Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet. Mitä ajattelette, jos näette alasti naisen, jonka rinnat roikkuvat?

Vierailija
27.07.2024 |

Häpeän, kun rintani roikkuvat. Pantaessa pidän rintaliivit päällä. En halua, että mies näkee paljaat rintani.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen varmaan: oho, aika riippuvat rinnat.

Vierailija
42/46 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rinnat kasvoivat suuriksi jo nuorena ja ne roikkuivat aina. Kärsin niistä tavattomasti, en kokenut itseäni viehättäväksi ja rajoitin itseäni ja seksielämääni kunnes 29-vuotiaana menin pienennysleikkaukseen. Siitä alkoi uusi elämä, ja ennen kaikkea uusi seksielämä ja vapaus. Tein leikkauksen itseni vuoksi, en kenenkään muun. Siitä lähtien olen ollut seksuaalisesti vapautuneempi ja estottomampi. Kadun ainoastaan sitä, etten tehnyt operaatiota aiemmin! Elämäni paras sijoitus hyvinvointiin, ennen kaikkea psyykkiseen! Tein yksityisellä, sain huipputissit, joita ei häpeä näytellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kanssa ihan hurjan epävarma roikkuvista isoista rinnoistani. Jopa niin paljon, että ne estää mua edes yrittämästä etsiä seuraa. Vaikka oikeasti kaikenlaiset muhinointi-halut on noussu ihan tappiin asti näin neljänkympin jälkeen ja kaipaisin niin kovin jotain ihanaa herraseuraa. Surettaa  yli kaiken tämä armoton ulkonäkökeskeinen maailma. 

Mutta roikkuvat isot rinnathan ovat monen miehen mielestä todella kauniit! Ainakin itse ajattelen niin ja haluaisinkin tutustua keski-ikäiseen naiseen, jolla olisi siis oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat.

Mitä sä saat tuosta v^ttuilusta?

Vierailija
44/46 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä siinä mitään ajattele. Sen sijaan mun näpit koittaa lähestyä rintavarustusta kuin niillä ois oma tahto.

Vierailija
45/46 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laittakaa tänne kuvia rinnoista jotka mukamas jotenkin roikkuvat! Jos on vähänkin isommat tissit, niin ei ne nyt ihan pinkeinä palloina eteenpäin sojota. Ei ne silti rumat ja roikkuvat oo.

Vierailija
46/46 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee