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Villen jutut on kuin suoraan jostain RNC:n ja Trumpin kokouksesta.
Onko Tavio kaapissa?
Vierailija kirjoitti:
Konservatiiviset arvot: vain valkoisia, heteroita kristittyjä, normaalipainoisia miehiä housuissa.
Woke arvot: kaikki muutkin ihmiset.
Mutta eiväthän he ole normaalipainoisia vaan lihavia, valkoisia ja miehiä.
Harvoin ihmisestä (?) näkee päällepäin kuinka tyhmä se on. metukan lisäksi Tavio on yksi harvoja poikkeuksia.
Minusta oli hauska nähdä, mitä kaikkia parrakkaita naisia, transvestiittejä ja muita friikkejä on olemassa, vähän kuin menneiden aikojen sirkuksissa ja näyttelyissä. Samaa ajattelen Pride-kulkueista. Freak show ja kummallisuuksien sirkusta. Hienoa jos itsekin nauttivat! - Toki olympiaurheilulla ei noiden kanssa liene mitään tekemistä, olivat vain hupina katsojille.
Kanisteri Umpio pyöristyi kun näki avajaisissa ranskanleipää.
Ööö...eihän siinä edes ollut pöytää. Opetuslapsia oli 12 mutta olympialaisissa näin ruudulls 16 henkilöä, niitä tuli ja meni. Mitä se ministeri sekoilee?
Vierailija kirjoitti:
White trash!
Pardon?
Ei etenkään ministeri Tavio. Siinä vasta ministeriainesta, mies joka kommentteineen julkisuuteen osoittaa vaan todellisen sivistymättömyytensä. Hävettää ja tästä vaan näkee mihin persu ministeri pyrkii: viedä maatamme kohti menneisyyttä.
Saatanan woket pilanneet jo olympialaisetkin!