Raskausarpinen ryppyvatsa muuten kivassa kropassa
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Voisko treenata niitä vatsalihaksia? Kävelylenkit kiinteyttää hyvin.
Ei se nahka siitä treenaamalla pienene. Minulla roikkui nahka enemmän, kun kävin salilla. Ei ollut rasvaa täyttämässä sitä reppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tossa on ihmeellistä. Vaimo synnytti kaksoset ja oli sitä kuuluisaa nahkaa. Entäs sitten. Se on elämää ja synnytti kaksi oikeaa elämää. Ei se mua haittaa.
Entä jos sulla ei ois vaimoa vaan ne arvet ja lapset olisi uudella potentiaalisella kumppanilla?
Mitä sillä on väliä. Jos on niin pinnallinen ja ei hyväksy tosiasioita, niin sillon pitää olla sinkku tai olla ottamatta lapsellisia naisia elämään...
Ei kai sillä väliä ole. Vastasin aapeen kysymykseen. Jokainen saa tietysti päättää itse mitä kelpuuttaa tai ei.
Jos toisesta ihmisestä oikeasti tykkää, ei puhu mistään kelpuuttamisesta vaan on ikionnellinen kun pääsee alastomaan ihokontaktiin kyseisen ihmisen kanssa. Mutta joidenkin pinnallisuus on todellakin rajatonta ja tunteet muita kuin itseään kohtaan laimeita.
Ei se haittaa. Kertoo elämästä. Kun vanhenet lisää joutuu koko ajam hyväksymään lisää puutteita kehossa. Ole kiitollinen terveydestä ja toimivasta kehosta.
"Toivottavasti nuo ovat lihomisesta eikä lapsesta" jos olen haku päällä. Muuten ei mitään ajatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tossa on ihmeellistä. Vaimo synnytti kaksoset ja oli sitä kuuluisaa nahkaa. Entäs sitten. Se on elämää ja synnytti kaksi oikeaa elämää. Ei se mua haittaa.
Entä jos sulla ei ois vaimoa vaan ne arvet ja lapset olisi uudella potentiaalisella kumppanilla?
Mitä sillä on väliä. Jos on niin pinnallinen ja ei hyväksy tosiasioita, niin sillon pitää olla sinkku tai olla ottamatta lapsellisia naisia elämään...
Ei kai sillä väliä ole. Vastasin aapeen kysymykseen. Jokainen saa tietysti päättää itse mitä kelpuuttaa tai ei.
Jos toisesta ihmisestä oikeasti tykkää, ei puhu mi
Puhut vain omasta puolestasi. Itselleni fyysinen viehättävyys on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J
Jos yhteen virheeseen sinulla lopahtaa innostus, niin yksinäinen loppuelämä on sinulla edessä, jos vanhaksi elät. Ja oma peilikuvasi rusentaa sinut joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
"Toivottavasti nuo ovat lihomisesta eikä lapsesta" jos olen haku päällä. Muuten ei mitään ajatusta.
Mulla on raskausarvet ja lapset aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sillä väliä ole. Vastasin aapeen kysymykseen. Jokainen saa tietysti päättää itse
Onneksi olen naimisissa. Ja reppumahat jätän muille.
Vierailija kirjoitti:
Voisko treenata niitä vatsalihaksia? Kävelylenkit kiinteyttää hyvin.
Ei paljon ihoon ja arpiin auta
Hyi joku pikkupoika arvostelemassa normaaleja asioita. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Normaali ei aina ole kaunista. Ei sen ihmeempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali ei aina ole kaunista. Ei sen ihmeempää.
Sepä se.