Coldplay on varmaankin hypetetyin bändi, josta suurin osa suomalaisista ei ole koskaan kuullutkaan.
Itse olen 40v+ ja en ennen tätä konserttihypetystä ollut tiennyt kyseisesti yhtyeestä yhtään mitään.
Kommentit (29)
Nimi on tuttu, mutta musiikista en tiedä mitään. Olen 52.
Jep, ihan yhtäkkiä on tullut jokin massiivinen Coldplay-pakotus kaikissa medioissa. Olen kyllä yhtyeen nimen kuullut varmaan joskus 2000-luvun alussa, mutta en tiennyt että he tekevät yhä musaa ja keikkailevat.
Jos itse olet kasvanut tynnyrissä, ei se tarkoita, että suurin osa suomalaisista on yhtä pihalla.
Ilmeisesti luulet, että se on joku teini-ilmiö, mutta yhtye on julkaissut ensimmäisen albuminsa jo 2000. Itsekin olen n. 40 v. ja kuuntelin Coldplaytä jo teininä.
Kuulostat ihmiseltä, jonka on pakko päästä haukkumaan kaikkea muuta kuin sitä omaa musiikkimakuasi. Itsehän lähden konserttiin, mutta murjota sinä ihan rauhassa vauvapalstalla. :)
Moni on kuullut varmasti, mutta eihän tämä yhtye ole ollut pahemmin esillä sitten 2000-luvun alun. Tai ainakaan ei mainstream-hypessä. Vähän sama juttu kuin Muse-yhtyeellä, joka oli hetken laajasti suosittu ja nykyään heillä on enää vannoutuneet faninsa jäljellä.
Toimii varmaan stadionilla mutta äärimmäisen tylsää kuitenkin.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Jep, ihan yhtäkkiä on tullut jokin massiivinen Coldplay-pakotus kaikissa medioissa. Olen kyllä yhtyeen nimen kuullut varmaan joskus 2000-luvun alussa, mutta en tiennyt että he tekevät yhä musaa ja keikkailevat.
Se on oma häpeäsi. Yksi maailman suosituimmista bändeistä jo 25 vuoden ajan ja biiseillään miljardeja ja miljardeja kuuntelukertoja. Myyvät stadionit täyteen ympäri maailman. Se että sinä et rajunnut tätä on aivan oma vikasi.
Vierailija kirjoitti:
Moni on kuullut varmasti, mutta eihän tämä yhtye ole ollut pahemmin esillä sitten 2000-luvun alun. Tai ainakaan ei mainstream-hypessä. Vähän sama juttu kuin Muse-yhtyeellä, joka oli hetken laajasti suosittu ja nykyään heillä on enää vannoutuneet faninsa jäljellä.
Niin, mitä nyt biisejään yhä edelleen kuunnellaan miljardeja kertoja. Käsittämätön vinkuna siitä että joku bändi on suosittu, vaikka ei osuisi omaan musiikkityyliin.
Tylsää euroviisuihin sopivaa jollotusta.
Ainoa coldplayn biisi jonka tiedän on törkeä ripoff yhdestä kraftwerkin biisistä ja todella nolo jollotus.