Miehet. Mitä ajattelette, jos näette alasti naisen, jonka rinnat roikkuvat?
Häpeän, kun rintani roikkuvat. Pantaessa pidän rintaliivit päällä. En halua, että mies näkee paljaat rintani.
Kommentit (46)
Ajattelisin, että kyllä pitäisi tuonkin mummelin tajuta peittää itsensä.
On riippaereita ja on riiippareita. Isommat tissit yleensä roikkuu, eikä siinä ole mitään pahaa - päinvastoin.
Varmaan olisin lähinnä hämilläni, koska en kovin usein alastomia naisia elävässä elämässä näe.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olisin lähinnä hämilläni, koska en kovin usein alastomia naisia elävässä elämässä näe.
Vilpittömästi toivon osaksesi alastomia naisia, vieläpä ihania sellaisia
Edellyttäen tietysti että haluat nähdä alastomia naisia, sehän ei oikeestaan selvinnyt
Jos näkisin tuollaisen haaveunieni uhkean upean tylleröisen, siis keski-ikäisen kainon ja kiltin neitosen, jonka runsas mahtipovi riippuisi navassa asti ainakin, niin pyytäisin häntä välittömästi treffeille! Voisi olla vaikka k-kuppikokoinen kirjastonhoitajatar tai o-kupin opettajatar, jolla olisi tukka nutturalla ja epämuodikkaat silmälasit.
Ajattelen, että minua on onnistanut, koska näen aikuisen naisen alastomana. Viime kerrasta on jo puoli vuotta.
M51
Jos ne on sellaset lättänät niin ajattelen et tää ei varmaa erikseen kärpäslätkiä tarvi.
Ajattelen että ompa kiva nähdä paljaat tissit. Mitä muuta siinä pitäs ajatella? :)
M42
Mitä nainen ajattelee nähdessään miehen, jonka kivekset roikuuvat?
Vai että oikein rintaliivit päällä naidessa, hyi. Sinua. Älä peittele sulojasi.
Alaston aikuinen nainen aina kiinnostava miehelle. Naiset ovat erilaisia ja muuttuvat iän mukana mutta kiinnostavuus säilyy. Minäkin olen yhä kiinnostunut alastomasta vamostani, joka 80 jo täyttänyt.
Mä oon kanssa ihan hurjan epävarma roikkuvista isoista rinnoistani. Jopa niin paljon, että ne estää mua edes yrittämästä etsiä seuraa. Vaikka oikeasti kaikenlaiset muhinointi-halut on noussu ihan tappiin asti näin neljänkympin jälkeen ja kaipaisin niin kovin jotain ihanaa herraseuraa. Surettaa yli kaiken tämä armoton ulkonäkökeskeinen maailma.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kanssa ihan hurjan epävarma roikkuvista isoista rinnoistani. Jopa niin paljon, että ne estää mua edes yrittämästä etsiä seuraa. Vaikka oikeasti kaikenlaiset muhinointi-halut on noussu ihan tappiin asti näin neljänkympin jälkeen ja kaipaisin niin kovin jotain ihanaa herraseuraa. Surettaa yli kaiken tämä armoton ulkonäkökeskeinen maailma.
Mutta roikkuvat isot rinnathan ovat monen miehen mielestä todella kauniit! Ainakin itse ajattelen niin ja haluaisinkin tutustua keski-ikäiseen naiseen, jolla olisi siis oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoiset ja onko isot nännitkin
Vierailija kirjoitti:
Pitää erottaa runkkumateriaali ja oikeat ihmiset. Netistä katsotuissa kuvissa ja videoissa pitää olla ns. kauniimpia ja virheettömämpiä naisia, kuin oikeassa elämässä. Kuvista ja videoista puuttuu se oikea, hengittävä ja lämmin ihminen, joten niissä pitää olla jotain ekstraa, jotta ovat kiinnostavia.
Isot luomurinnat roikkuvat lähes kaikissa tapauksissa, se on luonnonlaki.
Käännän katseen nopeasti maahan ja toivon, että painajainen ei palaa uniini.
Kuten edellä mainittiin, kunhan on "täytettä", niin ovat oikein hyvät. Isot tissit ovat harvoin kovinkaan terhakat. Itse olen sitä mieltä, että "epätäydellisyys" ulkonäössä on paljon kiinnostavampaa kuin täydellisyys.
M42