Menisitkö treffeille tällaisen miehen kanssa:
Matchasin Tinderissä nelikymppisen miehen kanssa. Miehen profiilissa luki, että hänellä on 4 lasta. Kysyin, että minkä ikäiset lapset hänellä on, johon hän Vastasi, että lasten iät ovat 12, 11, 7 ja 3. Sitten kysyin, että onko heillä kaikilla sama äiti. Tähän hän vastasi , että heillä on kolme eri äitiä. Kysyin, että onko hän ajatellut, että haluaisiko hän joskus tulevaisuudessa vielä lisää lapsia, johon hän vastasi, että kyllä hän toivoo, että saisi vielä ainakin yhden lapsen.
Mitä mieltä te olette, pitäisikö minun pyytää treffeille häntä?
Kommentit (17)
Eiköhän tällekin miehelle ottaja löydy. Ehkäpä juuri sinusta. Kunnioittakaa itseänne sen verran, että pysyttelette tällaisista kavereista erossa. Aina olen miettinyt, mistä hitosta kaikille löytyy seuraa.
Ei olis millään muotoa mun tyyppiä. Mut sä päätät sun kriteerit itse.
Aikamoinen alfa mies. Iso osa nykymiehistä ei kykene raskauttamaan edes yhtä naista yhden kerran.
Tulee mieleen, että maksaako tämä mies itse elareita ex-puolisoille vai maksaako ex-puolisot elareita hänelle? Koska jos hän itse on se elatustukien maksaja ja jos hän maksaa elatustukea vaikka 200€/lapsi, niin se tekee jo yhteensä 800€ kuukaudessa yhteensä. Aika hyvä palkka pitää olla, että jää tuollaisten maksujen jälkeen vielä itselleenkin käyttörahaa.
Minun eks naisella on 3 lasta 3 eri miehen kanssa ja elää sossutuilla. Kaikki ne miehet olleet alkoholisteja. Minun kanssa eks ei lapsia halunnut vaikka en juonut viinaa ja olen ollut vakitöissä 12 vuotta. No halvaksi tulee tämää minun elämäni kun ei tarvii lapsia elättää. Kulutan sitten rahaa lomailuun. Viimeksi meni 7000 euroa lomareissuun ja seuraavaksi menee 12 euroa euroa karibian risteilyyn syyskuussa.
Ap ottaa huomioon, että jos mies todella on myös isän roolissa noille neljälle lapselle, he tarvitsevat häntä enemmän tai vähemmän läsnäolevana vanhempana vielä vähintään 10 vuotta - siis nuo nuorimmat, jotka tarvitsevat vielä pitkään koko ajan läsnäolevaa huoltajaa.
Jos mies taas on jotain käkityyppiä, joka ei itse ollenkaan osallistu jälkikasvunsa hoitoon ja huoltoon, niin ei hänellä varmaan ole väliä, onko lapsia 5 vai 10.
40 v mies kirjoitti:
Minun eks naisella on 3 lasta 3 eri miehen kanssa ja elää sossutuilla. Kaikki ne miehet olleet alkoholisteja. Minun kanssa eks ei lapsia halunnut vaikka en juonut viinaa ja olen ollut vakitöissä 12 vuotta. No halvaksi tulee tämää minun elämäni kun ei tarvii lapsia elättää. Kulutan sitten rahaa lomailuun. Viimeksi meni 7000 euroa lomareissuun ja seuraavaksi menee 12 euroa euroa karibian risteilyyn syyskuussa.
Oliko tämnä sun eks-nainen alkoholisti-isän tytär? Olen vaan huomannut, että usein alkoholisti-isän tytär hankkii aikuisena itselleen alkoholistipuolison. ERäs henkilö sanoi minulle, että usein alkoholistivanhempien lapsilla on aikuisenakin niin huono itsetunto, että he ajattelevat, ettei kukaan kunnollinen fiksu mies voi mitenkään olla kiinnostunut minusta, joten täytyy tyytyä näihin juoppomiehiin.
Miksi sä edes aloit seurustella tuollaisen naisen kanssa?
40 v mies kirjoitti:
Jos edes teoriassa haluiaisit lapsen/lapsia, tarvitsisit jonkinlaisen nyksän.
Jo on rima alhaalla, siis lattianrajassa, jos tuon kanssa menet treffeille. 🤭
Iso Red flag. Ei pysty sitoutumaan ja pitkäaikaiseen suhteeseen, koska lapsi on paras järkisyy sitoutua ja hän on sitä kokeillut jo 3 eri kumppanin kanssa ja silti on suhteet päättyneet, miksi? Lapsista on isot elatusmaksut ja vielä suuremmat kaikki muut kulut kuten mopot, käänykät, ajokortit etc... Lapset vaatii isän aikaa mm koululaiset sen koko 4 viikon kesäloman ja viikon talviloman eli tolla poppoolla isällä ei tule ikinä olemaan aikuisten aikaa uudelle kumppanille. Säätö 3 eri exän kanssa... En voi kuvitella kun jo yhden kanssa hankalaa... Luonne sillä ei vieläkään näe mitään ongelmaa siinä, että uusia kumppaneita ja lapsia saisi tulla lisää...
Eihän tuo ole sen pahempi kuin ystävättäreni, jolla on 3 lasta kolmen eri miehen kanssa. Kaksi ensimmästä lastaan hän jätti miesten hoidettaviksi, mutta nuorimmaisen halusi hoitaa itse.
Tarina varmaan jatkuu, että he kaikki asuvat samassa kommunissa, johon etsivät lisävahvistusta.
En lähtisi