Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausarpinen ryppyvatsa muuten kivassa kropassa

Vierailija
27.07.2024 |

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tossa on ihmeellistä. Vaimo synnytti kaksoset  ja oli sitä kuuluisaa nahkaa. Entäs sitten. Se on elämää ja synnytti kaksi oikeaa elämää.  Ei se mua haittaa.

Entä jos sulla ei ois vaimoa vaan ne arvet ja lapset olisi uudella potentiaalisella kumppanilla? 

Mitä sillä on väliä. Jos on niin pinnallinen ja ei hyväksy tosiasioita, niin sillon pitää olla sinkku tai olla ottamatta lapsellisia naisia elämään...

Ei kai sillä väliä ole. Vastasin aapeen kysymykseen. Jokainen saa tietysti päättää itse mitä kelpuuttaa tai ei.

Vierailija
22/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko treenata niitä vatsalihaksia? Kävelylenkit kiinteyttää hyvin.

Ei se nahka siitä treenaamalla pienene. Minulla roikkui nahka enemmän, kun kävin salilla. Ei ollut rasvaa täyttämässä sitä reppua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tossa on ihmeellistä. Vaimo synnytti kaksoset  ja oli sitä kuuluisaa nahkaa. Entäs sitten. Se on elämää ja synnytti kaksi oikeaa elämää.  Ei se mua haittaa.

Entä jos sulla ei ois vaimoa vaan ne arvet ja lapset olisi uudella potentiaalisella kumppanilla? 

Mitä sillä on väliä. Jos on niin pinnallinen ja ei hyväksy tosiasioita, niin sillon pitää olla sinkku tai olla ottamatta lapsellisia naisia elämään...

Ei kai sillä väliä ole. Vastasin aapeen kysymykseen. Jokainen saa tietysti päättää itse mitä kelpuuttaa tai ei.

Jos toisesta ihmisestä oikeasti tykkää, ei puhu mistään kelpuuttamisesta vaan on ikionnellinen kun pääsee alastomaan ihokontaktiin kyseisen ihmisen kanssa. Mutta joidenkin pinnallisuus on todellakin rajatonta ja tunteet muita kuin itseään kohtaan laimeita.

Vierailija
24/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa. Kertoo elämästä. Kun vanhenet lisää joutuu koko ajam hyväksymään lisää puutteita kehossa. Ole kiitollinen terveydestä ja toimivasta kehosta. 

Vierailija
25/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivottavasti nuo ovat lihomisesta eikä lapsesta" jos olen haku päällä. Muuten ei mitään ajatusta.

Vierailija
26/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toisesta ihmisestä oikeasti tykkää, ei puhu mi

Puhut vain omasta puolestasi. Itselleni fyysinen viehättävyys on tärkeää. 

Vierailija
27/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J

Jos yhteen virheeseen sinulla lopahtaa innostus, niin yksinäinen loppuelämä on sinulla edessä, jos vanhaksi elät. Ja oma peilikuvasi rusentaa sinut joka päivä.

Vierailija
28/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toivottavasti nuo ovat lihomisesta eikä lapsesta" jos olen haku päällä. Muuten ei mitään ajatusta.

Mulla on raskausarvet ja lapset aikuisia. 

Vierailija
29/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sillä väliä ole. Vastasin aapeen kysymykseen. Jokainen saa tietysti päättää itse

Onneksi olen naimisissa. Ja reppumahat jätän muille.

Vierailija
30/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko treenata niitä vatsalihaksia? Kävelylenkit kiinteyttää hyvin.

Ei paljon ihoon ja arpiin auta

Vierailija
31/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi joku pikkupoika arvostelemassa normaaleja asioita. Yäk.

Vierailija
32/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ei aina ole kaunista. Ei sen ihmeempää.

Vierailija
33/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ei aina ole kaunista. Ei sen ihmeempää.

Sepä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi