Kauppojen koirakärryt
Uutisissa oli artikkeli miten koirakärryt kaupoissa ja museoissa jakavat mielipiteitä. Mitä mieltä olette, kuuluuko koira jokaiseen paikkaan? Avustajakoirat ovat tietysti eri asia
Kommentit (6)
Mä tykkään kun voi yhdistää koiran ulkoilutuksen ja kauppareissun työpäivän jälkeen. Läheisessä K-supermarketissa on sekä lukittavat koirankopit eteisessä sekä koirakärryt, joilla koiran saa mukaan myymälään.
Itse pidän koirista, mutta mieleen nousee huoli allergisista. Ja myös koiran hyvinvointi, nauttiiko se todella esim museoista?
Kertoo enemmän tämän päivän enempivähempi aikuisesta, jonka pitää raahata koira kaupan tai minkä tahansa julkisen tilan sisälle. Oletteko kysyneet sille omaa bonuskorttia? Koiranruokahyllyllä tuo varmaan itse kertoo mistä pitää?
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän koirista, mutta mieleen nousee huoli allergisista. Ja myös koiran hyvinvointi, nauttiiko se todella esim museoista?
Aina nousee se huoli allergisista, jos allerginen saa kohtauksen vain nähdessään koiran on se allergia korvien välissä. Oikeasti allerginen oireilee jo siitä että jonkun vaatteissa on koiran hilsettä, kun sattuu koira olemaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina nousee se huoli allergisista, jos allerginen saa kohtauksen vain nähdessään koiran on se allergia korvien välissä. Oikeasti allerginen oireilee jo siitä että jonkun vaatteissa on koiran hilsettä, kun sattuu koira olemaan kotona.
Tosissaanko sanot että allergia on korvien välissä? Kaikki vai pelkästään koira?
En ole kuin kahdessa pienessä k-marketissa nähnyt sellaiset ja yhden kerran olen nähnyt koiran niissä. En kyllä jättäisi koiraani tämän marketin pihaan, mutta luultavasti muutenkin asuu lähellä niin miksi ei voi käydä ilman koiraakin.