Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Tinderistä löytää normaalia parisuhdetta?

Vierailija
27.07.2024 |

Kaikki miehet tähän mennessä on olleet enemmän tai vähemmän ääliöitä..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti, tai ehkä kaksi nössöä voi kohdata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi! Juuri mentiin naimisiin. Kannattaa tosin harrastaa itsereflektiota ja oikeasti pohtia sitä mitkä asiat itselle ovat tärkeitä parisuhteessa. Se täydellinen kumppani voi olla 172cm pitkä, kaljuuntunut tai vaikka alemmin kouluttautunut kuin sinä, tai sitten ei! 

Vierailija
4/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattais kattoa muuta kuin niitä pelimiesten profiileita?

Vierailija
5/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 4 työkaveria on löytänyt.

Yhyy

Vierailija
6/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tavikset on siellä jossain pinkan pohjalla.

Vierailija
7/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen vain niitä, jotka ovat laittaneet tykkäyksen mulle ensin.

Ap

Vierailija
8/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Tunnen useita pariskuntia jotka tapasivat Tinderissä. Muutamalla on jo yhteisiä lapsiakin. 

Jos koet että kohtaat vain ääliöitä, olet todennäköisesti itse ääliö. "Like attracts like", niin kuin sanonta kuuluu. 

Vierailija
9/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin ja tiedän muitakin tinderissä tavanneita pariskuntia. Ihan tavallisia ja normaaleita ihmisiä ja pareja ollaan. 

Vierailija
10/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytää jos haluaa kiltin ja kunnollisen miehen. Ne komeat miehet on niitä ääliöitä jotka teitä naisia pettää.

Vierailija
11/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselen vain niitä, jotka ovat laittaneet tykkäyksen mulle ensin.

Ap

Ja näistä valitset ne komeimmat jotka ovat samoja ketä olleet tinderissä 5vuotta.

Vierailija
12/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta sitten löytyi nykyinen puoliso. Ne oli mun ekat ja vikat tinder-treffit. Nyt ollaan kihloissa ja naimisiin menossa. :) Eli kyllä voi! Ihan tavallisia ihmisiä ollaan. 

Vierailija
13/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi löytää jos haluaa kiltin ja kunnollisen miehen. Ne komeat miehet on niitä ääliöitä jotka teitä naisia pettää.

Nämä "kiltit ja kunnolliset" on usein myös ääliöitä, mutta toisella tavalla. Täysin perässävedettäviä "emmätiiä" ja "et sä kuitenkaan musta tykkää" -tapauksia.

Ap

Vierailija
14/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Olen ollut jo monta vuotta yhdessä Tindermiehen kanssa. On yhteinen asunto ja lapsia. 

Vierailija
15/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3 vuotta tinderissä ja tapasin kyllä hyviäkin tyyppejä useamman. Yks on edelleen yks mun parhaista ystävistä. Mitä tulee parisuhteisiin niin löysin oman avomieheni tinderistä 1,5v sitten. Lisäks tälleen nopeesti tulee mieleen kaveri joka asuu kanssa tinderissä tapaamansa miehen kanssa yhdessä ja toinen kaveri on ollu 8v yhessä tinderistä löydetyn miehen kanssa ja he suunnittelevat toista lastaan. 

Vierailija
16/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiltit ja kunnolliset ovat liian tylsiä, sinä itse et ole valmis parisuhteeseen. Olet varmaan jotain 19v? Odota 15 vuotta, ehkä sitten alat itse olla valmis parisuhteeseen ja silloin kiltti ja kunnollinen ei enää tunnu ollenkaan tylsältä. 

Vierailija
17/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Tiedän 3 pariskuntaa. 

Vierailija
18/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos valitsee sub 5-tasoisen kumppanin.

Vierailija
19/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä "kiltit ja kunnolliset" on usein myös ääliöitä, mutta toisella tavalla. Täysin perässävedettäviä "emmätiiä" ja "et sä kuitenkaan musta tykkää" -tapauksia.

Ap

Ja sinäkö etboke lainkaan kun et tee itse lainkaan aloitteita vaan passiivusena möllötät ja hoet mielessäsi mantraa, että mies ei voi olla oikea, jos se ei tee ensimmäistä aloitetta... 

Vierailija
20/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sinäkö etboke lainkaan kun et tee itse lainkaan aloitteita vaan passiivusena möllötät ja hoet mielessäsi mantraa, että mies ei voi olla oikea, jos se ei tee ensimmäistä aloitetta... 

Lukutaidossa vikaa? Ei kyse ole mistään ensimmäisestä aloitteesta vaan siitä, että toisella ei ole mitään mielipidettä tai ajatusta. En jaksaisi parisuhdetta sellaisen ihmisen kanssa joka sanoo kaikkeen, että "päätä sä".

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän